Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla nastakengät?

Vierailija
14.01.2023 |

Vai pärjäätkö talvella pelkillä perustalvikengillä? Itselläni ei oo vielä ollu nastakenkiä, mutta on sen verran tullut liukasteltua noilla tavallisilla kengillä että oon miettiny, että pitäskö ne nastakengät kuitenkin ostaa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
1/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koiranomistajana en enää haluaisi olla ilman. Et tule katumaan.

Vierailija
2/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ja hyvin olen pärjännyt tavallisilla kengillä. Harvoin minulla on minnekään niin kiire, että en ehtisi kävellä varovaisesti.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen sanoi että "nastoilla voi liukastua, pysy sisällä jos on liukasta". Pakko olisi kuitenkin välillä liikkua.

Vierailija
4/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaiset irtonastat jotka voi laittaa kenkään kuin kenkään mutta käytän niitä vain talvilenkkareissa. 

Sitten ostin chelsea-malliset Icebugin kitkakenkä-"saapikkaat" juuri niin kehtaa kulkea kaupungillakin :)

Vierailija
5/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja aivan välttämättömät.

Meidän perheessä on kaikilla, tuli vaan aloituksesta mieleeni.

T. Varhaiskasvattaja

Vierailija
6/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät on ja minusta ne on tuntunut liukkailta. Tai sitten ujosten askeltamista enkä lyö niitä siis astu tarpeeksi kovaa maahan.

Vierailija
7/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät kannattaa ostaa vasta sen jälkeen kun on kaatunut jäisellä tiellä ja siinä samalla rikkonut itsensä. 

Vierailija
8/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään sellaiset puolipohjalliset nastoilla. Olen kärsinyt selkäongelmasta vuosia, ongelma on ollut nyt puoli vuotta pois. Pari päivää sitten "nuljahdin " liukastuessa taaksepäin, ja selkä oireili hetken, mutta onneksi meni pian ohi. 

Tänään olimme kävelyllä ja kokeilin uusia nastoja, olivat erinomaiset. Ei mitään liukastelua, mieheni puolestaan meinasi liukastua useita kertoja. 

Vierailija
9/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin heti, jos joutuisin kävelemään yhtään pidemmälle/enemmän kuin postilaatikolle tai autolle.

Vierailija
10/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään sellaiset puolipohjalliset nastoilla. Olen kärsinyt selkäongelmasta vuosia, ongelma on ollut nyt puoli vuotta pois. Pari päivää sitten "nuljahdin " liukastuessa taaksepäin, ja selkä oireili hetken, mutta onneksi meni pian ohi. 

Tänään olimme kävelyllä ja kokeilin uusia nastoja, olivat erinomaiset. Ei mitään liukastelua, mieheni puolestaan meinasi liukastua useita kertoja. 

Ja yksi asiaa lisäävä tekijä oli se, että työkaverini liukastui tällä viikolla ja mursi ranteensa. 

Vierailija
11/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noloi mummojen juttui

Vierailija
12/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kerrostalossa asujat, voiko nastoilla kävellä käytävässä?

Vierailija
13/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on noloi mummojen juttui

Joo, kuten jodelilaiset puhuivat myös heijastimista :D

Vierailija
14/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kerrostalossa asujat, voiko nastoilla kävellä käytävässä?

No en omakotitaloasujanakaan kävelisi terassilla tai sisällä nastoilla.

Siksi ostin nuo puolikkaat, pystyy tulemaan varpaillaan terassille / sisälle ja ovat kuitenkin tehokkaat liukkaalla. 

Vierailija
15/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on yhdet nastapohjakengät ja muissakin talvikengissäni on tavallista pitävämmät pohjat. Lisäksi minulla on vanhat, kenkien päälle viritettävät nastapohjat. Ei tarvitse olla edes varsinainen liukas keli, kun nastapohjat antavat huomattavasti tukevamman pidon tallautuneella lumellakin. Sisätiloissa nastat ovat vaan tosi liukkaat, eivätkä myöskään sovi tavallisille, pehmeille lattiapinnoille.

Vierailija
16/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulehdenjakaja ryskytää menemään portaita pitkin nastat jalassa. Järkyttävä meteli ja lattiat/portaat menee pilalle!!

Vierailija
17/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista ja en tiedä milloin tarvitsin sellaisia. Asun pääkaupunkiseudulla ja täällä on aika harvoin niin liukasta, että niitä tarvitsisi. Koiran kanssa käyn kulkemassa metsässä ja siellä ne ovat täydellisen turhat, kuomilla, kumppareilla ja vaelluskengillä on pärjännyt oikein hyvin. Täällä hiekoitetaan kadut myös ihan kivasti, tänäänkin on ajanut jo hiekoitusauto.

Kauppareissuilla taas menen sellaisiin kauppoihin, että auton saa ajettua parkkihalliin ja kotona ajan auton autotalliin, josta pääsee suoraan sisälle. Työpaikalla on myös parkkihalli.

Vierailija
18/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät kannattaa ostaa vasta sen jälkeen kun on kaatunut jäisellä tiellä ja siinä samalla rikkonut itsensä. 

Joo, olen kyllä niin monta kertaa kaatunut liukkaalla kelillä selällenikin, että kovinkaan monta kertaa en halua samaa kokemusta kokea.

Mistä löytäisin hyvät ja edulliset nastakengät?

Oon myös miettinyt, että onko ne nastakengät miten kätevät kauppareissulla?

Meillä on 10min kävelymatka lähimpään ruokakauppaan, missä tulee useesti käytyä kävellen tekemässä ostokset. Onko niillä nastoilla hankala kävellä siellä kaupan sisällä? Ap

Vierailija
19/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekat viikko sitten. Kannatti, hyvät on.

Vierailija
20/408 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi