~*~*~ ENSIKOT torstaina 16.11 ~*~*~
Kommentit (17)
Hannnah: Joko tänään testaat? Vai vasta huomenna? Tsemppiä. Täytyy kyllä tosiaan nostaa hattua sulle! Mä oisin tossa vaiheessa tehny jo viis testiä ja soittanu varmaan tk:eenkin, jotta ne ois ottanu testin..
Titi: Tsemppiä kokeiden lukuun ja kokeeseen!!! Täällä ois kans tekemättömiä tehtäviä vaikka kuinka, mutta palstailu (ja kaikki muukin) kiinnostaa tällä hetkellä enemmän.. Sulle nostan myös hattua, jos tosiaan pystyt olemaan laskematta kp:ä, piinailematta, etsimättä oireita.. Ei onnistuis multa vaikka kuinka niin yrittäisin.
Dizku: Jokohan toivotin sinut tervetulleeksi.. En muista. No, tervetuloa kuitenkin!!
Hätähousu: Onnittelinkohan sua vauvaluvan saamisesta..?!? Onnea! Tiedän ton tunteen.. Mä haluisin kans kertoa kaikille, kun alettiin vauvan yrityspuuhiin, mut nyt into on hieman laskenut. Yhdelle kaverille mä oon kans kertonu. Mies ei kai kenellekään.. Välillä tuntuu, et ois varmaan helpompaa, ku monet tietäis, mut sit varmaan toisaalta tulis niitä kyselyjäkin enemmän, että jokos, jokos..
Edna: Uutisia? Kerro, kerro.. Testasitko tänä aamuna?
Juli: Täällä on kohtalotoverisi.. Ex-mies olisi viihtyny peittoja pöllyyttelemässä vaikka 24/7, mutta tämän nykyisen kanssa asia on hieman toisin. Muakaan tämä ei ole oikeastaan häirinnyt aikaisemmin, mutta nyt kun on taas ovishetket käsillä, niin saattaa olla kolmen-neljän päivän välikin pupuiluissa. Eihän tällä vauhdilla saada mitään aikaiseksi. Oviksen jälkeen saattaa hyvin mennä parikin viikkoa, siis usein tädin vierailun jälkeen pupuillaan seuraavan kerran.. Ymmärrän siis hyvin ajatuksesi. Pakottaa ei viitsisi, enkä haluaisi olla koko ajan ¿ruinaamassakaan¿, kun tiedän miltä se hänestä tuntuu. Eilenkin illalla yritin hieman viritellä tunnelmaa ja menin sänkyyn ilman yöpaitaa (joka talviaikaan ei ole todellakaan minun tapaistani) ja huutelin miestä tv:n äärestä viereeni. Ja kun se sitten vihdoin tuli ja jatkoin lämmittelyä peiton alla, niin kohta kuului kuorsaus ja homma lopahti sitten siihen.. Että näin. Mä oon luullu, että oon ainoa maailmassa, mut onneks meitä on muitakin.
ON: ei mitään kummallista. Ovis siis varmaan käsillä. Testiin en kyllä saanu plussaa.. Maanantaina tais tulla melkein yhtä vahvat, mut testiviiva kuitenkin haaleempi. Ja nyt sen jälkeen testiviiva on haalentunut vaan entisestään, eilen jopa niin haalee, et jos ois ollu raskaustesti, niin en ois ees plussaks uskonu. Pari päivää on nippaillu alavatsasta. Jos tänään saisin miehen vielä vällyjen väliin.. Ei kai siitä mitään hyötyä ole, mutta... Maanantaina ollaan siis viimeks pupuiltu. Nyt kuitenkin shoppailemaan koulutehtävien sijaan.. :)
-Saikku-
...*vilkutukset*: täällä taas! Olin tosiaankin hautautunut peiton alle (Marge sitä oli tuossa arvellutkin ; ))... ihan kirjaimellisesti, nimittäin tiistai-aamuna iski megamigreeni, jota sitten podin vielä eilenkin. Nyt alkaa helpottaa, tosin tuntuu kyllä vieläkin, että olen ihan pihalla. Täti tuhrutteli su, ma ja ti, sitten eilen ja tänään tullut vähän vuotoa jo siteeseenkin. On kyllä tosi outo täti, helmojaan vaan heilauttelee... ja tais iskee enemmänkin tuonne yläpäähän, liekö kaulimella pamauttanut : D No, kp:ita taidan alkaa laskea eilisestä, eli menossa kp 2 (tuhrujen mukaan kp 5). Tässäpä tätä omaa napaa tulikin, sitten kommentteihin (varoitus, tästä tulee pitkä viesti!):
Kaikille negaa ja tätiä/tuhrua pahoitelleille: Kiitos myötätunnosta ja ihanaa, että jaksatte tsempata! Halit kaikille!
Emka: no voi harmi, että neuvola siirtyi! Mutta sittenpähän ainakin varmemmin saavat sitä la:ta laskettua. Käy vaan täällä vielä kertomassa kuulumisiasi, ja lupaathan vierailla välillä sittenkin, kun menet o-puolelle?
Hannnah: iiik... onko testi ostettu? Pakko vilkuilla tänne iltapäivällä ja huomennakin jossain välissä kännywebistä, kun muuten en ole netin äärellä, jos et sitä ennen ole testaillut! Täältä tosi isot peukutukset, nappaa sie nyt se plussa!
HMH: hih, hauskalta kuulosti tuo teidän ¿kyläpupuilu¿, varmaan teiniajat tosiaan tuli mieleen. Jospa se tärppi nyt sitten tuli, bdbdbd....
Niina: kiitti pahoitteluista. Kyllä se tosiaan vähän lohtua tuo, että täti ilmaantui nyt eikä tää kierto nyt ainakaan sitten tän pidempi ollut. Eli sinänsä oli ihan toivottu vieras! Mitäs se ¿lievä oireisto¿ on?
Maitikalle: kiitti pahoitteluista ja negahalit... toivotaan, että täti tulee nyt sitten sinne, ettei tulis taukoja yritykseen! Siis jos ei siellä kerran pikkuista kyydissä ole...
Marge: kuten viestin alusta voit lukea, niin peiton alle tosiaan hautauduin! En tosin mustan ilman vuoksi (ilma ei täällä itärajan tuntumassa edes onneksi ole mustaa!)... Kiitos negapahoitteluista.
Greetas: ++++ PLUSSAONNITTELUT! ++++ Hienoa, hienoa...
Repuli: kiitos haleista... Hyvä, että hait vitamiineja, noita ostin juuri itsekin! Tätihalit sullekin vielä! Mut hei, otetaanpas plussat nyt sitten tästä kierrosta yhdessä, joohan?
Live: Niin se vaan aika kuluu, kohta tosiaan pääsette tositoimiin jälleen, bdbdbd...
Fiiu: kiitos negapahoitteluistasi... ihanaa kuulla, että joku toivonut tärppiä tänne!
MaryRose: kiitos tätipahoitteluista... no mutta, jopas siellä ollaan niin cooleina, kun ei hajuakaan kp:stä *hih* ; )
Nuutti: kiitos pahoitteluista, uuteen kiertoon tosin tässä ihan hyvillä mielin mennään!Hyviä piinailuja sinne...
Sara-Maria: kiitti negapahoitteluista... hitsi, keljumainen sairaalalasku vielä... mutta niin kuin Live tuossa sanoikin, niin toivotaan, että seuraava lasku tulee sitten, kun poistut sairaalasta nyytti kainalossa! Ainakin sulla näyttää olevan oikea asenne tähän hommaan, se on tosi upeata.
Dizku: kiitos negapahoitteluluista... ja samanmoisia pahoitteluita sinnekinpäin. Samoissa kp:ssa mennään, napataanpas sitten molemmat tästä kierrosta plussat? : )
Aqua: kiitti tätipahoitteluista... joo, piinaillaan yhdessä sitten tosiaan ja otetaan nuo Repuli ja Dizku mukaan yhtäaikaa plussajunaan! Ja muillekin pidetään paikkaa, tottakai. : ) Nuo tän hetken piinailijathan sinne menee ihan kohta *yltiöpositiivinen asenne päällä täällä*...
Buuffa: kiitti tätihaleista...
Juliaana: kiitti tätipahoitteluista. Mukava kuulla hääsuunnitelmistanne, hyvällä mallillahan nuo kuuluvat olevan. Onko isotkin häät tulossa? Ja mahtuukos siihen pukuun sitten isompi maha, jos/KUN sitä kasvattelemaan pääset *hih* ? Mitäpäs joulusisustusta ompelit? Minä myös kaivelin eilen joulukoristelaatikoilla, pitihän sitä ajoissa tarkistaa, että mitä tänä vuonna ¿puuttuu¿... ainakin kuusenvalot ja nauhat on aivan pakko uusia ; ) Mulla ei itsellä tuosta miehen pupuiluhaluttomuudesta, tai harvahkosta sellaisesta, ole kokemusta (meillä melko tuore suhde vielä, 1,5 vuotta ollaan oltu yhdessä), mutta kyllähän se kiire ja väsy varmaan siihen paljonkin vaikuttaa. Jospa se siitä sitten taas pirityisi teillä tuokin puoli, kun alatte tosissaan yrittämään. Toivotaan niin.
Hapö: kiitos tätipahoitteluista. piinailun alku siellä näkyvissä?
Hätähousu: hei, tulehan vaan tänne aina höpöttämään vauva-asioista, kun siltä tuntuu, ettei mies hermostu! Me jaksetaan kyllä kuunnella. Jokos sinä tytöillesi olet tämän mukavan lupa-uutisen kertonu?
Edna: bdbdbdbd, tulehan kertomaan miten kävi?
... siinäpä sitä romaania luettavaksi! Seuraavan kerran kirjoittelenkin vasta ensi viikolla, viikonloppu menee kyläillessä ja ihanan kummipojan 1-v synttäreitä juhlien!
Dajm
Moikka Kaikille...
Että osaakin olla tylsää... Tai siis töitä on kovastikin, mutta puuhastan sellaisen asian parissa, joka ei oikeastaan kuuluisikaan mulle ja sitä kautta se ei kauheasti jaksa kiinnostaa.
Mites Ednan testaukset??? Plussatuulia paljon sinne suuntaan, toivottavasti nappaat sen plussan :) Lueskelin kanssa sitä palstaslangia ja moni asia hahmottui hieman paremmin.
Hannahin tulosta odotellaan myöskin kovalla jännityksellä täällä... plussatuulia myös sinne suuntaan... aika kunnioitettava määrä päiviä kasassa.
Hätähousulle onnea miehen käännytyksestä (ei pysty muistamaan, joko onnittelin). Itse onnistuin pitämään suuni supussa vauva-asiasta ehkä häihin asti ja häiden jälkeen juttelin asiasta muutaman kaverin kanssa... eli periaatteella, vauva tulee, jos on tullakseen. Meillä mennään tällä periaatteella olosuhteiden pakosta.
Dajmille vilkutuksia. Täällä täti alkaa pikkuhiljaa jo pakkailemaan laukkujaan... toivottavasti sielläkin.
HMH: Ehkä se on hyväkin ajatella niinkin päin, ettei olisi tärpännyt, yllättyy iloisesti, jos niin onkin sattunut käymään. Pitäisiköhän munkin opetella juomaan punaviiniä, jos se auttaa asiaa... Tosin saan itse ko. aineesta aivan jumalattoman päänsäryn, siis vaikka ottaisin ihan lasillisen, että taidanpa jättää väliin kuitenkin.
Hapö on ruvennut piinailemaan... toivottavasti haikara on matkalla sinne suuntaan jo :)
Juliaanalle ja Saikulle paljon haleja, on varmasti vaikeaa olla tuollaisessa tilanteessa. Jotenkin sitä on ajatellut niin stereotyyppisesti, että se on aina nainen, jota ei haluta. Ehkä miehen haluttomuudesta ei sitten vaan " uskalleta" puhua yhtä paljoa. Ihmisethän on näissä asioissa niin yksilöllisiä... Se, mikä on toiselle liikaa ei välttämättä toiselle ole edes tarpeeksi. " Ruinaaminen" on kyllä varmasti inhottavaa, ja meneehän se niinkin, että jos toinen ei ole mukana kunnolla, niin omatkin fiilikset varmasti katoaa aika nopeasti. Omassa suhteessa tuo välimatka on toiminut siinä, että aina pöllytetään peittoja hyvin pitkälti paljon, kun se vaan on mahdollista. Enpä kyllä usko, että se asia mihinkään siitä muuttuu, kun yhteen viimein päästään muuttamaan, vaan mistäpä sitä koskaan tietää. Ollaan me kyllä siitä puhuttu paljon, että seksi on meille molemmille suhteellisen tärkeä osa-alue suhteessa, ei tietenkään tärkein, mutta kuitenkin... Asia tuli puheeksi, kun kaveripiirissä parilla pariskunnalla on asiat vähän ristissä elämän sillä puolella.
ON: Vähän ollut ankea alkuviikko, täti vaikutti varmasti siihen, että nyt on ollut ihan hillitön ikävä omaa kultaa... Noh, nyt on jo torstai ja huomenna me nähdään miehen kanssa taasen. Vaikka sitä kuinka ajattelee, ettei ole tärpännyt, niin aina sitä vaan pettyy, kun se täti tulee. Nyt lähtee sitten jo kai kymmenes (ainakin yhdeksäs) kierto ilman pillereitä käyntiin. Laitan toivoni siihen, että tämän välimatkan tuomat hankaluudet / jatkuva stressi vaikuttavat siihen, ettei ole vielä tärpännyt. Ehkä joskus vielä... Aloin kylläkin jo vilkuilemaan tuonne uuden kotipaikan suuntaan, eihän mua täällä pidättele kuin työ, eikä tämä työkään niin erinomainen ole. Jotenkin vaan on ajatellut, ettei nyt kannattaisi vaihtaa, kun on tämä vauva-juttu, mutta sitten taas toisaalta... Ei tämäkään kivaa ole. Kyllä mä lähiaikoina alan miettimään sitä muuttoa. Jokatapauksessa sitten, kun vauva on tulossa, muutan Itä-Suomeen. Ei ole reilua miestä kohtaan, jos se joutuu sitten olemaan lapsestaan erossa. Toisaalta... ei tämä tilanne nytkään ole reilu ketään kohtaan, kun molemmilla on jatkuva ikävä ja sitten se yhteinen aika on niin pirun vähäistä. Ehkä mä tosiaan potkaisen asioita eteenpäin hieman... Voidaanhan me asua jossain muualla ja rakentaa se yhteinen koti kaikessa rauhassa valmiiksi silti.
Mutta nyt on pakko jaksaa taas täyttää tuota tyhmää raporttia... Aaargh :(
- R
Ehdin juuri päästä Ensikoiden listoille, kunnes tänään soitettuani tuloksia terveyskeskukseen, sain kuulla: olen raskaana:)
Tunne on ihan outo, uskoako vai ei. Toivottavasti kaikki menee hyvin:)
Miukkeli! Onnea nopeasta plussasta! Ei täällä kannata kauan viipyä;)! Tarrasukat pikkuiselle matkaan!
Olen yksin töissä ja uskaltauduin palstailemaan! Onpa jännittävää;) käyttää työaikaa ihan väärin;)
Niina: Kiitos kysymästä. Piinaillaan kovasti, taitaa oll kp 27 nyt, kun tänään tarkistin tilanteen. Olen suunnitellut odottelevani ihan rauhassa ensi viikon alkuun tätiä. Se kun on tullut ajallaan viimeiset puolisen vuotta kp 27-29. Täytyy sitten suunnitella uudelleen, milloin haen testin, jos on vielä syytä. Vähän pessimistinen olen tänään, mutta eihän toivoa voi heittää! Oireita ei oikein ole, normaailia loppukiertoa kipuilen.
Kiitos muuten uusille ensikoille Niina, Buuffa, Dajm, Marge, Hätähousu ja Fiiu sekä Dizku ja Edna ja ihan kaikki muutkin. Olette tuoneet uutta väriä palstalle jutuillanne. Alkaa vanhasta tuntua taas kotoisalta tämä palstailu!
Ja kiitos vielä piinailu peukuista, toivottavasti niissä on plussataikaa!
Plussatuulia!
Mites Edna ja Hannah?
nellamaija
Nyt tulee omaa napaa oikein urakalla:
Kierto jai sitten 26 paivaiseksi, ja tati teki sellaisen yllatyshyokkayksen viime yona, jarjettomien kramppien kanssa. Ukkokin piti herattaa ja tuhertaa sille kun sattui niin hemmetisti.
Oikeesti alkaa taas mietityttaa jos endo nostaa paataan ja menkat on jatkossa aina tallaiset. Mulla on aina ollut kierto 28-29, ja nyt 26-32.
No joo, ei kai tassa muu auta kuin jatkaa taas eteenpain.
Juli: Ma ymmarran sun pelon tosi hyvin..meillekin olis paljon parempi jos vauva tuli vasta ens syksyna, eika kesalla, mutta silti ma en uskalla vaan tjottailla. Mua kanssa pelottaa jos tasta ei mitaan tulekkaan, ja joudutaan katselemaan muita vaihtoehtoja. No ehka meidan on vaan uskottava niihin ennustajiin, jotka ovat meille jalkikasvua nahneet!
Meilla on vahan samanlaista ongelmaa ton miehuksen kanssa. Ei niinkaan etteiko sita huvittais petipuuhat, mutta sen mielesta oviksen bongaillu ja pupuilun ajoittaminen vie koko touhusta intohimon ja romantiikan. Eli just oviksen aikaan sita ei saa millaan peittojen alle, ja sen mielesta ma suhtaudun koko lapsentekoon kuin palkkasoturi. En ole edes kertonut sille mun ovis ajoista, mutta fiksuna miehena se osaa laskea paivia;)
Nellamaijalle ja Dajmille vilkutuksia!
Termis myos Saikulle, Hapolle, Livelle, MaryRoselle ja ihan kaikille mahtaville Enskoille....onneks te ootte olemassa!
sori taa vuodatus!
testi ostettu!
en tosin tiedä kuinka luotettava tapaus on, ostin ihan kaupasta vaan, mutta jos nyt alottelis sillä, kun ei muutakaan ole saatavilla ja senkin saatavuus oli aika täpärällä, vein nimittäin kaupan hyllystä viimeisen kappaleen. tarvii tästä lähteä lukemaan käyttöohjeita... jos vaikka pääsis jo nyt illalla testaileen... ihan vaan teidän mieliksi :)
hannnah kp 51
Hannahilla jännät paikat *dbdb*.
Hätähousulle onnittelut miehen käännytyksen onnistumisesta. Mullakin meni aikaa ennen kuin sain isännän mukaan vauva puuhaan ja nyt sit täysillä mukana. Suhteeseenkin on tullut mukaan extra määrä hellyyttä:)
Olikohan se Daijm ja Repuli? jotka oli sit samoilla kp:llä voi olla kyl muitakin mut huono muisti:) Eiköhän myö yritellä joukolla pitää täti teillä tietämättömillä!?
Ja kiitti kaikille täti pahoitteluista mut onneksi olin jo vähän osannu varautua niin ei tuntunu niin pahalta. Ajattelin ettei se kummiskaan satu ensimmäisestä kierrosta niin nyt sit pääsee jatkamaan peittojen pöllyttelyy;)
Eikus torstain jatkot kaikille!
T:Dizku
hannnah: Sait sitten ostettua testin? Menekki tuote kun viimeisen sait napattua :).
Repuli: Meillähän oli miehen kansas tuossa syksyllä vaihtoehtona, että joko jäädään tänne meidän kotikuntaan ja minä olen työttömänä tai muutetaan toiseen kaupunkiin jossa mulle ois ollut töitä mutta miehelle ei. Sitten kun tämä vauva asia tuli puheeksi niin tultiin siihen tulokseen että jäädään tänne ja yritän löytää töitä. Muutenkaan kun ei olut edes halua muuttaa pois täältä mutta töiden takia tuntui ensin että pakkohan se on lähteä. Kun sitten tajusin etä työtähän se vaan on, elämässä on tärkrämpikän asioita. ja olen nyt onneksi kuitenkin saanut jonkin verran töitä tehdäkkin ettei ihan laiskotteluksi ole mennyt :).
dajm: Migreeni on muuten inha :(. Itselle kun kohtaus joskus on iskenyt niin menee monta päivää senkin jälkeen piloille. Pamauta tätiä takaisin :).
ON: Piti sitten käydä ihan tosissaa törsäilemässä tänään. Ostin vaikka kuin paljon vaatteita. Ja nyt kotiin tullessa välähti mieleen että jos/kun raskaaksi tulee niin mikähän niistäkään enää koskaan mahtuu päälle, möks möks... Mieheltä tuli hyvö idea; ratkotaan saumat ja ommellaan lisää kangasta :D.
Niin ja mustia joulupalloja ostin, vaikka en pidä ollenkaan joulusta, mutta ajattelin ne laittaa tuonne makkarin kattoon roikkumaan. Tänään ja eilen illalla nippaillut mahaa, mutta en oikein nyt jaksa uskoa että mitään raskautumisoireita ois. Oikea Pessimisti HMH taas.
testi tehty... edelleen tilanne epäselvä minulle. ainakaan mitään supervahvaa viivaa en nähnyt. voi kun oiskin mies kotona niin ois voinu siltä kysyä että näkeekö testissä jotain vai ei. tää ei oikeestaan helpottanu mun piinaa yhtään, melkeinpä vaan pahensi, kun tuolla vessassa yksikseni liuskaa tuijottelin että näenkö jotain vai en. kun ei tiedä ihan tarkkaan että missä kohtaa sen viivan pitäisi olla. nyt sitten mietityttää että oliko siinä oikeasti jotain hailakkaa viivaa vai ei. vai johtuuko vain testin rakenteesta että jossain kohtaa saattaisi muka tietyssä valossa nähdä aavistuksen tummempaa???? kyseessä on siis joku RFSU:n testi, oisko jollain tarkempia tietoja ko. testistä????? no joka tapauksessa kyseessä oli kahden kappaleen paketti, joten käytän sen toisen huomenna aamulla, jos se toisi jotakin selvyyttä tilanteeseen, ellei niin tarvii varmaan lähtee verikokeeseen. kuinkas pian verikokeesta saa tuloksen?
juliaana: mäkin olen " konttorirotta" ja mulla oli kans pitkään niin ettei iltaisin huvittanut edes avata tietokonetta kotona, kun oli ensin päivällä tuijottanut ruutua 8 tuntia töissä. aloitettuani kuumeilun ja löydettyäni tämän palstan, olen kummasti innostunut istumaan koneen ääressä myös iltaisin.
miehen haluista oli puhetta... kiva kuulla että muillakin on samoja ongelmia, työkavereiden puheita kuunnellessa olen jo luullut että olemme ainoa " kieroutunut pari" sen vuoksi että minä olen se halukkaampi. suhteemme enimmäiset kuukaudet olivat kyllä erittäin aktiivisia, " harrastimme" yhdessä lähes päivittäin, parhaina päivinä useitakin kertoja. kunnes mieheni jossain vaiheessa vihjaisi että on seuraavana päivänä yleensä hiukan " paikat hellänä" . tämän rohkean paljastuksen jälkeen harrastaminen väheni puolella (noin joka toinen päivä). pikkuhiljaa ne kerrat on vaan harventuneet pääosin miehen toiveiden vuoksi. tiedä sitten onko kyseessä aina se väsymys ja stressi, mihin mies vetoaa. vai onko kyse siitä ettei häntä muuten vaan haluta. olen kyllä koittanut kysyä, mutta ei kai kukaan mies tuollaista haluttomuutta edes uskalla tunnustaa, kun joka paikassa toitotetaan siitä kuinka miehet eivät muka ajattelekaan mitään muuta kuin seksiä. haluttomuuden myöntäminenhän voitaisiin ymmärtää niin ettei ole normaali tai olla miehen mielestä jonkinlainen loukkaus vaimoa kohtaan. vaikka en minä kyllä loukkaantuisi asiasta. en itsekään aina halua (vaikka useemmin kuin mieheni), mutta ei se tarkoita että liittyisi jollain lailla juuri mieheeni. vaikken joskus halua seksiä, voin silti samanaikaisesti haluta vain olla mieheni kainalossa tms.
saikku: mites shoppailut meni? löytyikö shoppailtavaa?
miukkeli: onnittelut plussasta. voi kun kaikki voisivat tehdä yhtä pikaisen visiitin tänne....
hannnah
lueskelin noita aiempia parjauksia juuri tuosta RFSU:n testistä ja veikkaukseni on että kyseessä on nega ja että se mitä aavistelin näkeväni oli varmaan se saumakohta. mutta mutta, koitetaanpa aamulla vielä uudelleen.
hannnah
Voi hannnah, kurja tilanne. Olitko ollut kuinka kauan pissaamatta? Ja jos se oli joku kaupan vika testi, niin kait siinäkin voi olla jotain mätää. Toivottavasti aamulla tilanne kirkastuu ++++++++ bdbdbdbd!!!!!!
HMH: Mie oon kanssa melko usein ostohimon yllättäessä tullu ajatelleeks, että mahtuukohan tää vaate enää koskaan päälle, jos tää yritys tuottaa tulosta. Joskus se toimii, mutta aina ei...
Nyt vaan omaa napaa pikana kun tulin justiinsa vasta kotiin (ja lähdin aamulla seitsemältä, kivoja nää torstait). Dajm kyseli oireista, ei nyt mitään kauheen ihmeellistä, paitsi huimausta välillä ja kamalasti finnejä. Voi siis olla ihan kuvittelua tai vaikka mistä johtuvaa, tänään sitten on koko päivän vihlonu alavatsaa ja maha tuntuu olevan vähän sekaisin ja turvonnut (toivottavasti ette saaneet ällötyskohtausta). Tää vihlominen tuntuu erilaiselta kun viime kuussa, mutta saattaa olla toiveajattelua, kun eihän sitä enää niin hyvin voi muistaa, Menkkojenkaan ei pitäis vielä oikeestaan vihloa, kun vasta ti pitäis alkaa (mut tää siis viime kierron mukaan). Eli sekavaa, sekavaa...
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja muille, plussasäteitä ja tädinkarkoitinta!
Niina kp 28/32
mullekin tuli vasta nyt mieleen että noi finnit vois olla yks oire, naamataulu meinaan muistuttaa sen verran jotain rupikonnaa. enkä ole viime aikoina syönyt edes suklaata. mutta tällä hetkellä uskon silti enemmän siihen että tekemäni testi oli tosiaan nega.
voi että on aivan ihana huomata kuinka samanlaiset kaikilla muillakin kuumeilijoilla on. minäkin loppukesällä pohdiskelin ääneen alennusmyyntiostosten jälkeen, että ostinkohan turhaan jos en ensi kesänä mahdukaan näihin, mies vaan naureskeli, että " kaikkea sä kans mietit" . kuvittelin tuon siis olevan epänormaalia, mutta onneksi en ole tämänkään ajatuksen kanssa yksin. viime viikolla kaupoilla löysin kivan hameen ja kivat housut, sovituksen jälkeen päätin että otan vain toisen. miehellä ei ollut mielipidettä kumpi olisi parempi (" molemmat ihan hyviä" ). no hiljaa mielessäni tein päätöksen hameostoksesta ajatellen että se todennäköisesti mahtuu pidempään päälle, jos sattuisi se onnelinen vahinko käymään. ääneen en viitsinyt perusteluista puhua, ettei mies ala kyseenalaistamaan mielenterveyttäni.... onneksi te täällä ymmärrätte (ainakin osa).
hannnah
Kuitenkin tuo toinen villapaita on tollanen että se kyllä venyy ja toinen pitkä takkimainen näyttää siten söpöltä kun masu pyörsityy, on silleen kivasti auki, laitetaan vaan rintojen kohdalta kiinni (juu, tiedän olevani hullu)... Mutta housut ei kyllä mahdu sitten enään :D.
Aloin muuten kirjoittamaan päiväkirjaa. Kiva purkaa tätä päätään sinnekkin ja mukava varmaan sitten joskus myöhemmin lukea sitä. Oikein terapeuttista.
Miukkeli: Onnea paljon. Kiva, kun joku selviää täältä noin nopeastikin.. Tarrasukkia ja vauvaliimaa asukille!
HMH: Mä oon kans miettiny päiväkirjaa.. en oo oikeen koskaan ollu päiväkirjaihminen, mut nyt ois kiva aloittaa jo odotuspäiväkirjaa kuumeiluaikanakin.. Niin ja vaatteiden ostohan on täällä palstalla ollut joidenkin kohdalla merkki siitä, että seuravassa kierrossa tärppää!!! *dbdbdb*
Hannnah: Pahoittelut negasta. Aamulla kuitenkin uudestaan. Taidan tulla heti aamusta tänne vilkuilemaan tuloksia.. En löytäny shoppailureissulta muuta kuin tulostimen paperia.. Eipähän mennyt sitten onneksi rahaakaan hirvittävästi.
Nuutti: Pahoittelut tädin yllätyshyökkäyksestä. Haleja.
Nyt vielä miestä suostuttelemaan vällyjen väliin.. Huomiseen.
