Miksi niin moni treenaa kuntosalilla vain askelkyykkyjä ja lantionnostoja?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yläkroppa, jota ei tarvitse treenata. Treenaan siis alakroppaa, koska se läskistyy helposti.
Sama täällä. Olen tyytyväinen yläkroppaani, mutta alakroppani tarvitsee treeniä. En ymmärrä miksi tämä haittaa jotakuta. Onko se kateutta siitä että minun ei tarvitse treenata joka kohtaa kehossani?
Ihmetyttää, miksi joku salilla vaan kyylää.
Naiset treenaa jalkoja ja persettä. Miehet treenaa käsiä ja ylävartaloa. Näin on aina ollut ja tulee olemaan. Luonnon laki
Vierailija kirjoitti:
En oo kyllä nähnyt ketään, joka treenais vain niitä. Toisaalta en kyttääkään toisten treeniä, vaan keskityn omaan.
No ilmeisesti kyttäät kuitenkin, koska voit sanoa, ettet ole nähnyt ketään, joka niitä tekisi. Silloinhan olet katsonut, mitä muut tekevät.
Joillekin oma perse on koko elämän sisältö.
Fokus berseen kasvatuksessa, joka on kyllä yleensä jo hevoskokoa.
Sanonpahan vaan että minun nuoruudessa miehet ei olisi ulisseet siitä että nainen treenaa itselleen hyvän perseen. Ajat on tosiaan muuttuneet. Että ei se nyt ihan yksin naisten vika ole ettei nykyajan tissiposket jaksa kiinnostaa.
Miehissä on näitä rinta-hauis-pellejä ja naisissa sitte noita hanuristeja. Mikäs siinä, kyllä kaikki salille mahtuu treenaamaan juuri sitä mitä haluaa, mutta molemmat on kyllä pitkälle vietynä vähän koomisen näköisiä. Ei sitä kyllä varmaan itse huomaa kun keskittyy vaan peilistä katsomaan miltä se hanuri/haukkari näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yläkroppa, jota ei tarvitse treenata. Treenaan siis alakroppaa, koska se läskistyy helposti.
Tuo voi pitää paikkansa mikäli ainoa syy treenata on ulkonäkö. Muuten ei.
Jos ne haluais reidet/berseen/pillulihakset kuntoon, niiden pitäisi treenata juoksua. Se on kyllä raskaampaa varsinkin jos on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanonpahan vaan että minun nuoruudessa miehet ei olisi ulisseet siitä että nainen treenaa itselleen hyvän perseen. Ajat on tosiaan muuttuneet. Että ei se nyt ihan yksin naisten vika ole ettei nykyajan tissiposket jaksa kiinnostaa.
Mies nähdessään persettä treenaavan naisen
Vuonna 2000: kiihottuu
Vuonna 2023: määkäisee miksi naiset kimeällä äänellä
Askelkyykyllä sain polvinivelet hajalle ja kivuliaat kulumat loppuiäkseni. Fysioterapeutti/lääkäri kieli moisen liikkeen ikiajoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Askelkyykyllä sain polvinivelet hajalle ja kivuliaat kulumat loppuiäkseni. Fysioterapeutti/lääkäri kieli moisen liikkeen ikiajoiksi.
Tuohan on pikku juttu sen rinnalla, jos peppu tuli kondikseen.
Vuonna 2023 treenataan peppua ja rakastelulihaksia.
Miehet tykkää!
Miksi jotkut vaan kyttää toisten tekemisiä ja stressaa niistä?
Vierailija kirjoitti:
Äly HOOOII! älä jätä. Tuliko täytenä yllätyksenä, ei kipuillut liikkeitä tehdessä?
Persettä pumpataan.