Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sinulle tulla juttelemaan kuntosalilla treenien tauoilla?

Vierailija
14.01.2023 |

Vai onko ehdoton no-no?

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies! Saako SINULLE tulla juttelemaan treenien tauoilla?

N49

Vierailija
62/106 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos en halua jutella pistän kuulokkeet korviin ja toivon että tajuat vihjeen. Jos hymyilen ja otan katsekontaktin, olen sosiaalisella tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.

Mulle saa kyllä tulla juttelemaan, en luule olevani niin vetovoimainen että kaikki haluavat vain iskeä minut.

Vierailija
64/106 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saa tulla juttelemaan missä vaan. En ehkä ole salilla kovin juttutuulella mutta en siitä mitenkään ärsyynny.

N

Vierailija
65/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai keskustelua kukaan kiellä?

Vierailija
66/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pieni sananvaihto haittaa jos se ei keskeytä treeniä. Itselläni on hieman hankaluuksia keksiä järkevää paikkaa pitää se pieni muutaman minuutin tauko sarjojen välissä, siinä ehtii toki jutella.

Vierailija
67/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se harmi, että Suomessa pidetään outona jos menee tuntemattomille juttelemaan. Toisaalta ymmärrän, että superkauniit ihmiset ovat jatkuvasti iskuyritysten kohteena eivätkä välttämättä saa riittävästi rauhaa. Itse olen nainen ja tykkäisin, jos minulle tultaisiin juttelemaan ihan kaverimielessä ilman taka-ajatuksia :)

Vierailija
68/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos on hyvännänöinen ja mukava ihminen.

Vierailija
69/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa! Eikä tulla kyselemään, että missä kohtaa sarjaa mennään, että tehdäänkö vuorotellen. Salilla minulle EI puhuta. Eikä vilkaista päin. Siellä olen niin epämukavuusalueellani, että pasmat sekoavat totaalisesti, jos tajuan jonkun huomanneen olemassaoloni.

Tuli varmaan jo selväksi, että vika ei ole sinussa vaan minussa!

Vierailija
70/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se harmi, että Suomessa pidetään outona jos menee tuntemattomille juttelemaan. Toisaalta ymmärrän, että superkauniit ihmiset ovat jatkuvasti iskuyritysten kohteena eivätkä välttämättä saa riittävästi rauhaa. Itse olen nainen ja tykkäisin, jos minulle tultaisiin juttelemaan ihan kaverimielessä ilman taka-ajatuksia :)

Älä aina oleta, että mukana on taka-ajatuksia. Imartelet vain itseäsi näin ajattelemalla.

Vierailija
71/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies! Saako SINULLE tulla juttelemaan treenien tauoilla?

N49

Samaa kysyisin, erityisesti 35-ikäisiltä miehiltä.

N60

Vierailija
72/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
73/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Menen yökerhoon jos haluan seurustella ihmisten kanssa.

Vierailija
74/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa! Eikä tulla kyselemään, että missä kohtaa sarjaa mennään, että tehdäänkö vuorotellen. Salilla minulle EI puhuta. Eikä vilkaista päin. Siellä olen niin epämukavuusalueellani, että pasmat sekoavat totaalisesti, jos tajuan jonkun huomanneen olemassaoloni.

Tuli varmaan jo selväksi, että vika ei ole sinussa vaan minussa!

No johan nyt!

Vierailija
75/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä aina oleta, että mukana on taka-ajatuksia. Imartelet vain itseäsi näin ajattelemalla.

Lol en väittänytkään että olisi, höpsö :D

Vierailija
76/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali ei ole iskupaikka. Aika epätoivoisena pitäisi tyyppiä joka tulee höpisemään lupia kyselemättä.

Naisia ei saa pokata koskaan eikä missään.

T. Vmäinen avmamma

Niitä harmittaa kun ei niitä kukaan pokaa, niin muitakaan ei sais, naiset on toisilleen aika hirviöitä.

Vierailija
77/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta naiset tulee kysymään saako ne tehdä samalla laitteella välissä.

Vierailija
79/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa saa, mutta jos näytän kovin keskittyneeltä, olen puhelimella tai olemukseni muuten viestii, että en ole juttutuulella, ei kannata lähestyä salilla tai muuallakaan. Jos siis on tilannetajua, osaa lukea ihmisiä ja tulkitsee, että olen avoin juttelulle, sen kun tulee puhumaan.

Vierailija
80/106 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. T. Kolmekymppinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi