Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset hukkuvat matcheihin - miehet eivät saa ketään

Vierailija
15.01.2023 |

Nettideittailu on kääntynyt nopeasti sellaiseksi, että se on helppoa lähinnä naisille. Nainen kuin nainen saa monta matchia per päivä, ehkä jopa kymmeniä, ja ongelmaksi jää lähinnä se että kenelle näistä komistuksista sitten juttelee.
Miehillä tarina on päinvastainen. Miehen tehtävä on saada edes yksikin nainen kiinnostumaan ja tehdä kaikkensa että hän ei hyppää seuraavaan ukkoon - mikä on vaikeaa, kun suurin osa käyttäjistä on miehiä ja jokainen heistä lupailee Kuun taivaalta. Naisten profiilitekstit ovatkin usein vaatimuksia, tyyliin "haluan ison miehen", "jos et omista autoa swaippaa vasemmalle" siinä missä miesten profiilitekstit ovat tarjouksia "hei! olen rehti työssäkäyvä mies", "minulla on oma talo ja auto" jne. Miesten profiileissa ei ole vaatimuksia naisen ulkonäön tai muunkaan suhteen, mutta nainen saa vaatia isoa miestä.

Kaikesta tästä huolimatta, minä kuitenkin löysin hiljattain naisen deittiappista. Vaihdettiin ihan rehellisesti kokemuksia siitä. Hän sanoi että oli ensimmäistä päivää siellä kun löysi minut. Myönsin, että minulla oli swaippausta takana jo 10 kuukautta. Hän kertoi, että sai hirveästi matcheja vaikka oli vain yhden päivän siellä. Puhuin tästä miespuoliselle kaverilleni ja hän kertoi samaa tarinaa: hänen naisensa oli ollut 15 minuuttia deittipalvelussa kun he tapasivat, mies oli ollut siellä 3 vuotta.
Tästä ei puhuta, eikä siitä saa puhua, mutta se on totta. Netti on tehnyt deittailusta epätasa-arvoista.
Väitän, että miesten pariutuminen tulee vaikeutumaan vuosittain ja kohta meillä on puolet kansan miehistä peräkammarin poikina, kun he eivät yksinkertaisesti saa deittiappista enää ketään.

Kommentit (652)

Vierailija
21/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuoden ja se pelleily on kohdaltani ohi. Aivan naurettavaa touhua, ellei ole seksiä hakemassa, siihenkin soveltuu heikosti.

Vierailija
22/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset matchaa toinen toisiaan?

Ei, on siellä se top 10% miehistä joilla on mätsejä tuhatkunta vuodessa. Omassa kaveripiirissä on yksi tällainen, mukava mies ja komea. Toki meillä on erilainen näkemys mm seksistä ja siitä missä vaiheessa sitä harrastetaan. Mutta jos me molemmat swaippaamme samat 100 oikealle, minulla 0-1 mätsiä, hänellä 30-40 vähintään.

Onko tämä siis yllätys, jos hän on sinua komeampi ja mukavampi? Epistä, että naisilla on arvostelukykyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisihan sitä lähteä ihan baariin iskemään naisia, niinkuin ennen tehtiin.

Nykyaikana naiset haluavat olla baarissa rauhassa ystäviensä kanssa ilman miesten iskuyrityksiä. Paitsi tietysti jos mies on supliikki ja komea eli sellainen, joka saisi tinderissäkin kasan matcheja hetkessä.

Vierailija
24/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mies ihmettelee, että naisia kiinnostaa kivat ja komeat miehet. Mistä voisi johtua ja mitä sille voisi tehdä. Hhhhmmhhhmmm.

Vierailija
25/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo yhtälö. Naisiltako ne naiset niitä matcheja saa kun yksikään mies ei saa yhtään?

Vierailija
26/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on ollut tuollaista, jo ennen internettiä. Miehiä on kaikilla alustoilla moninkertainen määrä naisiin verrattuna ja paljon varattujakin. Silloin joskus ennen internettiä oli niitä puhelimella toimivia deittipalstoja mihin soitettiin. Naisia oli niissä niin vähän että vain naiset saivat soittaa ilmaiseksi. Miesten rahastusta kaikki deittisovellukset on ja on aina olleet. Sen takia niissä on paljon feikkitilejä, miesten koukuttamiseksi. Naisia ei saa koukuttumaan samalla tavalla, naisilta revitään rahat pois muilla keinoilla esimerkiksi kauneusbisneksellä.

Vierailija
27/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana naiset haluavat olla baarissa rauhassa ystäviensä kanssa ilman miesten iskuyrityksiä. Paitsi tietysti jos mies on supliikki ja komea eli sellainen, joka saisi tinderissäkin kasan matcheja hetkessä.

Siis ruma mörrimöykky ei kiinnosta? No onpa yllätys.

Vierailija
28/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs miehet tyytyy mihin sattuu? Ei se ole naisten vika. Miehetkin vaan laittamaan rimaa ylemmäs.

Mielullin edes muutama mätsi tavallisilta naisilta kuin ei yhtään koska rima korkealla.

Vierailija
29/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä nyt muka on epätasa-arvoasia? Miesten pitäis kyllä hiukan parantaa juoksuaan ja eipä ne suurin osa naisiakaan ole mitenkään ihmeellisiä siellä eikä todellisuudessakaan, vaikka monille tuntuu kehittyvän gps (golden pussy syndrome).

