Lounaasi?
Mulla näin palkka- ja vapaapäivän kunniaksi eiliseltä lämmitettyjä juustotäytteisiä tortelloneja ja lisäksi MUU-"kasvis"pyöryköitä ja tilkka majoneesia mihin dippaan. Juomana Coca-Cola ja jälkkäriksi pensasmustikoita 400 g boksi.
Kommentit (26)
Jääkaapista mitä on valmiina. Kana-currykastiketta ja riisiä.
Onko tää nyt päivällinen jo, syön aamupalan lisäksi yhden aterian tässä iltapäivällä.
Tänään pollo mozzarella- pizza.
Eilistä savulohi/pasta/feta/tomaatti -mössöä. Riittää vielä huomiseksikin.
Salaattilounas. Yleensä teen itse, mutta tällä kertaa löysin aamulla lähikaupasta valmissalaatin -50. Siinä oli salaattia, tomaattia, kanapalasia ja puolikas muna. Lisäsin pari siipaletta samalla kertaa löytämääni -50% graavilohta ja jotain pientä muuta, mm pensasmustikoita, kokonaisia valkosipulinkynsiä ja leipäjuustomurusia
Pitakebab tulisella kastikkeella ja juomaksi rasvatonta piimää
Kolme näkkileipää juustolla ja kaksi kuppia teetä.
Lohkoperunoita (ei pakaste, vaan perunoista lohkoin) airfryerissa ja samalla lämmitin aiemmin tekemiäni lihapullia. Lisäksi kasviksia.
Söin Hesen lämpimän kanasalaatin ja smoothien, tien päällä työasioissa kun olin.
Karkkipussi, toissapäiväisen sipsipussin jämät ja kylmäsavuporoleipiä sekä mandariini ja kahvia. Tosi terveellistä! :D Yleensä kana- tai juustosalaatti.
2 karjalanpiirakkaa, 2 kuppia kahvia, päärynä ja pari palaa suklaata.
Kasvismakaronilaatikkoa, fetasalaattia, punajuuria ja Suomiviinaa.
Puolikas eilisestä 1500 kcal kotipizzasta
Eli 750 kcal
Päiväkahvilla tein miehelle ja itselle lämppärit, eli puolitin jauhelihapihvin ja juustoa ja ketsuppia leiville myös.
Tortillamunakas kinkulla ja juustolla, kirsikkatomaatteja, kahvia ja hedelmäsalaatti. Yhdistetty aamiainen/lounas.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkahvilla tein miehelle ja itselle lämppärit, eli puolitin jauhelihapihvin ja juustoa ja ketsuppia leiville myös.
Päiväkahvilla...?
Loimulohisalaatti.