Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö ekaluokkalaiset kurahousuja? Olisi ollut halvalla henkselimalliset kurikset,

Vierailija
14.01.2023 |

mutta en vielä ostanut.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tytär ei suostunut, vaikka olisi ollut tarvetta.

Ai teillä pieni lapsi saa päättää mitä puetaan? Curl-curl.

Vierailija
22/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pakotat lasta? Kuri on lasun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No "autat" lasta pukemaan. Ei lasua voi tulla siitä, että pukee lapsen.

Vierailija
24/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten oikeuksissa taataan lapselle fyysinen koskemattomuus. Lisäksi et pysty estämään lasta riisumasta kuriksiaan esimerkiksi koulumatkalla.

Vierailija
25/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käyttää pikkusiskon kanssa kotona ja mökillä vielä. Ulkoillaan siis kelillä kuin kelillä. Koulussa ja kavereiden kanssa ei pidä.

Vierailija
26/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten oikeuksissa taataan lapselle fyysinen koskemattomuus. Lisäksi et pysty estämään lasta riisumasta kuriksiaan esimerkiksi koulumatkalla.

No eihän niitä nyt kukaan kouluun ole laittamassakaan!

Vierailija
27/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi ei käyttänyt kurahousuja edes taaperona. Parit ostin, mutta ne olivat kamalat, hiostavat ja inhottavat, ja jotta niillä olisi tarjennut alle olisi pitänyt tunkea toiset ulkohousut. Lapsella oli aina Reiman haalari tai ulkohousut, jotka eivät ikinä kastuneet läpi. En ymmärrä mihin kurahousuja olisi tarvittu.

Vielä nyt 4-luokkalaisena ulkoilee reiman ulkohousuissa. Kun on tyylikäs (Reiman sekin) parkatakki ja mustat ulkohousut, pysyy sekä lämpimänä, että näyttää riittävän coolilta.

Vierailija
28/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä nyt kukaan kouluun ole laittamassakaan!

Oppivelvollisuuden laiminlyönti on varma tapa joutua vaikeuksiin lastensuojelun kanssa.

Vierailija
29/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi ei käyttänyt kurahousuja edes taaperona. Parit ostin, mutta ne olivat kamalat, hiostavat ja inhottavat, ja jotta niillä olisi tarjennut alle olisi pitänyt tunkea toiset ulkohousut. Lapsella oli aina Reiman haalari tai ulkohousut, jotka eivät ikinä kastuneet läpi. En ymmärrä mihin kurahousuja olisi tarvittu.

Vielä nyt 4-luokkalaisena ulkoilee reiman ulkohousuissa. Kun on tyylikäs (Reiman sekin) parkatakki ja mustat ulkohousut, pysyy sekä lämpimänä, että näyttää riittävän coolilta.

Meilläpä ei voinut valita. Pakolliset päiväkodissa ja vielä eskariaikanakin.

Vierailija
30/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa on kyllä jo äidin ennakkoasennetta mukana. Ei tod ole noin kamalat kuin annat ymmärtää.

Vierailija
31/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kolmosluokkalaisenkin pakotan joskus laittamaan kun lähdetään metsäretkelle. Tyylikkäille kuorivaatteille ei tee hyvää jatkuva pesu ja metsäretkillä vaatteet saattavat mennä ihan mutaisiksi.

Julkisilla paikoilla ei ole kouluikäisenä enää suostunut pitämään.

Vierailija
32/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, aikuisella, on itselläkin "kurahousut", eli sadepuvun alaosa, joka on samaa matskua kuin lasten kurikset. Ainoa ero, että niissä ei ole henkseleitä, vaan eipä se minua haittaisi, vaikka olisikin.

Vierailija
33/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tossa on kyllä jo äidin ennakkoasennetta mukana. Ei tod ole noin kamalat kuin annat ymmärtää.

Ehkä sitten olin vain laiska, mutta miksi ihmeessä olisin tunkenut kurahousut ulkohousujen päälle, kun ne pitivät vettä ilmankin? Lapsi ei ollut päiväkodissa, ja kerhossa ja eskarissa kurahousuista ei ollut mitään puhetta.

Vierailija
34/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousupervo taas vauhdissa. Mene hoitoon.

Vierailija
35/45 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurahousupervo taas vauhdissa. Mene hoitoon.

Joka päivä tänne tehdään uusi kurahousualoitus etkä sinä voi sille mitään.

Vierailija
36/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös ihan aikuisena käytössä. Ei kai niissä ole ikärjaa... joku käyttää ja joku ei. Meillä kun vanhemmatkin käyttää, niin ei ole tullut lasten kanssa edes puhetta onko ne liian lapsellisia.

Omani on vieläpä henkselimallia :) Slaskis Fodrat Regnset Junior Arctic Blue (smilebutiken.se)

Vierailija
37/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän viikit ja kuukit käyttää kuriksia ihan mielellään ja teinikin on kysellyt kuriksia, kun mopolla ajaessa rapa lentää ja sitten on koko poika ihan yltäpäältä kurassa.

Vierailija
38/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahousuhullun come back :)

Vierailija
39/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritäpä itse pistää toppahousujen päälle vielä kurahousut ja sen jälkeen lähde juoksemaan pihalle pallon perään. Voi olla, että lähtisi itseltäsikin aika vauhdilla pois. Aikuiset, jotka eivät itse juurikaan liiku ulkona ollessaan eivät tajua, miltä ne vaatteet tuntuvat leikki-ikäisen päällä. 

Vierailija
40/45 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kokemusta vuorillisista sadehaalareista kouluikäisillä? Niitä näyttää olevan monella merkillä isompiakin kokoja ja mun silmään olisi kivemmat ja helpommin puettavatkin kuin nuo tavalliset henkselikurahousut muiden vaatteiden päälle.

Aika hiostavat varmaan, kun ihon kosteus ei pääse ulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä