Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini on valehdellut minulle että on raskaana:((

Vierailija
16.11.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli kaikilleen, jopa äidilleen. Ja onnelliset isovanhemmat olivat ostaneet turvakaukalot, vaunut, pinnasängyt ym. vauvalle valmiiksi..

Laskettuaika tuli ja meni.. tää valehteleva sanoi vaan että ei lääkärit käynnistä, kun vauvalla ei ole mitään hätää..

Kun LA oli ylittynyt NELJÄLLÄ kuukaudella, hän tunnusti valehdelleensa. Syytä ei osannut sanoa.

Vierailija
2/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko ihmisillä olla valeraskauksia, niinkuin esim. koirilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omena kauas...

Vierailija
4/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan niin, että lääkärit saisi uskoteltua siihen mukaan.

Joku pipipää epätoivoisesti vauvakuumeinen voi tulla valeraskaaksi (ts. kuvitella kaikki oireet ja uskotella itselleen olevansa raskaana)

mutta kyllä lääkärit tietää milloin nainen on raskaana ja milloin ei. Testillä selviää hormoonimäärä (onko raskaana) ja ultralla näkee onko kohdussa elämää..

Vierailija:

voiko ihmisillä olla valeraskauksia, niinkuin esim. koirilla?

Vierailija
5/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan halua puhua keksenmenosta kenellekkään. olisiko se mahollista?

Vierailija
6/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kävin siitä ihan lääkärissäkin ja lääkäri sanoi sitä valeraskaudeksi.

Mutta se ei todellakaan kestä 10+ kuukautta. mulla se kesti 1kk. joten siitä ei voi olla kyse.

Vierailija
7/7 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen valeraskauteen kuuluu kaikki ne oireet siis kuukautisten pois jäänti sekä rintojen turvotus maidon mahdollinen tihkuminen pahaolo jne. eli kaikki mahdollinen mikä kuuluu raskautees paitsi se testi vaan näyttää negaa aina vaan. Itse tein tuolloin varmaan 5 testiä ( menkat aina tulleet kellontakkuudella) Sitten varasin ajan lääkäriin lääkäri tuki ja tuki testasi ja tuki ja kokeita otettiin jos mitä ja tuomio oli että olin valeraskaana. että kyllä voi ihminen olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän