Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla treenien tauoilla?
Kommentit (106)
Riippuu. Jos en halua jutella pistän kuulokkeet korviin ja toivon että tajuat vihjeen. Jos hymyilen ja otan katsekontaktin, olen sosiaalisella tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.
Mulle saa kyllä tulla juttelemaan, en luule olevani niin vetovoimainen että kaikki haluavat vain iskeä minut.
Tietysti saa tulla juttelemaan missä vaan. En ehkä ole salilla kovin juttutuulella mutta en siitä mitenkään ärsyynny.
N
Ei kai keskustelua kukaan kiellä?
Ei pieni sananvaihto haittaa jos se ei keskeytä treeniä. Itselläni on hieman hankaluuksia keksiä järkevää paikkaa pitää se pieni muutaman minuutin tauko sarjojen välissä, siinä ehtii toki jutella.
Onhan se harmi, että Suomessa pidetään outona jos menee tuntemattomille juttelemaan. Toisaalta ymmärrän, että superkauniit ihmiset ovat jatkuvasti iskuyritysten kohteena eivätkä välttämättä saa riittävästi rauhaa. Itse olen nainen ja tykkäisin, jos minulle tultaisiin juttelemaan ihan kaverimielessä ilman taka-ajatuksia :)
Saa jos on hyvännänöinen ja mukava ihminen.
Ei missään tapauksessa! Eikä tulla kyselemään, että missä kohtaa sarjaa mennään, että tehdäänkö vuorotellen. Salilla minulle EI puhuta. Eikä vilkaista päin. Siellä olen niin epämukavuusalueellani, että pasmat sekoavat totaalisesti, jos tajuan jonkun huomanneen olemassaoloni.
Tuli varmaan jo selväksi, että vika ei ole sinussa vaan minussa!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se harmi, että Suomessa pidetään outona jos menee tuntemattomille juttelemaan. Toisaalta ymmärrän, että superkauniit ihmiset ovat jatkuvasti iskuyritysten kohteena eivätkä välttämättä saa riittävästi rauhaa. Itse olen nainen ja tykkäisin, jos minulle tultaisiin juttelemaan ihan kaverimielessä ilman taka-ajatuksia :)
Älä aina oleta, että mukana on taka-ajatuksia. Imartelet vain itseäsi näin ajattelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Mies! Saako SINULLE tulla juttelemaan treenien tauoilla?
N49
Samaa kysyisin, erityisesti 35-ikäisiltä miehiltä.
N60
Ei. Menen yökerhoon jos haluan seurustella ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa! Eikä tulla kyselemään, että missä kohtaa sarjaa mennään, että tehdäänkö vuorotellen. Salilla minulle EI puhuta. Eikä vilkaista päin. Siellä olen niin epämukavuusalueellani, että pasmat sekoavat totaalisesti, jos tajuan jonkun huomanneen olemassaoloni.
Tuli varmaan jo selväksi, että vika ei ole sinussa vaan minussa!
No johan nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aina oleta, että mukana on taka-ajatuksia. Imartelet vain itseäsi näin ajattelemalla.
Lol en väittänytkään että olisi, höpsö :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.
Naisia ei saa pokata koskaan eikä missään.
T. Vmäinen avmamma
Niitä harmittaa kun ei niitä kukaan pokaa, niin muitakaan ei sais, naiset on toisilleen aika hirviöitä.
Minulta naiset tulee kysymään saako ne tehdä samalla laitteella välissä.
Periaatteessa saa, mutta jos näytän kovin keskittyneeltä, olen puhelimella tai olemukseni muuten viestii, että en ole juttutuulella, ei kannata lähestyä salilla tai muuallakaan. Jos siis on tilannetajua, osaa lukea ihmisiä ja tulkitsee, että olen avoin juttelulle, sen kun tulee puhumaan.
Mies! Saako SINULLE tulla juttelemaan treenien tauoilla?
N49