Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamoria mediassa, turhauttaako teitäkin?

Vierailija
13.01.2023 |

Jatkuvasti siitä on uutisia ja puhetta jossain. Ohjelmissa, lehdissä, jne jne. Sama juttu onlyfanssissa. Pelkkää hehkutusta vaan. Tuntuu että tuota ihan mainostetaan.

Oonko ihan kalkkis, kun tuollainen harmittaa? Tuntuu vähän moraalittomalta korostaa tuollaista elämäntapaa. Mulle uskollisuus on tärkeä arvo ja rakastelu osa vakaata suhdetta. Ei jotain mitä pitäisi saada kaikkialta, erilaista, eri ihmisiltä koko ajan tai mistä pitäisi käydä kauppaa. Miksi se yksi ei riitä ja miksi ihmiset eivät enää arvosta uskollisuutta?

Kommentit (468)

Vierailija
1/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta voi seurata konservatiivisia kanavia. Sahm nimikkeellä löytyy. Mrs. midwest edustaa vanhoillisia arvoja.

Vierailija
2/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubesta voi seurata konservatiivisia kanavia. Sahm nimikkeellä löytyy. Mrs. midwest edustaa vanhoillisia arvoja.

Ihan youtubeen pitää mennä kaivamaan, jos haluaa sisältöä perinteisestä uskollisesta parisuhteesta? Ei ihme että ihmiset lähtevät vasten tahtoaan avoimiin suhteisiin sosiaalisen paineen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitolan ohjelmassa oli tuosta polyamoriasta uusimmassa jaksossa. Huomaan, että mua häiritsee se silloin kun näkee, ettei se ole jollekin osapuolelle aito valinta. Eipä se minulle kuulu miten kukanenkin täällä kärsimyksensä luo, mutta huomasimpa vaan että harmittaa katsoa. Kaikilla on oikeus valita elämäntapansa, ja parasta on jos ihmiset löytävät sen mikä heille ihan oikeasti tuntuu omalta. Mutta maailma ois parempi paikka kun ihmiset tutkisivat todellisia motiivejaan mitä sitten tekevätkin.

Vierailija
4/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jatkuvasti uutisissa tai somessa. Mua ei häiritse miten muut elävät.

Vierailija
5/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät perhearvot olisi yhteiskunnalle hyväksi.

Vierailija
6/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veitolan ohjelmassa oli tuosta polyamoriasta uusimmassa jaksossa. Huomaan, että mua häiritsee se silloin kun näkee, ettei se ole jollekin osapuolelle aito valinta. Eipä se minulle kuulu miten kukanenkin täällä kärsimyksensä luo, mutta huomasimpa vaan että harmittaa katsoa. Kaikilla on oikeus valita elämäntapansa, ja parasta on jos ihmiset löytävät sen mikä heille ihan oikeasti tuntuu omalta. Mutta maailma ois parempi paikka kun ihmiset tutkisivat todellisia motiivejaan mitä sitten tekevätkin.

Ja Veitola se jaksaa hyödyntää näitä "erilaisia". Moraalitonta touhua.

Vierailija
7/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se ei ole oma valinta. Vaan toinen pettää ja sitten vaatii moniavioisuutta tai avointa suhdetta. Se toinen (petetty vaan ei ole valmis lopettamaan suhdetta). Lopulta se petetty satuttaa itsensä erittäin pahasti.

Vierailija
8/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta on tulossa elokuva lähitulevaisuudessa.

Vierailija
9/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakson viimeisestä kohtauksesta ja loppuilmeistä näki, ettei olleet miehet ihan sujut naisensa jakamisesta.

Vierailija
10/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioluutio

Vierailija
11/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kalkkis. Miksi sinua turhauttaa iloinen sanoma? Mitä pahaa polyamoriasta voi seurata?

Vierailija
12/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pääasiassa sarjamonogamisti. 

Vierailija
13/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa. Yhteiskunnassa tulee olla jotakin moraalinrippeitä jäljellä toimiakseen.

Vierailija
14/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät perhearvot olisi yhteiskunnalle hyväksi.

Globo on eri mieltä.

Vierailija
15/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei turhauta, sillä minua ei kiinnosta nuo aiheet eli en lue tai katso mitään tuollaisiin liittyvää.

Vierailija
16/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakson viimeisestä kohtauksesta ja loppuilmeistä näki, ettei olleet miehet ihan sujut naisensa jakamisesta.

Tämä on normaalia ja yleistä. Ainoa kuka tuosta hyötyy on tuo nainen. Noi miehet tulee vielä satuttamaan itsensä ja pahasti.

Vierailija
17/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se turhauttaisi? Eihän se vaikuta minun elämääni mitenkään, jos jollain on useampia kumppaneita. Mediankäyttöään voi myös säädellä niin ei tarvitse turhautua turhasta. 

Vierailija
18/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joka tapauksessa on useita suhteita samanaikaisesti, joko lyhyitä tai pidempiä, on tietenkin moraalisestikin parempi, että kaikki osapuolet sen tietävät, ja hyväksyvät sen.

Pettämistä en pidä moraalisesti oikeana missään tilanteessa.

Vierailija
19/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta ja ihmeellistä tuossa nyt on? Esim. monissa Afrikan maissa ollut normaalia vuosisatoja, että miehellä on useampia vaimo. Mitä useampi, sitä arvostetumpi mies. 

Vierailija
20/468 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi