Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
41/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niillä matcheillakaan tekee, jos yksikään mies ei ole oikeasti kiinnostunut? Minulla on ollut yhteensä 12 matchia, joista jokaiselle laitoin aloitusviestin. Lopputulos: 2 poisti matchin heti viestin saatuaan, 1 vastasi kahdella sanalla eikä jatkanut keskustelua mitenkään, loput 9 jättivät vastaamatta. Ja ihan tavallisia pulliaisia olivat nämä miehet, ei mitään rikkaita ja komeita.

Vierailija
42/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä matcheilla tee mitään, jos etsii oikeasti parisuhdetta. Miehet matchaa aina kaikki naiset sieltä suoraan. Parisuhdetta etsivät naiset taas katsovat, että kuka mies olisi oikeasti itselle sopiva siihen loppuelämän kestävään parisuhteeseen. Ja sen jälkeen aloitetaan tutustuminen. Matchit on vain alkukarsinta. Miestenkin kannattaisi katsoa, että ketä lähtee matchaamaan. Katsokaa ainakin edes, mitä se nainen on hakemassa. Älkää laittako parisuhdetta etsivälle matchia, jos olette itse etsimässä seksisuhdetta. Valtaosa miehistä kun on siellä vain seksin perässä. 95% matcheista on näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sielläkin niitä epätoivoisia veloja, mutta hekin varmaan matsäävät vain komeita miehiä.

Vierailija
44/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis ihmettelet ihan tavanomaista kysynnän ja tarjonnan lakia? Onko sulla noin muutenkin vaikeuksia hahmottaa normaaleja asioita? Vähän tuo "naisille ei saa jutella ellei ole supliikki" viittaa siihen myös.

Vierailija
45/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kiinnosta olla panosovelluksessa, jossa kaikentasoiset miehet ovat yliedustettuina. Paitsi tietynlaisia naisia. 

Luuletko, että jos joku tavallinen suomalainen pallinaama meikitön farmaseutti Riina, jolla on yksiö ja koira ja käy viikottain jumpassa ja pilateksessa ja etsii aviomiestä ja isää lapsilleen, hukkuisi jotenkin varteenotettaviin mätcheihin Tinderissä. 

Miehet etsivät naisia, joista on aliedustus ja naiset etsivät miehiä, joista on aliedustus. 

Vierailija
46/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset matchaa toinen toisiaan?

Ei, on siellä se top 10% miehistä joilla on mätsejä tuhatkunta vuodessa. Omassa kaveripiirissä on yksi tällainen, mukava mies ja komea. Toki meillä on erilainen näkemys mm seksistä ja siitä missä vaiheessa sitä harrastetaan. Mutta jos me molemmat swaippaamme samat 100 oikealle, minulla 0-1 mätsiä, hänellä 30-40 vähintään.

Onko tämä siis yllätys, jos hän on sinua komeampi ja mukavampi? Epistä, että naisilla on arvostelukykyä?

Ei siinä ole mitään yllättävää eikä epistä, tuossa vaan selitin että naiset eivät mätsää toisiaan vaan miten tämä mätsäytyminen toteutuu. Se vaan menee niin, eikä se ole naisten vika.

Vierailija
47/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Normaalin keskustelun avaus töissä tai kuntosalilla ei ole häirintää nähnytkään. Mitä ihmettä sanot naisille, kun se menee aina häirinnän puolelle? Puhu naisille kuten miehillekin.

Kyse ei ole siitä että mitä mies sanoo vaan siitä, että paikka on lähestymiselle on väärä. Töissä ja kuntosalilla nainen haluaa olla rauhassa.

Vierailija
48/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hassua. Minä olen nainen enkä saa yhtään matchia! Treffeillä käyny viimeks vajaa 3 v sitten ja lopettanut tinderin. Tuntemani saman ikäinen mies saa matcheja ovista ja ikkunoista.

Ei siis ole mitään todistetta että aloitus on faktaa. Sitä paitsi jos nainen hakee miehiä ja matchaa nii eihän silloin mies jää ilman?!

Vierailija
49/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miten hitossa kukaan nainen voi edes löytää sieltä niin paljon tykättäviä miehiä että hukkuisi matcheihin? Itse löysin joitain kymmeniä, match tuli toki melkein kaikista. Ehkä mulla on sit vaan tarkempi miesmaku kuin useimmilla naisilla...

Aplle tiedoksi että match ei kerro oikeasti yhtään mistään mitään. Se ihminen jota pidät hyvännäköisenä ja kivana sovelluksessa, voi olla livenä järkky, sellainen jota et normaalisti edes huomaisi jos jossain kävelisi vastaan. Että eipä kannata olla kateellinen muiden matcheista.

Sama ja lisäksi en ymmärrä, miten voivat sanoa matchiensa kokonaismäärän. Pitävätkö he niitä siellä roikkumassa? Itse ainakin poistin heti ne, jotka ei kiinnostaneetkaan (esim. kirjoitellessa ilmeni tai joku vaikutti huonommalta kuin joku toinen tms.) ja parissa viikossa ne, joiden kanssa keskustelu ei lähtenyt liikkeelle, joten matcheja tuli ja poistui kokoajan.

Vierailija
50/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Kuormasta ei tietenkään tule syödä. Miksi sinulla on tarvetta lähestyä naista tämän työpaikalla? Asiakaspalvelussa joutuu olemaan ystävällinen, vaikka vastassa olisi minkälainen ihminen. 

Lähestyminen (saati iskeminen) on aina kahden puuhaa. Jos sinulle ei anneta signaalia lähestyä (kuulokkeet päässä, ei ota mitään kontaktia sinuun yms.) niin miksi pitää yrittää lähestyä naista? Se johtaa suurella todennäköisyydellä ärtymykseen ja torjumiseen siltä siliän tien. 

Vierailija
51/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, saan matcheja, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Olen varmaan liian vanha miesten makuun.

T. Nainen 35 v.

Vierailija
52/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Em mies saa matcheja vaikka on kalakuva, paidaton, vanhakuva, ja täysin idioottimainen esittelyteksti!!

Vierailija
53/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin! Suomalaisen miesten en soisi muutenkaan lisääntyvän, paremmat ja voimakkaammat geenit saa tummilta miehiltä

Vierailija
54/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin tylsyyteen jo swaippailuvaiheessa, jos profiileissa lukee jotain taloista ja autoista. Vasemmalle kaikki jotka kirjoittavat "olen rehti työssäkäyvä" tai "minulla on oma talo ja auto".

Näitä on tosissaan aika paljon. Itse en niiden kanssa mätchää kun eivät osaa yleensä kertoa mitään itsestään siinä tekstissä.

Noi auto ja talo miehet on tosiaan jänniä. Onko heidän persoonallisuutensa = se talo/auto? Etsin ihmistä, en lompakkoa tai taloa. 

Vierailija
55/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalin keskustelun avaus töissä tai kuntosalilla ei ole häirintää nähnytkään. Mitä ihmettä sanot naisille, kun se menee aina häirinnän puolelle? Puhu naisille kuten miehillekin.

Kyse ei ole siitä että mitä mies sanoo vaan siitä, että paikka on lähestymiselle on väärä. Töissä ja kuntosalilla nainen haluaa olla rauhassa.

En tunne ketään naista, joka ei ole normaalille keskustelulle avoin. Jos nainen on kuulokkeet päässä töissä tai salilla, sitten jätä toki rauhaan.

Kai sinäkin haluat ihan normaalisti tutustua naiseen ensin ennen kuin alat mitään treffejä ehdottamaan? Tarkoittaa siis kuukausia kestävää satunnaisten jutustelujen ajanjaksoa, jossa nainenkin tulee juttusille välillä ihan oma-aloitteisesti.

Vierailija
56/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä matcheilla tee mitään, jos etsii oikeasti parisuhdetta. Miehet matchaa aina kaikki naiset sieltä suoraan. Parisuhdetta etsivät naiset taas katsovat, että kuka mies olisi oikeasti itselle sopiva siihen loppuelämän kestävään parisuhteeseen. Ja sen jälkeen aloitetaan tutustuminen. Matchit on vain alkukarsinta. Miestenkin kannattaisi katsoa, että ketä lähtee matchaamaan. Katsokaa ainakin edes, mitä se nainen on hakemassa. Älkää laittako parisuhdetta etsivälle matchia, jos olette itse etsimässä seksisuhdetta. Valtaosa miehistä kun on siellä vain seksin perässä. 95% matcheista on näitä.

Näin juuri. Itse joskus hain yhdeltä deittialustalta (ei ollut Tinder) naista (olen siis itsekin nainen), ja en aluksi osannut rajata ilmoitusta niin, että miehet eivät näe sitä. Siihen asti, kunnes tämän toiminnon löysin, tipahteli miehiltä tykkäyksiä ja viestejä. Ilmoituksessani luki kyllä, että naista etsin, mutta...

Vierailija
57/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, saan matcheja, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Olen varmaan liian vanha miesten makuun.

T. Nainen 35 v.

Itsekin saan mätsejä miehenä, mutta naiset taas eivät vastaa keskusteluihin.

Vierailija
58/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin tylsyyteen jo swaippailuvaiheessa, jos profiileissa lukee jotain taloista ja autoista. Vasemmalle kaikki jotka kirjoittavat "olen rehti työssäkäyvä" tai "minulla on oma talo ja auto".

Näitä on tosissaan aika paljon. Itse en niiden kanssa mätchää kun eivät osaa yleensä kertoa mitään itsestään siinä tekstissä.

Noi auto ja talo miehet on tosiaan jänniä. Onko heidän persoonallisuutensa = se talo/auto? Etsin ihmistä, en lompakkoa tai taloa. 

Ne on varmaan niitä samoja, jotka sitten vaimon perhevapaiden aikana valittaa, kun perhettä pitää elättää :D

Vierailija
59/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä lähteä ihan baariin iskemään naisia, niinkuin ennen tehtiin.

Nykyaikana naiset haluavat olla baarissa rauhassa ystäviensä kanssa ilman miesten iskuyrityksiä. Paitsi tietysti jos mies on supliikki ja komea eli sellainen, joka saisi tinderissäkin kasan matcheja hetkessä.

Siis ruma mörrimöykky ei kiinnosta? No onpa yllätys.

Ruman mörrimöykyn ja tinderkomistuksen väliin mahtuu aika monta miestä.

Komeilla miehillä on itsevarmuutta lähestyä naisia. Ja he miellyttävät silmää. Miksi kukaan nainen lähtisi etsimään vasiten huonompaa vaihtoehtoa, jos priimaakin tuppaa ovista ja ikkunoista?

Vierailija
60/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta ei tietenkään tule syödä. Miksi sinulla on tarvetta lähestyä naista tämän työpaikalla? Asiakaspalvelussa joutuu olemaan ystävällinen, vaikka vastassa olisi minkälainen ihminen. 

Lähestyminen (saati iskeminen) on aina kahden puuhaa. Jos sinulle ei anneta signaalia lähestyä (kuulokkeet päässä, ei ota mitään kontaktia sinuun yms.) niin miksi pitää yrittää lähestyä naista? Se johtaa suurella todennäköisyydellä ärtymykseen ja torjumiseen siltä siliän tien. 

On järjetön määrä asioita ja hienovaraisia vihjeitä joita miehen tulisi ymmärtää, jotta ei syyllisty häirintään lähestymällä väärää naista tai väärässä paikassa. En yhtään ihmettele, että moni mies on lopettanut kokonaan naisten lähestymisen tai tekee sitä vain tinderissä, koska riskit tässä pelissä ovat miehelle aivan liian isot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme