Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla treenien tauoilla?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt keskustelu ole kiellettyä, huh?!?
Itse asiassa vuodenvaihteen lakimuutos kriminalisoi myös sanallisen ahdistelun. Sanallinen ahdistelu on esimerkiksi sitä, kun epämiellyttävä mies ehdottelee tapaamista tms.
Jos et erota keskustelua ja sanallista ahdistelua, on tosiaan parempi, että et aloita juttelua kenenkään kanssa.
Ei saa, eikä missään muuallakaan. Vihaan ihmisiä, ja aika tyhmä saa olla, jos sitä ei tajua kehokielestä ja katseesta tulkita. Kerää itsesuojeluvaistosi ja kävele toiseen suuntaan. Mene jo.
Saa tulla, mutta sitten pitää olla tilannetaju kohdillaan. Eli jos en ota kontaktia takaisin, niin jätä rauhaan äläkä jatka.
Jos seuraa etsisin, olisin baarissa tai Tindersissä. Kuntosalilla treenaan. Suomeksi, anna olla rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla, mutta sitten pitää olla tilannetaju kohdillaan. Eli jos en ota kontaktia takaisin, niin jätä rauhaan äläkä jatka.
Jatkan. Ikäni on 54 v, mutta ajattelin myös aikaa, kun olin 17 v, jolloin aloitin salilla käymisen.
Kyllä se elekielestä huomaa, kuka antaa sellaista viestiä katsellaa ja olemuksella, että voi tulla juttelemaan.
Joskus tämä tarkoittaa "ei heti tai ei vielä" mutta kunhan siellä on muutamia kertoja nähty ja katseita vaihdettu niin sitten.
Ihan sama kaavahan siis toimii muissakin harrastepaikoissa ja työpaikoilla ja missä vain.
Jokainen treenaaja kuntosalilla haluaa tuolla huomioiduksi.
Ei se mikään kirjasto sentään ole!
Olen salilla treenaamassa, eli ei. Onneksi on semmoinen sali, ettei siellä juuri koskaan ole ketään silloin kun käyn.
En ymmärrä, mistä sitä tarviis tulla juttelemaan? Ota kaveri mukaan, jos et osaa olla hiljaa siellä.
Mitä hemmettiä nyt taas? Tottakai saa. Niin kuin muuallakin normaalit ihmiset saattaa jutella tuntemattomille, jos sattuu sopiva tilanne. Ihan tavallista ihmiseloon kuuluvaa toimintaa.
Tauko on treenistä riippuen 60-90 s, ei siinä paljon ehdi turista.
Saa tulla mutten välttämättä juttele takaisin. Voi olla, että sanon yhden sanan ja jatkan treenaamista.
Riippuu salista. Mä käyn nykyään paikallisen painonnostoseuran salilla ja mielelläni otan vastaan vinkkejä kokeneemmilta nostajilta. Jollain tavan salilla en tykkäis. Mä en ole small talkin ystävä, juttelen kyllä tosin paljon kavereiden, ystävien ja perheen kanssa, mutta en oikein osaa tuntemattomien kanssa ilman syytä jutella.
Valkosella orilla ratsastava liehutukkainen prinssi saa tulla juttelemaan.
Ei. Voi sitten ulkona treenien jälkeen jutella jos on asiaa.
Juttelusi ei välttämättä ole toivottua, joten sisällä se ei ole ok. On ostettu jäsenyys ja se pitää saada käyttää rauhassa. Juttelusi voi olla myös mukavaa, mutta silti vain ulkona, koska sitä ei etukäteen tiedetä onko se mukavaa. Joutuisi välttelemään salilla käyntiä jos se tapahtuisi sisällä.
Saa tulla. Tänään juttelin jonkun puheliaan naisen kanssa pitkät pätkät pukkarissa. Yksinäistä hommaahan se treeni on. Olis kiva, kun olis treenikaveri. Vaikka toisaalta tehokkaammin tulee tehtyä, kun ei lätise turhia.
Moni niistä tekee myös liikkeet ihan päin honkia. Onko ok tulla vähän pitämään silmällä liikeratoja ja neuvomaan? Ettette vain riko paikkoja(nne)? Irmeli53