Vierailija
30/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Vierailija
31/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ruma mörrimöykky ei kiinnosta? No onpa yllätys.

Ruman mörrimöykyn ja tinderkomistuksen väliin mahtuu aika monta miestä.

Vierailija
32/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PremiumMatch kirjoitti:

Miten tämä nyt muka on epätasa-arvoasia? Miesten pitäis kyllä hiukan parantaa juoksuaan ja eipä ne suurin osa naisiakaan ole mitenkään ihmeellisiä siellä eikä todellisuudessakaan, vaikka monille tuntuu kehittyvän gps (golden pussy syndrome).

Miehet keksii hassuja mielikuvitusdiagnooseja sille, ettei naiset halua seksiä heidän kanssaan. Se, ettei tee vaan mieli, ei kelpaa syyksi.

Vierailija
33/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena vastaan kaikille miehille, en ole vielä netin kautta kenellekään kelvannut (oikeassa elämässä kylläkin). Ja vastaan ihan kunnolla pitkin viestien, kyselen paljon toisesta ihmisestä ja kerron avoimesti itsestäni. Heitä haittaa ehkä se, että etsin kumppania tosi tarkoituksella? Olen myös aloitteellinen, tullut juteltua noin 50 miehelle. Okei en meikkaa, koska kemikaalit on terveydelle haitallisia ja aiheuttavat lapsettomuutta, pukeudun vaatteisiin, jotka eivät paljasta mitään (huppari ja kollarit), mutta olen ulkonäöltä keskitasoa eli ei puutu hampaita ja ne on melko valkoiset, en tupakoi tai juo, ei ole ylipainoa tai muuta vastaavaa. Yhden illan jutuksi kelpaa ja ei siinä mitään, jos en olisi niin ujo ja pelkäisi arvostelua.

Vierailija
34/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolisin tylsyyteen jo swaippailuvaiheessa, jos profiileissa lukee jotain taloista ja autoista. Vasemmalle kaikki jotka kirjoittavat "olen rehti työssäkäyvä" tai "minulla on oma talo ja auto".

Näitä on tosissaan aika paljon. Itse en niiden kanssa mätchää kun eivät osaa yleensä kertoa mitään itsestään siinä tekstissä.

Vierailija
35/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt miten hitossa kukaan nainen voi edes löytää sieltä niin paljon tykättäviä miehiä että hukkuisi matcheihin? Itse löysin joitain kymmeniä, match tuli toki melkein kaikista. Ehkä mulla on sit vaan tarkempi miesmaku kuin useimmilla naisilla...

Aplle tiedoksi että match ei kerro oikeasti yhtään mistään mitään. Se ihminen jota pidät hyvännäköisenä ja kivana sovelluksessa, voi olla livenä järkky, sellainen jota et normaalisti edes huomaisi jos jossain kävelisi vastaan. Että eipä kannata olla kateellinen muiden matcheista.

Vierailija
36/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 minuuttia tai päivän? Nuo naisethan on ottaneet jonkun vaan ekan, joka jotenkin normaalin oloinen. Itse en kyllä samana päivänä ole ketään tavannut, vaan vähän pidempään kirjoitellut. Kaverini tapasi miehiä tosi nopeasti ja kaikenlaista sekopäätä ja varattua jne. hänellä tulikin sitten vastaan.

Vierailija
37/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet ovat Tinderissä? Siitä ei saa kuin pahaa mieltä. Plus miesten taktiikka yrittää saada jokainen nainen parikseen (välittämättä kiinnostaako nainen vai ei) on aika mielenkiintoinen. 

Pakko on olla tinderissä, koska naisen lähestyminen esimerkiksi työpaikalla tai kuntosalilla on häirintää.

Normaalin keskustelun avaus töissä tai kuntosalilla ei ole häirintää nähnytkään. Mitä ihmettä sanot naisille, kun se menee aina häirinnän puolelle? Puhu naisille kuten miehillekin.

Vierailija
38/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko sinulla tähän ratkaisua? Jos ei niin lopeta u l i n a ja jatka elämääsi.

Oletko hoitoalalla? Tuo nimittäin kuulostaa ihan siltä työympäristöltä. Epäkohdista ei saa puhua ellei ole tarjota täydellisesti hiottuja ratkaisuja, jotka eivät maksa mitään.

Mikä tämä "epäkohta" on?

Vierailija
39/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ihan eriasia kuin miehillä, on vara mitä valita ja jos joku pikkuasia joka ei miellytä niin ghostataan ja sitten valitetaan kun ei löydy ketään :D kannattaa lopettaa tälläiset höpötykset, alkaa harrastamaan jotain ja reissailemaan. Tikan heittokin on järkevämpää ja antaa pinnallisten akkojen touhuta mitä haluavat

Vierailija
40/652 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ole komistuksia vaan perusjuntteja, riippuu kai miesmausta. Jos miehet sitten lopettavat liiallisen swaippauksen, niin tilanne tasoittuu, keskittyvät vain tiettyihin naisiin joissa on aidompi kiinnostus. Jolloin ei tarvitse palstalla valittaa. Ja naisten /miesten on turha mennä tapaamaan miestä joka ei kiinnosta millään tavalla, koska eihän se johda mihinkään, vie kaikkien aikaa. Elämää on sovelluksen ulkopuolellakin, jopa komistuksia tai kaunottaria, katso luonnetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi