Avaisitko oven,jos"koputtaja"olisi Wille Rydman?
Ovisilmästä ei varmaan näkyis muuta kuin iso päälaki.
Kommentit (26)
Avaisin ja pyytäisin odottamaan. Hakisin tikkarin, ojentaisin hänelle ja toivottaisin onnea virpomiseen.
Voisin avatakkin! Näkisin oikeen livenä pienen poliitikkorassukan.
En todellakaan. En kyllä ehkä tajuaisi sen olevan hän. Mitä asiaa sillä muka olisi?
Ehkä siis vahingossa saattaisin avata.
Tietenkin avaisin, miksi en avaisi?
En, mulla on yläaste ikäinen tytär.
No en avaisi :D
Luokseni on 3 kertaa tullut pari kepulaista ja saaneet väkisin vängättyä minulle kepun jäsenyyden. 3 kertaa purin sen ja sen jälkeen en enää äänestänyt kepua.
Joka kerta kun tulivat, asetin heidät kuulusteluun ja luettelin, mitä munauksia ovat taas tehneet vaalikaudella. Kysyin perusteluja niihin, mutta niitä ei koskaan tullut. Ihme kyllä, eivät suuttuneet. Olivat todella itsepintaisia ja vasta 3. kerralla uskoivat, etten halua olla kepun jäsen.
Ei enää ikinä ketään poliitikkoa ovelle. Äänestin monia puolueita oikealta vasemmalle ja riittää. Joka kerta petyin syvästi. En äänestä enää ikinä ketään.
Politiikka on suuri vitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen sopivan ikäinen nainen hänelle.
Ei kannata avata, ellei äiti tai isä ole kotona.
Jos sillä ois viinaa ja naisia mukana.
En avaisi. Todennäköisesti hän olisi nähnyt minut vain kauempaa, luullut paljon nuoremmaksi ja lähtenyt seuraamaan. Olisi järkytys hänellekin nähdä minut läheltä :D
Joo, keittäisin kahvit ja puhuttaisiin ilmoista.
Avaisitko oven, jos siellä oven takana olisi Kirsi Piha ja joukko kokoomusnaisia?
Huutaisin postiluukusta, että voi poistua. Postiluukku onkin sopivasti Willen kasvojen korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Avaisitko oven, jos siellä oven takana olisi Kirsi Piha ja joukko kokoomusnaisia?
Olisiko se Rydman vielä paikalla?
Voi luoja en!! Olen perhepäivähoitaja
Vierailija kirjoitti:
Kuka Hän on ?
Varhaisteinien kanssa hengaava sikiön näköinen pikkumies.
HS:n lokakampanjan uhri, tottakai avaisin oveni hänelle.
Kyllä. Olen sopivan ikäinen nainen hänelle.