mitä mä teen????sis epätoivoisen viestin.
miten ottaa erittäin vaikea aihe puheeksi väkivaltaan ja uhkailuun taipuvaisen miehen kanssa. mitä pahimmillaan voi tapahtua,saanko turpiini ja jätän hänet....en kohta enää kestä,ja asiaa ei voi enää viivytellä,se tuhoaa minut....auta
Kommentit (46)
noin yleensä. ja kyllä,mulla on lievä a-ongelma ja mt-häiriöitä. useimmat ystäväni tietävät mieheni huonot puolet myös. miten mun käy.....
ainakin itse ryhdistäydyt ja alat absolutistiksi.
ota asiat puheeksi julkisella paikalla, missä mies ei voi (?) riehua eikä karata.
Hyvä että käyt terapiassa, mutta lopeta hyvä ihminen se alkoholin käyttö kokonaan. Eikö ajatus lapsesi mahdollisesta menetyksestä sun a-ongelman takia ole riittävä motiivi?
Kun pääset irti alkoholista ja saat vähän päätäsi selviteltyä muutenkin, tiedät itse mitä sun on tehtävä. Siitä elämä alkaa selkiytyä. Sun miehesikin alkaa kunnioittaa sua.
nainen ei suostu tajuumaan että miehensä on alistava psykopaatti joka ei muutu.. lasta vain käy sääliksi.
Sinun ei tarvitse tuntea häpeää itsesi puolesta, tiedän ettei ole helppoa lähteä huonosta suhteesta! Mutta mieti, sulla on vielä yli puolet elämästäsi elämättä, sen voit käyttä hyvin, niin että olet onnellinen! Tsemppiä, kirjoittele kuulumisiasi!
Nyt mieti lapsesi parasta.
Oletko itse ok, käytätkö alkoholia? Lääkkeitä? Onko mahdollista, että mies voittaisi oikeudessa huoltajuuden? Mitä etuja miehellä on?
Tietääkö joku, että hän on lyönyt sinua, että hän uhkailee? Voiko joku todistaa puolestasi oikeudessa? Jos voi, niin miehesi EI saa huoltajuutta.
Älä ota vaikeita asioita puheeksi kotona, vaan julkisella paikalla. Ole varovainen. Parasta olisi, jos keskustelun jälkeen voisit mennä lapsesi kanssa muualle asumaan, esim. turvakotiin. Että olet siis etukäteen hoitanut tämän asian.
Yleinen kysymys: mitä hyvää miehessäsi on? Mitä hyvää hän antaa sinulle?