Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lotta Hintsa kiipeää yksin Acongagualle 6961m

Vierailija
15.01.2023 |

ValloitinAconcaguan vuonna 2018 joten en ole varma, onko tässä mitään järkeä. Samaan aikaan sydämeni kaipaa päästä korkealle vuorelle ja kehoni odottaa tulevia haasteita.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Lotta-Hintsa-lahtee-taas-hengenvaarallise…

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconcagua.

Vierailija
2/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hengenvaarallinen" Aconcagua, jolle "kiipeäminen" on lähinnä kävelyä.

Sanoisin, että hengenvaara on lähempänä, kun pyöräilet talvella Helsingissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova muija. Mietin vain, että miksi kiipeilee.

Vierailija
4/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin. Itse en ymmärrä mikä tuossa kiehtoo, luultavasti itse kuolisin tylsyyteen, näen tuon tappavan tylsänä ja hitaana hommana.

Vierailija
5/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvinsa kullakin. Itse en ymmärrä mikä tuossa kiehtoo, luultavasti itse kuolisin tylsyyteen, näen tuon tappavan tylsänä ja hitaana hommana.

Hengenvaarallista. Ääriolosuhteet ja pelottavaa. Jos haluaisin päästä hengestäni, keksisin miellyttävämpiä tapoja.

Vierailija
6/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova muija. Mietin vain, että miksi kiipeilee.

No miksi joku lakettelee tai pelaa golfia tai ylipäänsä tekee yhtään mitään? Intohimonsa kullakin.

Vierailija
7/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siksi sinä et siellä olekaan.

Vierailija
8/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sekoilu ja oikeiden kiipeilijöiden vähättely alkaa?

Vierailija
9/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hengenvaarallinen" Aconcagua, jolle "kiipeäminen" on lähinnä kävelyä.

Sanoisin, että hengenvaara on lähempänä, kun pyöräilet talvella Helsingissä.

Vaikka ko. vuori ei olekaan teknisesti vaativa, niin olosuhteet ovat siellä usein vaikeat. Anni Penttilä ei onnistunut pääsemään huipulle. Carina Räihäkin kirjoittaa kirjassaan, että kokemus oli todella rankka ja hän olisi keskeyttänyt yrityksen, ellei onnistuminen olisi ollut todella tärkeää Everestin retken sponsoreiden kannalta.

Vierailija
10/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, ettei sinulla ole hajuakaan mistä puhut. Tappava oli ainut adjektiivi, joka sopii tähän yhteyteen.

Vierailija
11/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan tuolla tasolla kuin Lotta, mutta kiivennyt muutamalle kuuluisalle vuorelle.

Ei ole tylsää, painvastoin, jossain paikoin adrenaliini virtaa, kun olet lähellä putoamista. Saakelin rankkaa myös, kysyy hemmetin kovaa kuntoa.

Itsensä ylittämistä, ja onhan se mahtava fiilis päästä ylös kaiken sen rankan duunin jälkeen ja katsella maisemia, kyllä siinä on tunne kuin olis valloittanut maailman!

Vierailija
12/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylävuorituristina vai jopa ilman lisähappea?

Vierailija
13/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä ihmetyttää, että miksi Lotan tekemiset herättää niin paljon närää ihmisissä. Hyvännäköinen muija tekee mitä lystää, sekös ihmisiä ärsyttää. Kait se sitten sapettaa, kun itse on oravanpyörässä vailla mitään vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia.

Itse ajattelen että on hienoa kun ihmiset uskaltaa elää omanlaista elämää.

Vierailija
14/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö pian se erosi Donkkarista, kun taas pitää paeta vuorille. 

Vierailija
15/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni lähinnä ihmetyttää, että miksi Lotan tekemiset herättää niin paljon närää ihmisissä. Hyvännäköinen muija tekee mitä lystää, sekös ihmisiä ärsyttää. Kait se sitten sapettaa, kun itse on oravanpyörässä vailla mitään vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia.

Se on se ylimielisyys mikä aiheuttaa närää. Ei pidä huudella ylävuorituristeista jne. jos haluaa arvostusta. 

Vierailija
16/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiivetkööt perkele vaikka paskatunkiolle.

Vierailija
17/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuntelin yhden haastiksen missä Lotta vähätteli muiden kiipeilijöiden suorituksia. Ymmärtääkseni hän ei ole itse kiivennyt vieläkään yhtään kasitonnista.

Vierailija
18/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö pian se erosi Donkkarista, kun taas pitää paeta vuorille. 

Don on loukkaantunut. He eivät ole eronneet. 

Vierailija
19/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutia näille matkabloggareille joiden haista paskam patikointireissut eivät ilmeisesti olisi mahdollisia ellei niitä etukäteen kuuluteta kaikelle kansalle.

Vierailija
20/54 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele tai lue Lotan lausuntoja kasitonnis-hankkeen ajalta. Sen jälkeen ei pitäisi enää ihmetyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän