Sinä 50+, kuinka monesti olet asunut yksin?
Olen 59-v. ja kuudesti asunut yksin. Onneksi pian muutan kumppanin luo, on hyvin ikävä itsekseen asua kaikilta osin.
Kommentit (49)
En ole asunut vielä koskaan ihan yksin.
Lapsenikin ovat ja mun mies mutta minä en.
Anteeksi, kysymys on ihan tavallinen. Kuinka monta kertaa olet asunut yksin, sinkkuna tai parisuhteessa. Vastaan kolmesti ja se riitti. N52
Kerran. Se kymmen vuoden jakso, kun olin muuttanut pois lapsuudenkodista, mutta ei ollut vielä omaa perhettä.
Olen asunut periaatteessa aina yksin, tosin asuin 20 vuotta lapseni kanssa, joten taas en ihan yksin. Mutta ilman parisuhdetta aina.
Nainen 52v.
Olen asunut yksin siitä lähtien kun muutin pois lapsuudenkodista, eli 22-vuotiaasta lähtien.
M58
Kerran muutaman vuoden, kun muutin lapsuudenkodistani pois.
On minustakin hassu kysymys. Mikä sen pointti on?
Kaksi kertaa:
Muutin kotoa 19-vuotiaana ja asuin yksin, kunnes tapasin tulevan puolisoni ja muutimme yhteen.
Avioeron jälkeen asuin yksin kunnes tapasin nykyisen puolisoni ja muutimme yhteen. Tosin ensimmäiset vuodet olin yksinhuoltaja, mutta siis ainoa aikuinen kotitaloudessa.
hyvin ikävä itsekseen asua kaikilta osin????
Vierailija kirjoitti:
En ole asunut vielä koskaan ihan yksin.
Lapsenikin ovat ja mun mies mutta minä en.
Miksi alapeukkuja? Vastaukseni ei tarkoita sitä ettenkö olisi halunnut niin tehdä. Mutta kun solussa asuminen ei mielestäni ole yksin asumista. Sitä ole kyllä kokeillut mutta yksinäistä se ei ollut.
Vuosissa noin 30 v. ja yhtäjaksoisesti. N60
Olen asunut virallisesti yksin kolme kuukautta koko elämästäni.
Lapsuudenkodista omaan kotiin ja kolmen kuukauden päästä siitä menin naimiisiin ja puoliso on siitä asti ollut "kämppikseni." Ollaan toki oltu omissa menoissa pois kotoa niin, että toinen on kotona. Olin esim. 3kk vapaaehtoistyössä ulkomailla. Ja muutaman vuoden päästä puoliso oli yhden kesän omissa työharjoitteluissa tms. tuhannen kilometrin päässä, joskin menin itse kesälomalla sinne seuraksi muutamaksi viikoksi.
N47
Heh, niin ei suomalaiset ymmärrä lukemaansa. Olkaa Turkki-Chile-linjalla.
Avautuuko tää kysymys nyt paremmin niille jotka ovat asuneet paljon eri henkilöiden kanssa? Useita avo- tai avioliittoja takana? Siis sekö tässä on pointti? Mä olen asunut yksin opiskellessani. Muutaman vuoden ajan. Eli vastaukseni on että kerran?
Miten asutaan kuudesti yksin? Onko joka välissä asuttu myös jonkun kanssa? Ja aina eri kämpässä? Eli käytännössä vähintään 12 eri kämppää.
Onko tuossa ehtinyt elämällään tehdä muuta kuin pakata ja purkaa muuttolaatikoita?
Asuin yksin ikävälin 25-30v. Nyt olen 54v ja kohta yksin kun lapset lähtee kotoa.
Hyvä kysymys erikoisuudessaan siinä mielessä, että hyvin harva vastaa kysymykseen, vaan useimmat haluavat kertoa miten kauan ovat asuneet yksin, eivät sitä miten monta kertaa.
En ymmärrä kysymystä.