-Saikku-
eipä tuosta mun negasta tarvi pahotella (vaikka se nyt nega olis vielä aamullakin, niin kuin itse oletan). kuten jo aiemmin kirjottelinkin, epäilin että se ettei täti oo tullu (vielä) johtuu enemmän tosta et kierrot venyy pillereitten jälkeen. jos tää nyt sitä on niin, missä vaiheessa tarvis kysellä vaivaan (pitkiin kiertoihin) jotain apua (tutkimukisa/lääkitystä)????
hannnah
[color=fuchsia]Tosiaan tulee aina melkeimpä töistä kirjoiteltua, kun täällä päivät pitkät konttorissa pakerran.. Iltaisin ei kone houkuta juuri ollenkaan, kun on kaikenlaista muutakin.. Eilen innostuin ompelemaan ja kyllähän siinä olohuoneeseen joulusisustus tuli tehtyä :)[/color]
[color=blue]EDNA ja HANNAH: Ai vitsi kun teillä onkin jännät paikat, kertokaa heti kun olette testin tehnyt, me täällä malttamattomina odotellaan *bdbdbdbd*[/color]
[color=fuchsia]Jänniä paikkoja elellään (tai ainakin kohta elellään) myös HÄPÖ2:lla plussatuulia sinnekin ++++++++++++[/color]
[color=blue]TITI: Juu, ei mitään paniikkia, ehditäänhän me sitten meseillä ainakin kun ollaan äitiyslomalla ja vaavit nukkuu :)[/color]
[color=fuchsia]HÄTÄHOUSU: Ihanaa, kun sait miehen innostumaan vauvapuuhista :)[/color]
[color=blue]Tuosta miesten vauvapuuhiin innokkuudesta ja hannahin kysymykseen lakanoiden pöllyttämisestä liittyen ajattelinkin vähän vuodattaa omaa napaa ja kysyä että onko muilla vastaavaa. Eli onko kellään muulla seksuaalisesti halutonta miestä? Tai no ei ihan niinkään voi sanoa, mutta tuo meidän isäntä haluaa seksiä tosi harvoin, yleensä vaan kerran viikossa. Tai ainakin tällä hetkellä kun sillä on harrastuksen kanssa ollut kiirettä ja kaikki aika menee illoilla harrastukseen niin on niin väsynytkin. Normaalisti se ei oo mua vaivannut, mutta nyt kun alettiin yrittämään taas tulee koko ajan ajatus että eihän tässä mitään vauvaa voi tulla tällä tahdilla, oviskin menee ihan sivusuun aina :( Keväällä kun yritettiin pari kuukautta ihan tosissaan niin mies kyllä suostui kun sanoin että nyt olis ovishetket niin useitakin kertoja viikossa, mutta nyt kun päätettiin että lähinnä tjottaillaan häihin asti ja vasta sen jälkeen tosissaan niin tuntuu että ei viitsis pakottaakaan miestä, eikä se edes tunnu miltään silloin jos on pakkopullaa. Minä en millään jaksaisi tuota tjottailua, kun muutenkin on sellainen pelko että ei saa lapsia ollenkaan, kun ei keväälläkään tärpännyt niin tuo pelko vaan vahvistuu :([/color]
[color=fuchsia]Nyt on siis menossa kp 16/27-35. Ja kun viime kierroissa päiviä on yleensä ollut 27-28 olettaisin että ovis olisi ollut tuossa kp 13-14. Sunnuntaina pöllyteltiin lakanoita, mutta nyt alkuviikosta en ole saanut miestä innostumaan vaikka olisi kai ollut ne parhaat päivät.. ja tämä viikko ylipäätään on parasta ajankohtaa.. kai sitä pitää uskoa että siitä sunnuntain pöllytyksestä olisi jotain hyötyä..[/color]
[color=blue]Tulipa vuodatusta, mutta ahdistaa niin :( Ootteko te muut joutuneet " pakottamaan" miehen puuhiin oikeaan aikaan?[/color]
[color=fuchsia]No mutta anteeksi tämä negatiivinen viesti, toivottavasti EDNALLA ja HANNAHilla on parempia kerrottavia :)[/color]
[color=blue]OIkein mukavaa torstaita kaikille!![/color]
[color=fuchsia]T. Juli[/color]