Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset ei hyväksy adoptiota?

Vierailija
14.01.2023 |

Omasta kokemuksesta aina löytyy ihmisiä, jotka jostain kumman syystä haluavat hokea sitä, miten adoptoidun vanhemmat ei ole tämän "oikeat" vanhemmat. Kysellään myös, että onko yhteydessä niihin oikeisiin vanhempiin ja jos vastaus on ei, niin sitten ihmetellään.

Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen adoptoitu ja minun tapauksessani biologisen vanhemman suku on se, joka ei hyväksy adoptiota. Biologinen vanhempi on siis kuollut ollessani pieni, mutta suku syyttää vanhempiani tyyliin lapsen varastamisesta ja käyttäytyy kuin olisin jotain heidän omaisuuttaan. Sitten ihmettelee, kun en ole halunnut olla tekemisissä.

Vierailija
2/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tärkeää että on sille lapselle sopivat vanhemmat ja kivat. Ettei ole riitaisat tai hylkivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen adoptoitu ja minun tapauksessani biologisen vanhemman suku on se, joka ei hyväksy adoptiota. Biologinen vanhempi on siis kuollut ollessani pieni, mutta suku syyttää vanhempiani tyyliin lapsen varastamisesta ja käyttäytyy kuin olisin jotain heidän omaisuuttaan. Sitten ihmettelee, kun en ole halunnut olla tekemisissä.

he on kuitenkin sinun verisukulaisia, oikeita sukulaisia.

Vierailija
4/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä suvussa ei kyllä ole muuta veristä, kuin heidän valheensa ja käytöksensä minua ja perhettäni kohtaan.

Vierailija
5/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vielä aikuisenakaan ymmärrä, että adoptio tarkoittaa lapsen omaksi ottamista. Näille on myös täysi käsittämättömyys, että adoptoitu on juridisesti täysin samassa asemassa kuin biologinen lapsi.

Vierailija
6/6 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Verisukulaisuus on niin turha sana. Lakkaako lapsi olemasta sukua näille jos sille lapselle tehdään verenvaihto?

Lahjasukusoluilla syntynytkään lapsi ei tietenkään ole mitään sukua näille ihmisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme