Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mä teen????sis epätoivoisen viestin.

Vierailija
15.11.2006 |

miten ottaa erittäin vaikea aihe puheeksi väkivaltaan ja uhkailuun taipuvaisen miehen kanssa. mitä pahimmillaan voi tapahtua,saanko turpiini ja jätän hänet....en kohta enää kestä,ja asiaa ei voi enää viivytellä,se tuhoaa minut....auta

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen kodista, jossa riitely meni aina lopulta väkivallalla uhkailuksi ja silloin kun me lapset emme olleet kotona sai äitimme turpaan. Tätä äitini kesti vuosia (tilanne ei koskaan parantunut tippaakaan vain huononi) ja lopputuloksena oli hänen itsemurhayrityksensä. Selviydyttyään sairaalasta hän uskalsi lähteä sairaasta liitosta.

Tätä vierestä seuranneena toivon sinun lähtevän nyt, kun vielä osaat. Väkivalta ja sen uhka masentavat ja ahdistavat. Lopulta ei enää kykene itsenäiseen päätöksentekoon vaan aina laittaa tyrannisoijansa etusijalle ja hänen tunteensa.

Toivottavasti huomenna on parempi päivä! Ja jos ei huomenna, niin viimeistään viikon päästä. Voimia!

Vierailija
22/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ole helppoa, se ei ole helppoa eikä helpoksi muutu, mutta jos sinun täytyy tehdä se, niin tee se jotenkin!

Ihan pikkuisen on vaikea yrittää keksiä, mikä sinua helpottaisi kun ei tiedä mistä on kysymys.

17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes yrittämisestä. mulla takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohdunulkopuolinen raskaus. nyt miestä ei enää kiinnosta,sanoo ettei halua lisää vastuuta. silti emme käytä ehkäisyä,ja kun kysyin häneltä mitä jos käy vahinko....sanoi että sitten ero...RISTIRIITA,jos katkaisisi piuhat,ei tarvitsisi miettiä...ottaahan hän kuitenkin tietoisen riskin....mitä hän oikein miettii..ei saa kysyä,tulee turpiin. anteeksi sekava selitys,mä hajoan,käyn jo terapiassakin....

Vierailija
24/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tai edes yrittämisestä. mulla takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohdunulkopuolinen raskaus. nyt miestä ei enää kiinnosta,sanoo ettei halua lisää vastuuta. silti emme käytä ehkäisyä,ja kun kysyin häneltä mitä jos käy vahinko....sanoi että sitten ero...RISTIRIITA,jos katkaisisi piuhat,ei tarvitsisi miettiä...ottaahan hän kuitenkin tietoisen riskin....mitä hän oikein miettii..ei saa kysyä,tulee turpiin. anteeksi sekava selitys,mä hajoan,käyn jo terapiassakin....

Kannattaako tuossa tilanteessa yrittää toista. Jos pelkäät itsesi takia ja elämäsi on sekaisin ei se ole lapsellekkaan hyväksi tulla nyt.

Lähde pois väkivaltaisesta suhteesta. Aloita oma elämä lapsesi kanssa ja opettele tuntemaan itsesi uudelleen. Kokoa itsetuntosi. Sitten voit alkaa katselemaan mahdollisia uusia kumppaneita ja harkita uutta lasta.

Vierailija
25/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe nyt kuitenkin litomaa sen ukkos luota ja paa oma elämäs järjestyksee sen yhen lapsen kanssa...

Vierailija
26/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppujen lopuksi haluaisi lisää lapsia...miksi hän ei sitten käytä ehkäisyä(mulle ei sovi)??????kertokaa mikä tässä on takana...jos tulee vahinko,mitä sitten....

Vierailija
27/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

loppujen lopuksi haluaisi lisää lapsia...miksi hän ei sitten käytä ehkäisyä(mulle ei sovi)??????kertokaa mikä tässä on takana...jos tulee vahinko,mitä sitten....

Ei sun auta kun kysyä mieheltäs miksi toimii kuten toimii. Jos lyö niin tee rikosilmoitus... Mutta en kyllä haluaisi tehdä (ainakaan enempää) lapsia tuommoisen miehen kanssa. Mutta eikö hän ole sanonut sulle että jos käy vahinko niin se on sitten ero?!

Vierailija
28/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes uhkaa,mä en haluaisi lapsen joutuvan siihen..

Vierailija
29/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti myös ehkäisy tms. asiat hoidetaan yhdessä tuumin ja kumpikin osapuoli ottaa vastuun. Pakottaako miehesi sinut yhdyntään. Suosittelen tilanteen rauhottamista ja lähtemistä tuommoisesta suhteesta. Lisäksi väkivallan uhka on todellinen ja yleensä väkivalta pahenee vuosien saatossa.

Vierailija
30/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, sä pelkäät sun miestä. Se on väkivaltainen, ilkeä, alistava ja vaikka mitä. Se ei välitä susta yhtään. Sen huomaa jo siitä ettei sitä kiinnosta tuletko sä raskaaksi vai et, ja ne seuraukset mitä siitä seuraa. Jos sä tuut raskaaksi, teille tulee ero ja sitten sä oot kahen lapsen yh. Ja tuskin tuo mies kantaa vastuuta lapsistaan eronkaan jälkeen.

Nyt kun eroat, säästyt paljolta ja olet vain yhden lapsen yh. Tyttös on jo 5v, se on jo iso joten selviite sen kanssa ihan varmasti.

Nyt nainen, järki käteen ja pelasta itses ja lapsesi tuosta helvetistä. Sulle ei todellakaan ole mitään muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
31/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei... käy lukemassa narsismista...

itse elin tyttäreni kanssa 2 vuotta helvetissä kunnes pääsin eroon lapsen isästä... jälkeenpäin olen saanut selville ex mieheni " sairaudesata" ..

voimia sinulle..

Vierailija
32/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totuus on, että lapset EIVÄT OLE TYHMIÄ ne tietää ja vaistoaa. Ja haluatko siirtää tuolaisen käyttäytymismallin joko naisia lyövän tai lyödyksi tulemisen omille lapsillesi?

Ja jos lähdet turvakotiin saat siellä stresittömän hetken miettimiseen mitä tahdot ja kuinka vietätä loppuelämäsi. Turvakodista saat myös apua niin asunnon kun kaikkien muittenkin asioiden järjestelyä varten.

Ja uusien lasten teko on tuolaiseen suhteeseen IDIOOTTIMAISTA.

Jos itse on valmis yrittämään niin älä kumminkaan pakota lastasi kärsimään tuolaisessa suhteessa.

Vierailija
33/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias on jo niin iso. Kuvittelen mielessäni, että eläisin kahdestaan 4-vuotiaan esikoiseni kanssa: sehän olisi suorastaan LEPPOISAA!

Kuulostaa todella pahalta tuo parisuhteesi. Olet aivan koiran asemassa. Missä on omanarvontuntosi? Onneksi käyt terapiassa. Toivottavasti terapeuttisi on kelvollinen!!!

Lähde hyvä nainen tuosta suhteesta POIS!!! HETI!!!

Vierailija
34/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja että mies sitten toteuttaa uhkauksensa erosta. Se olisi parasta mitä sulle voisi tapahtua. Sä elät sairaassa suhteessa, et itse näe sitä mutta niin se on. Sanot että mies on ok, mutta kerrot kuitenkin miehestä asioita, jotka kuulostaa aivan pöyristyttäviltä. Ei normaalissa parisuhteessa tarvi pelätä toista, ei normaali ihminen kohtele puolisoaan kuten sua kohdellaan.

Eli mun mielestä toisen lapsen tulo ei olisi pahasta, jos sillä pääsisit eroon miehestä. EIkä se mies niin vain voi lapsta viedä, ei todellakaan. Se on kuule aika vaikeaa Suomessa isän saada erossa lapset vastoin äidin tahtoa, ellei äiti ole mielenterveysongelmainen, alkoholisti tms.

Vierailija
35/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammankin kerran,ja uhannut myös viedä lapsen. olen jotenkin alistunut tilanteeseen,ja olen kuin mitään ei olisi ikinä pielessä. silti mua vaivaa kaikki huolet. kiitos kaikille ystävällisille tsemppaajille. masentuneena on vain kamalan vaikea saada mitään aikaiseksi. ei mulla ole tulojakaan,paitsi kelan sairaspäiväraha.

Vierailija
36/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies uhkaa viedä lapsen se voi sen myös toteuttaa. Täällä palstalla oli joskus linkki juttuun, jossa mies oli eron sattuessa vienyt kaksi lastaan, pienet pojat, joista toisen ehti puukolla tappaa ja pienempääkin haavoittaa ennenkuin auttajat ehtivät väliin.

Vierailija
37/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut muuten pelkäämään koko loppuikäsi. Mies ei muutu.

Vierailija
38/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kirjeen kirjoittaminen voisi olla hyvä juttu. mutta entä kohtaaminen sen jälkeen......mulla olisikin sille paaaaljon asiaa. ja luin tosta narsismista,moni asia piti paikkansa. olenko mä nyt tuhlannut elämäni,olen jo 38v.....surettaa ja itkettää....ap

Vierailija
39/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kaikki onnistuisi.

Vierailija
40/46 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaisuuksia muuttua jos olisi halunnut, mutta kun EI SE MUUTU! kannattaa tajuta toi. Nyt sun pitää vaan miettiä ja punnita kumpi sulle on tärkeempää, kaunis talo vai sun ja lapsesi mielenterveys.