Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla treenien tauoilla?
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tekee kuntosalilla liikkeet väärin, kokeneeman velvollisuus on puuttua siihen.
Pakko myöntää, että miehenä en uskalla mennä sanomaan jos joku nainen tekee väärin liikkeitä. Eräs suoritus jalkaprässissä oli kyllä karmeaa katseltavaa. Onneksi painot olivat niin pienet, että ei niillä polvet vielä käänny väärinpäin.
Jos et suuta uskalla avata, niin olisit vaikka asettanut polvet oikeaan kulmaan.
Juu ja käydä käsiksi tuntemattomaan naiseen sanomatta sanaakaan. Toimii varmasti ;)
Tottakai saa! Etenkin jos on juuri vetänyt kovassa sarjassa hien pintaan ja istuu miehekkäästi jalat levällään ja salivaatteet on kiiltävästä, liukkaasta materiaalista.
Reijo 53
Vierailija kirjoitti:
Aviomies hätistelee innokkaimpia pois.
Siitä räpsystä oo mihinkää . Siksihän se joutuu salilla käymään. Kait selvittelet solmuun menneet narut kotona (kädet) ja annat lämmintä kaakaota?
Silloin saa tulla kun mies on mukana niin voidaan porukassa jorista.
Jos oon ilman miestä treenailee ja joku uivelo tulee heittään läppää niin liian weird.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies hätistelee innokkaimpia pois.
Siitä räpsystä oo mihinkää . Siksihän se joutuu salilla käymään. Kait selvittelet solmuun menneet narut kotona (kädet) ja annat lämmintä kaakaota?
Annan mitä annan.
Saa tulla, mutta en todennäköisesti huomaa tai kuule keskustelunavausta vastamelukuulokkeiden ja musiikin läpi. Enemmän ärsyttää, jos joku jää tuijottamaan ihan mistä syystä tahansa, olkoon se tekniikkavirhe tai joku todella limainen kommentti ulkonäöstäni. Kerää rohkeutesi, koputa olkapäälle ja kerro asiasi äläkä seuraa katseellasi koko treenini ajan.
Ainahan kuntosalilla tulee katseella seurattua muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on asiaa niin sanoo, mutta ei salilla seurustella siellä treenataan.
Jos asiana on, että lähdetkö treenin jälkeen lasilliselle?
No ei minua loukkaisi tuollainen. Kyllä lähtisinkin, mikäli kiinnostaisi. Tosin en ole treenin jälkeen ihan hehkeimmilläni: hikinen, punakka ja väsynyt. Mutta voisin lähteä vaikka seuraavana iltana treffeille jonnekin. Tai jos oikein kuuma tapaus olet, niin voitais treeneistä mennä yhdessä meille suihkuun? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minua loukkaisi tuollainen. Kyllä lähtisinkin, mikäli kiinnostaisi. Tosin en ole treenin jälkeen ihan hehkeimmilläni: hikinen, punakka ja väsynyt. Mutta voisin lähteä vaikka seuraavana iltana treffeille jonnekin. Tai jos oikein kuuma tapaus olet, niin voitais treeneistä mennä yhdessä meille suihkuun? :D
Ei hikisyys haittaa sali-ihmisille.
Mikä ihme on treenien tauko? Minä teen liikkeet, sitten on joko siirtymä tai minuutin lepo, ei se ole mikään tauko, vaan aktiivista palautumista ja sitten liikkeet uudestaan. Kiitos ei, älä häiritse, kun hengitysharjoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on treenien tauko? Minä teen liikkeet, sitten on joko siirtymä tai minuutin lepo, ei se ole mikään tauko, vaan aktiivista palautumista ja sitten liikkeet uudestaan. Kiitos ei, älä häiritse, kun hengitysharjoittelen.
Anteeksi, mutta varsinkin naistreenaajat ovat yhtenään puhelimella.
Tottahan toki. Salillani käy aika ihkuja miehiä, joissa lepuuttelen mielelläni silmiäni. Kukaan ei ole kysellyt mitään, mutta vilkuillut on. Odotan edelleen, että joku komistus tulisi juttelemaan. Edes säästä tai säädöistä. Tai uusista laitteista.
N40
Saa tulla! Ihan normaalia jutella ihmisille. Oikeastaan salilla olevat uroot ovat ainoa syy, miksi sinne jaksan vääntäytyä. Ei se soutulaitteen lenkutus nyt niin kivaa ole.
Olis jopa suotavaa jos joku kaltaiseni (hauskannäköinen, pitkä, miehekäs, raamikas, hyvärunkoinen mutta ei mikään ultrabodattu) ja fiksu sekä asiallinen kaveri tulisi jutustelemaan salilla kun on sopiva tauko. Siitä vois vaikka jatkaa kshville/lasilliselle/olusille jos jutun juurta tuntuisi löytyvän. M23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hikisyys haittaa sali-ihmisille.
Itse asiassa on kivaa nuuskutella joidenkin miesten hiki+dödö -tuoksuyhdistelmiä. Ne vaan tuoksuu joskus joillakin niin hyvältä.
No ei mielellään. Olen siellä treenaamassa, en etsimässä seuraa.
Tietenkin, jos on luonteva tilanne niin eri asia. Mutta et oikein tikusta tekemällä niin ehdoton ei.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan kuntosalilla tulee katseella seurattua muitakin.
Mä kyylään mielelläni salilla komeita nuoria miehiä.
N45
Kiva kuulla että miehet tykkää tulla isketyiksi salilla 😊. Tuumasta toimeen. Raija57
Ei, mutta olenkin naisten salilla juuri sattuneesta syystä.