Naapurissa tapeltiin.
Pihaan tuli 2 poliisiautoa ja sitten ambulanssi.Naapurin pariskunta oli humalapäissään tapellut.
Naapurin asunnosta kuului naisen huutoa auttakaa.Joku soitti sitten poliisit apuun.
Myös viime viikonloppuna yöllä naapurista kuului kovaa meteliä.Sitten tuli poliisit ja ambulanssi pihaan.
Viime vuonna ainakin 2 kertaa poliisi vei naapurinmiehen juoppoputkaan.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna minua ärsyttää nuo naiset jotka kirkuu että "auttakaa" ja sitten heidän avuksi pitää soitella poliisia, mutta kerta toisensa jälkeen palaavat sen hullun miehensä luo.
Tai niin, että vaikka mies heitetään ulos ja haetaan lähestymiskielto, on hän nyrkkiensä kanssa kuitenkin uhkailemassa, NÄIN!
Vierailija kirjoitti:
Kun jaksatte ahkerasti ilmoittaa poliisille, niin he ehkä eroavat. Meillä kävi niin. Ilmeisesti poliisit saivat juteltua asiasta ja tajuamaan, että ero olisi ko. pariskunnalle paras vaihtoehto.
Meillä kävi kans usein poliisit kun olin pieni, 5 ja 6 vuotias. Iskä pippurisumutettiin olkkariinkin niin että jouduttiin vaihtaa tapetit.
Muistan tilanteen missä iskä leikkasi leipää mulle keittiössä ja yhtäkkiä monta poliisia rynni sisään ja vei iskän. Äiti sanoo et iskä kuristi sitä ja otti mut keittiöön veitsen kanssa. Iskä sanoo että äiti valehtelee ja leikkasi mulle leipää.
Poliisi sano niille jossain kohtaa et miksi te kaks ootte yhdessä, elämä on liian lyhyt , jatkakaa eri suuntiin" sitten ne eroskin vuosi sen jälkeen.
Viideltä saunaan kuudelta putkaan....
Meillä on yleistä eikä vuokratalo säätiötä kiinnosta lainkaan.
Ja nainen vaan jää väkivaltaiseen suhteeseen kunnes kuolo korjaa!
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen vaan jää väkivaltaiseen suhteeseen kunnes kuolo korjaa!
Pohjimmiltaan haluaa uskoa hyvään. Mulle exä sanoi kännissä että pahin virhe elämässään on ettei t a p p a n ut lastensa äitiä. Selvinpäin nauroi asialle ja sanoi että ei todellakaan tarkoittanut, hän puolustaa henkeen ja ver een naisia.
Kuukausi myöhemmin alkoi minua kohtaan väkivaltaiseksi ja sain piilotella hänen rikoksia. Ainoa hyvä asia oli hänen mielestään että en ole va sikka ja haluan paljon seksi ä.
Erottiin kun yritti t soppaa minut.
Meillä on hauskoja ja ihania naapureita. Mölyä kuuluu monesta paikasta, enkä itsekään ole hiljainen aina.
Tietääkseni kukaan ei ole kestävän valitusta tehnyt, levoton alue muutenkin.
Kerran rapussa haisi kannabis ja rappuun tuli toisen huumorintajuinen naapurin viesti
"Sinä joka poltat kannabista niin että se haisee rapussa!!!!!!!!!
....olisi kohteliasta tarjota muillekin :DDD"
Se oli mielestäni hauskaa eikä minua se savu häirinnyt ja jossain vaiheessa haju poistui. En edes tiedä mistä asunnosta se alunperin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun muutin omilleni, niin samassa rapussa kerrosta alempana asui pariskunta, jonka mies jatkuvasti humalassa hakkasi naistaan. Soitin poliisit neljä-viisi kertaa, lopulta muutin pois kun en kestänyt naisen jatkuvia avunhuutoja.
Miehelle moro ja näkemiin.
Välittömästi ja aivan ehdottomasti.
Täällä asuntoalueella tänään taas jotain ongelmaa.Naapurissa rivitalon pihassa 3 poliisiautoa.-ap-
Mulla oli asunto tuommoisessa talossa opiskeluaikana. Huusin taisteleville Virtasille, että tappakaa nyt toisenne, niin loppuu tää meteli.
Eilen myöhään illalla tuli poliisiauto pihaan.Naapurin asuntoon meni 2 poliisia.Tälläkertaa poliisi vei naapurin naisen.Tämä on jo kolmas kerta tänä vuonna kun poliisi on käynyt naapurissa.-ap-
Vierailija kirjoitti:
Joku soitti. Mitä jos se joku ei ole ensi kerralla kotona. Soittaisitko itse ensi kerralla, kun kuulet avunhuutoja?
Miksi? Jos ei juma*auta tajua kerasta lähteä tuollaisesta suhteesta, niin oma moka. Naapurit ei oo mitään valvojia joiden varaan voi laskea että kyllä joku sit soittaa apua. Aina vaan uudestaan. Yhteiskunan resurssien tuhlausta. Jos räyhääjät tykkää olla yhdessä vaikka verissä päin tappelevat, niin olkoon. Häädön niille yrittäisin hankkia kyllä. Jos on lapsia, niin en epäröisi kyllä hetkeäkään ilmoittaa lastensuojeluun vaikka joka päivä, kunnes lapset tuollaisesta kämpästä pelastettaisiin.
Onko ryyppääminen ja tappeleminen tosiaan helpommin hyväksyttävää kuin pössyttely?
Miks ne ei vie sitä naista pois huutamasta.
Maanantai päivä.Naapurista kuuluu humalaisen äijän orinää.Kohta taas poliisit täällä?.-ap-
Naapurinäijä taas tänään kännissä.-ap-
Viime yönä naapurissa
Vaimo hakattiin
Siellä vaimokulta piestiin
Henki hieveriin
Levotonta koiranunta meillä nukuttiin
Eikä kuultu mitään
Ei kuultu mitään
Yöpaidassaan tytär hiipi rappukäytävään
Se meni pommisuojaan
Suojaan isältään
En oo kuullu mitään