Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat eivät tunnu ymmärtävän sitä, että pikkykylässä ei ole nuoria naisia?

Vierailija
15.01.2023 |

Itse olen rakentamassa omakotitaloa pikkukaupunkiin. Saan päivittäin työelämässä kuulla kysymyksiä: "yksinkö rakennat". Yksinpä hyvinkin. Olen jo alistunut siihen, että elän elämäni yksin. Ongelmana on, että tässä pikkukaupungissa nuori, alle 40-vuotias nainen on yksisarviseen verrattava harvinaisuus. Sain täältä hyvän viran Puolustusvoimilta.
Muuten esim. naiset täällä ovat lähinnä vanhoja mummoja, jotka vain odottavat milloin viikatemies saapuu.
En minä sellaisia huoli minun elämääni eikä mistään ikälopuista mummoista minulle mitään iloa olisikaan.
Vanhat eivät vain tunnu käsittävän tätä nykypäivän maailmanmenoa. Varmaan 70-luvulla täällä on ollut vilskettä ja vilkasta elämää. Ei enää.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Varuskunnasta voit iskeä itsellesi sitten sellaisen söötin 20v inttipojun elämänkumppaniksi ja voitte harrastaa yhdessä metsästystä ja kalastusta ja iltaisin sitten saunotella ja rakastella hänen kanssaan.

Vierailija
2/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikäsi asunut pikkukaupungissa? Miksi valitset ko. paikan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen nähneeni jo 80-luvulla tv-ohjelman jossa pohjoisen poikamiehet esittelivät monisataaneliöisiä omakotitalojaan tunturimaiseman kupeessa ja harmittelivat ettei asuinkaveria meinaa löytää.

Vierailija
4/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pannaan tulemaan naisia sulle.

Vierailija
5/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Naiset ovat sen vapauden hurmossa, joka heille on ihan suotavaa. Ei ennen lähdetty kaupunkeihin tässä määrin. Usein miehillä rasitteena se, että tilaa pitää jatkaa, halusit tai et.

Onhan se surullista että kaikki pakkautuvat isoihin kaupunkeihin.

Vierailija
6/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas erikoinen kaupunki. Siellä ei sitten ole ilmeisesti lapsiakaan.

Vierailija
7/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä. Varuskunnasta voit iskeä itsellesi sitten sellaisen söötin 20v inttipojun elämänkumppaniksi ja voitte harrastaa yhdessä metsästystä ja kalastusta ja iltaisin sitten saunotella ja rakastella hänen kanssaan.

Ei taida kuulua suurkaupunkien ulkopuolella elävien miesten tapoihin. Hesassa varmaan toki normipäivää.

Vierailija
8/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä pitäisi olla siellä laumoittain, kun sinun tarvitsee löytää vain se yksi ainoa?

Vierailija
9/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas erikoinen kaupunki. Siellä ei sitten ole ilmeisesti lapsiakaan.

Vähenevä lasten määrä korreloi suoraan asukasluvun pienenemiseen.  Ei tällaiset pikkupaikkakunnat ole ollenkaan erikoisia hesan ulkopuolella.

Vierailija
10/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu. Miksi Suomessa on semmoinen laki, että puolison pitää olla samasta kunnasta kuin missä itse asuu? Keravalainen ei saa avioitua vantaalaisen kanssa eikä turkulaisella ole mitään mahdollisuutta perustaa perhettä sellaisen kanssa, joka asuu Paimiossa. Eduskunnan pitäisi purkaa koko tuo vanha laki, joka aiheuttaa meille vain haittaa.

Vierailija
11/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida kuulua suurkaupunkien ulkopuolella elävien miesten tapoihin. Hesassa varmaan toki normipäivää.

Miksi ei kuuluisi? Miesten välinen erotiikka on aivan yhtä ihanaa niin maalla kuin kaupungissakin.

Vierailija
12/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kuuluisi? Miesten välinen erotiikka on aivan yhtä ihanaa niin maalla kuin kaupungissakin.

Epäilemättä jos sattuu olemaan sellaiseen suuntautunut.

Vierailija
13/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nykyään keravalainen saa mennä vantaalaisen kanssa. Hyvinvointialue You know...

Vierailija
14/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nykyään keravalainen saa mennä vantaalaisen kanssa. Hyvinvointialue You know...

Ei saa, pitää olla samasta kunnasta, siinähän se on ap:n ongelma.

Vierailija
15/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:n ongelma taitaa olla se että hän on keravalainen mutta 90% Keravan tytöistä muuttaa lukion käytyään Vantaalle ja jää sinne.

Vierailija
16/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon sitten lukenut väärää lakikirjaa, tai sulla on vanhentunutta tietoa.

Vierailija
17/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutin myös pikkupaikkakunnalle. Bussilla 30min töihin, kaksi päivää viikossa etätyötä.

Talo maksoi 120 000 euroa.

Kaupungissa vastaava olisi 400 000 euroa, kivemmalla alueella jolla asuin 800 000 euroa. Toki pienemmällä tontilla.

120 000 eurolla ostaisi huonolta alueelta vanhan yksiön jossa putkiremppa kolkuttelee ovella, jos sitäkään.

Aika kova hinta siitä että 15min lähempänä on niitä kahviloita ja muuta viihdettä, joissa sitten oikeasti käydään muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
18/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme miksi jäit yksin kuin olet noin ilkeä ihminen.

Vierailija
19/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä hesassa on ne naiset, joten ei tarvitse poikiin koskea.

Vierailija
20/94 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutin myös pikkupaikkakunnalle. Bussilla 30min töihin, kaksi päivää viikossa etätyötä.

Talo maksoi 120 000 euroa.

Kaupungissa vastaava olisi 400 000 euroa, kivemmalla alueella jolla asuin 800 000 euroa. Toki pienemmällä tontilla.

120 000 eurolla ostaisi huonolta alueelta vanhan yksiön jossa putkiremppa kolkuttelee ovella, jos sitäkään.

Aika kova hinta siitä että 15min lähempänä on niitä kahviloita ja muuta viihdettä, joissa sitten oikeasti käydään muutaman kerran vuodessa.

Oletko miettinyt, että muilla ei ole yhtä tylsä elämä kuin sulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän