Voiko joku kertoa, miksi täällä haukutaan liemikuutioita?
Tai siis niiden käyttäjiä? Ja te jotka ette moisiin koske, kertokaa tarkalleen miten maustatte liemen? Esimerkkinä vaikka joku keitto. Ei riitä "yrteillä".
Kommentit (44)
En ole haukkunut täällä ketään, mutta itse käytän jauhetta (vegetable bouillon powder) kuutioiden sijaan, koska on paremman makuista ja vähemmän lisäaineita. Tai sitten niitä yrttejä, joita ei saa mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kuka haukkuu liemikuutioita, mutta minä keitän liemet itse. Pakastan annoksina, ja niillä maustan keitot ja muut ruoat.
Jääkö sinulla muuta aikaa elämiseen? Löytyykö töissä? Harrastatko vapaa-ajalla? Liikutko luonnossa? Siivoatko kotona säännöllisesti? Ehditkö katsomaan televisiota?
Nukutko riittävästi?Vai meneekö aikasi liemiä keitellessä ja pakasteessa? Onko sen arvoista? Sähköä kuluu aika kivasti!
Taidat nyt olla vähän hassu. Liemi kiehuu ihan itsekseen, laitan sen aamulla päälle ja illalla jäähdytän. Ehdin kivasti vaikka katsella telkkaria koko päivän.
Okein sähkötalkoot teillä.
Teen hyvää ja maukasta ruokaa mutta pidän turpani kiinni kun akat alkaa keulimaan ja väittelemään.
Liemen voi toki tehdä itsekin. Joku haukkui kun kerroin kantarellikeitosta jonka suurustin jauhoilla ja lisäsin liemikuution. Hieno keitto tai muhennos tietysti vain kermalla , itte tehdyllä kasvisliemellä ja kuivalla sherryllä.