Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kohtalotovereita: halusit eron, exä löysi uuden heti ja näyttää onnelliselta, itse onnettomana etsit ja etsit uutta?

Vierailija
14.01.2023 |

Turhauttavaa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä säälin exän uutta, koska tiedän mitä hän joutuu kestämään. Muuten keskityn omaan elämääni enkä etsi uutta suhdetta, koska viihdyn itsenäisenä. 

Vierailija
22/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä säälin exän uutta, koska tiedän mitä hän joutuu kestämään. Muuten keskityn omaan elämääni enkä etsi uutta suhdetta, koska viihdyn itsenäisenä. 

Suhde voi olla ihan hyvä uuden kumppanin kanssa, kun te ette vaan sopineet toisillenne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin erottuani täysin yli exästä. Hänen uudet suhteensa eivät ole liikuttaneet minussa mitään tunteita. Tai no silloin ovat, kun naiset ovat kohdelleet lastani huonosti, jopa törkeästi.

Vierailija
24/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen, mutta sitten päätin keskittyä itseeni ja omaan hyvinvointiini. En tällä hetkellä etsi ketään elämääni.

Vierailija
25/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelläni olikin yllättäen jo uusi valmiina kun erottiin.

Ei harmittanut, nautin 3v parista ihanasta laastarista ja löysin paljon upeamman kumppanin. Heillä riitaisa suhde ja vaatimaton elämä kohta 30v, meillä seesteinen ja rakastava, taloudellisesti turvattu 27v

Ihana tarina, varmasti joka päivä vielä 30 vuotta myöhemminkin tuottaa mielihyvää?

Vierailija
26/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että exä on löytänytkin itselleen uuden. Me emme sopineet yhteen, mutta jonkun muun kanssa hänellä menee varmaan paremmin.

Vierailija
27/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhosin eksää ja olin aika paska jo sen takia. Ihan hirveä inho toista kohtaan. Nykyisen kanssa ei ole mitään ongelmaa tuollaisesta. 

Vierailija
28/28 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On,exä löysi uuden vuoden päästä,itse en ole löytänyt,on tässä jo useampi vuosi menty sinkkuna...olisi ollut joku tulija,mutta itseä ei kiinnostanut ja sitten kun itse olet tavannut jonkun hyvän,se on ollut varattu