Mitä ajattelisit, jos ovellesi tulisi entinen pääministeri? Tämä tapahtuu nyt sadoille suomalaisille. SDP:n Antti Rinne ja Tuula Haatainen kiersivät ovelta ovelle tekemässä vaalityötä
Hyvää päivää, mä olen Tuula Haatainen, helsinkiläinen kansanedustaja demareista ja työministeri. Ja tässä on mukana Antti Rinne. Me kierrämme ihmisten luona kiertelemässä ja keskustelemassa.
Muuten keskustelisin, mutta mulla on tässä vähän laittautuminen kesken, ovelta vastataan.
Onko sulla lapsia? Tässä olisi värityskirja, Rinne sanoo.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/daea39c9-9676-47db-a8c0-a6b9e9a68…
Kommentit (83)
Onko niillä taas suklaarasioita mukana?
Toivottavasti eivät tule ainakaan minun ovelle. Siitä saattaisi tulla aika ruma näytös. Varmaan räjähtäisin suorasta vihasta noille ja siitä, miten rumasti ja epäoikeudenmukaisesti ovat suomalaisia kohdelleet. En usko, että pystyisin hallitsemaan itseäni kun kerrankin olisi mahdollisuus kertoa ja näyttää päin naamaa näille, minkälaisia roistoja ovat. En ikinä uskonut että voisin lyödä ihmistä, mutta tuossa tilanteessa se olisi mahdollista. Mulla ei ole mitään kunnioitusta näitä saastoja kohtaan.
Jos Sipilä tulisi niin kertoisin miten epäonnistunut aktiivimalli oli. Täysin työkyvyttömiltä vietiin rahaa.
En varmaan tunnistaisi kasvoista, en seuraa aktiivisesti politiikkaa. Jos Sanna Marin tulisi, sen tuntisin kyllä.
Voisin kertoa mielipiteeni, mitä ottaa huomioon päätöksentekoasioissa, ja korjata vääriä käsityksiä. Kyllä voisin kohteliaasti keskustella kenen tahansa kanssa, vaikka tulisi Timo Soini ovelle, mutta en silti äänestäisi sen takia ketään.
Saisin varmaan paniikkihäiriön jos työministeri ilmaantuisi postiluukulle, koska te-virkailijat olleet aika pahoja. Miestä en varmaan tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti eivät tule ainakaan minun ovelle. Siitä saattaisi tulla aika ruma näytös. Varmaan räjähtäisin suorasta vihasta noille ja siitä, miten rumasti ja epäoikeudenmukaisesti ovat suomalaisia kohdelleet. En usko, että pystyisin hallitsemaan itseäni kun kerrankin olisi mahdollisuus kertoa ja näyttää päin naamaa näille, minkälaisia roistoja ovat. En ikinä uskonut että voisin lyödä ihmistä, mutta tuossa tilanteessa se olisi mahdollista. Mulla ei ole mitään kunnioitusta näitä saastoja kohtaan.
Ei minullakaan. Vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
SDP varkaiden ja ahneiden puolue. Marin etunenässä oikein kunnon varas, jäi kiinni ilmaisten aamupalojen syönnistä, syötti sukulaisensakin, jos ei olisi jäänyt kiinni, söisivät edelleen ilmaisia aamiaisia veronmaksajan piikkiin. Meinasi tyrkyttää siellä mikä lie messuilla ukkonsa firmaa, siitä nousi kohu, muuten ei olisi perunut tuotakaan, kesän vietti koksupiireissä ja alkoholihuuruissa, lomaili luksusmatkalla kesällä, ei kiinnostanut että suomalaisten rahat menevät taas Suomen rajojen ulkopuolelle.............älkää hyvät ihmiset äänestäkö näitä varkaita ja valehtelijoita.
Antti Rinnekin on tuomittu oikeudessa kavalluksessa ja saiko myös potkut aikoinaan SAK:sta, täysi rötösherra kuten demarin pitää ollakin.
En avaisi edes ovea. Kysyisin postiluukusta mitä he haluavat. :D
Pähkähullua ! Tuon on pakko olla vitsi ?
Vierailija kirjoitti:
Jos Sipilä tulisi niin kertoisin miten epäonnistunut aktiivimalli oli. Täysin työkyvyttömiltä vietiin rahaa.
Nykyhallituksen aktiivimalli on vielä surkeampi. Sipilän mallissa ei tarvinnut laittaa turhia hakemuksia.
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömät eivät kuulu kortistoon, vaan sairaseläkkeelle. Niin kuin se takavuosien monisairas rollaattorimamma, joka laitettiin edustamaan työtöntä työnhakijaa siinä ohjelmassa, jossa Susanna <koski tuhosi poliittisen tulevaisuutensa kertaheitolla.
Aika moni tässä ketjussa hyötyisi vihanhallintakurssista. Laissa sanotaan että toisen lyöminen on tuomittava teko, kyllä aikuinen ihminen osaa sanallisesti ilman lyömistä ilmaista itseään.
Vierailija kirjoitti:
SDP varkaiden ja ahneiden puolue. Marin etunenässä oikein kunnon varas, jäi kiinni ilmaisten aamupalojen syönnistä, syötti sukulaisensakin, jos ei olisi jäänyt kiinni, söisivät edelleen ilmaisia aamiaisia veronmaksajan piikkiin. Meinasi tyrkyttää siellä mikä lie messuilla ukkonsa firmaa, siitä nousi kohu, muuten ei olisi perunut tuotakaan, kesän vietti koksupiireissä ja alkoholihuuruissa, lomaili luksusmatkalla kesällä, ei kiinnostanut että suomalaisten rahat menevät taas Suomen rajojen ulkopuolelle.............älkää hyvät ihmiset äänestäkö näitä varkaita ja valehtelijoita.
Katurosvokin on rehellisempi kuin Marin - ainakin se ryöstää rehellisesti kasvotusten.
Mina kiitta heitä kela rahasta.t. ahmed
Millaisia kuvia värityskirjassa mahtaa olla? Tarvitaanko paljon punaista.
Koijarit siellä mummoja kosiskelee, uskomatonta populismia !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkyvyttömät eivät kuulu kortistoon, vaan sairaseläkkeelle. Niin kuin se takavuosien monisairas rollaattorimamma, joka laitettiin edustamaan työtöntä työnhakijaa siinä ohjelmassa, jossa Susanna <koski tuhosi poliittisen tulevaisuutensa kertaheitolla.
Tottakai kuuluisi, mutta kun kela ei päästä. Useammankin lääkärin toimesta minut on todettu työkyvyttömäksi. Kela hylkää tk-eläkehakemukset. Toisin tämänhän jo tiesitkin. Se ettei kelan mielestä ole työkyvytön ei tarkoita sitä että töihin kykensi.
Sanoisin, että meillä taitaa olla sama suunta ja taluttaisin heidät portista ulos.