Auttakaa ongelmassa!
Olen saanut kannoilleni miehen, tapailimme vähän aikaa ja mies meni pettämään. (ylläri) ghostasin miehen koska luottamus meni. Mies on ollut alusta asti kiinnostunut, tämä vaivaa ja en tiedä mitä mies haluaa koska emme tunteneet entuudestaan. Mies on tosi mustasukkainen, sain miehen kiinni kun hän oli kyyläämässä asuntoni ulkopuolella olevalla tiellä. Jollakin tavalla ärsytän miestä? Mutta miksi?
Kommentit (12)
Ja jos teen omia juttuja niin se ei miehelle käy. ap
Unohda koko tyyppi ja jatka elämääsi nii kuin häntä ei olisikaan
olipa sekavaa
jos vain tapailitte, miten hän voi pettää sua? kun ei ole oikeaa suhdetta edes
Ehkä ei kannattaisi ghostata ihmisiä ja olla pelkuri. Voi olla aika traumaattista toiselle, ja jotkut voivat reagoida vahvastikin. Olisiko kannattanut sanoa rehdisti kasvotusten, että et halua jatkaa?
Miksi mul kulle pitäisi olla rehti ja vielä vainoaja. Tuollaiset juuri ghoustataan ja äkkiä.
Juuri ton takia taidat ansaitakin kohtalosi. Olet varmaan myös narsisti.
Jos ette olleet suhteessa niin miten petti sinua? En käsitä..
Hohhoijaa. Ghostasit tyypin ja ihmettelet miksi ärsytät häntä. Olen nähnyt vierestä kuinka pahaa jälkeä se voi tehdä ihmiselle pitkäksi aikaa. Mieti uudestaan ennen kuin toistat temppusi.
Vierailija kirjoitti:
Mies luuli että oltiin, laittoi kaiken mun syyksi? En tajua tätä... Kysyin mieheltä monta kertaa asiasta mutta ei välillä "tiennyt" annoin asian olla. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luuli että oltiin, laittoi kaiken mun syyksi? En tajua tätä... Kysyin mieheltä monta kertaa asiasta mutta ei välillä "tiennyt" annoin asian olla. ap
Klassinen (petti kaverin kanssa) ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mul kulle pitäisi olla rehti ja vielä vainoaja. Tuollaiset juuri ghoustataan ja äkkiä.
Tämä. ap
Pitäisikö huolestua? ap.