Heitättekö roskiin lautaselle jäävän ylimääräisen ruuan kotona?
Kun olen täynnä, en saa syötyä enää mitään. Ruoka alkaa ällöttämään, olen kylläinen. Heitän lopun ruuan roskiin, esim tänään osan leivästä ja juustosta, kun söin tarpeeksi keittoa ja leipää jo. Toisesta leivästä jäi 1/3 jäljelle ja yksi pieni juustosiivu. Olenko ainoa?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen aikuinen, joka osaa säännöstellä paljonko ruokaa jaksan kerralla syödä..
Jos mulla on kaks leipää, en välttämättä jaksa.
Jos ei ole varma jaksaako, silloin otetaan ensin yksi leipä ja katsotaan tilannetta uudestaan sen jälkeen, kun ensimmäinen leipä on syöty, so simple
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä niin rikasta, että olisi varaa heittää ruokaa roskiin.
Kolmasosa kaikesta Suomessa tuotetusta ruuasta menee roskiin.
No ei ainakaan minun toimesta. Joillakin on sitten rahaa millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen aikuinen, joka osaa säännöstellä paljonko ruokaa jaksan kerralla syödä..
Jos mulla on kaks leipää, en välttämättä jaksa.
Miksi kaksi leipää yhtäaikaa?
siksi, että saa heittää toisen roskikseen
Vierailija kirjoitti:
Miksi et säästä seuraavaan päivään?
Jos lautaselle jää jotain lihan jänteitä ja desi pastaa, en ala niitä säästelemään enkä väkisin nielemään.
Otan lautaselle sen verran kuin syön. En ole 6 v.
En heitä, koska ruokaa ei jää syömättä lautaselle. Otan sen verran ruokaa kuin jaksan syödä kerralla, tai mieluummin vähän vähemmän. Mukavampi ottaa sit lisää jos ei ollutkaan riittävästi kuin kaapia ylimääräisiä jonnekin.
Mutta provotrollihan tää on koska ei kukaan ole noin pönttö, eihän. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä niin rikasta, että olisi varaa heittää ruokaa roskiin.
Kolmasosa kaikesta Suomessa tuotetusta ruuasta menee roskiin.
Hirveää tuhlailua ja sitten valitetaan sähkölaskuista.
tuo ruuan roskikseenheittäminen on niin vihervasemmistolaista. ei ole ruualla mitään arvoa, kun ruokaa saa leipäjonosta ja rahaa sossusta tekemättä päivääkään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lautaselle jää jotain lihan jänteitä ja desi pastaa, en ala niitä säästelemään enkä väkisin nielemään.
Tekisin munakkaan seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pastasta ja lihan jänteistä? Onneksi en syö teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pastasta ja lihan jänteistä? Onneksi en syö teillä.
No ei sitä vieraille tarjota tietenkään.
Joskus harvoin otan liikaa ja jätän loput syömättä. En jaksa paria ruokalusikkaa laittaa säästöönkään. Hienoa että te muut osaatte aina säännöstellä täydellisesti ettekä koskaan ota mitään liikaa. Itse en halua syödä väkisin kaikkea jos ei jaksa.
Vain idiootit ottavat lautaselle ruokaa enemmän kuin jaksavat syödä. Ahneita luusereita, jotka eivät ymmärrä, että ruokaa voi ottaa lisää. Pitäisi heittää parvekkeelta tuollaiset ahnehtijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäkkistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäkkistä.
Miksi yäkkistä? Sinähän juuri söit sitä ruokaa? Miksi se muuttuu yökkikseksi seuraavana päivänä?
Heitän ylimääräiset ruoat kadulle köyhien syötäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäkkistä.
Miksi yäkkistä? Sinähän juuri söit sitä ruokaa? Miksi se muuttuu yökkikseksi seuraavana päivänä?
Ja jätin ne jänteet koska ne on yökkiksiä. Miten ne muuttuisi herkullisiksi huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäkkistä.
Ja jätin ne jänteet koska ne on yökkiksiä. Miten ne muuttuisi herkullisiksi huomenna?
Jänteet ja rustot ovat ihan parasta.
Kiitämme sinua!
Terv. Rottaperhe kellaristasi