Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla treenien tauoilla?
Kommentit (106)
Jos kävisin salilla niin todellakin saisi tulla juttelemaan. N30
Saa tulla juttelee, en pahe pahakseni.
M46
Olen mies, ja saa tulla juttelemaan sekä miehet kuin naiset. Olen hetero, eli miesten ei kannata vokotella minua, mutta ystävän minusta voi saada. Naisille, minuun ei tee vaikutusta se treenattu kroppa, koska olen nähnyt niitä niin paljon. Minuun tekee vaikutuksen se pääsi sisältö, millain puhut, kuinka käyttäydyt, ja mitä sinä minusta haluat.
Olen nainen ja en halua jutella salilla. Haluan keskittyä treeniin, ja se ei onnistu, jos pitää samalla jutella.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli tirvaista kiimaisia ukkoja pläsiin. Yöks
Kunnolla tai tilataan vartijat.
Olemmeko jo moikkausväleissä? Tervehdinkö sinua aina, kun näemme? Jos, niin kyllä, kyllä voimme myös vaihtaa muutaman sanan muustakin, kun sopiva tilaisuus tulee. Ihan kuten vaihdan niiden muidenkin kanssa, joista on tullut salituttuja.
Jos et ole moikkausväleissä muidenkaan kanssa vaan hiipparoit siellä aina yksin, älä tuppaa myöskään minun seuraani.
Jos asiasi liittyy jotenkin mun tekemiin liikkeisiin tai painoihin niin ei tartte tulla jutulle. Ohjelma on pt:n kanssa tehty ja useampaan kertaan läpikäyty, joten sun ei tartte siihen puuttua. Säästä tai jostain muusta voin pari sanaa vaihtaa
Aika moni suhde on alkanut kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.
Naisia ei saa pokata koskaan eikä missään.
T. Vmäinen avmamma
Ei saa. Tinder on juttelua varten. Arkielämässä haluan olla rauhassa.
Muualla se on ihan normaalia jutella ihmisten kanssa. Paitsi suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en halua jutella salilla. Haluan keskittyä treeniin, ja se ei onnistu, jos pitää samalla jutella.
Tiukkis.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Tinder on juttelua varten. Arkielämässä haluan olla rauhassa.
Mutku miehet ei saa tinderissä muuta kun onlyfans, maksullisia, huijareita ym mätseiksi.
Siis joku ällöttävä patriarkaatin edustaja tulee kuolaamaan kun treenaan? Onneksi noista voi tehdä ilmoituksen nykyään.
Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.