Haluavatko naiset nykyään vanhempaa varattua miestä?
Olen hölmistynyt. Olen keski-ikäinen ukkomies ja ihmettelen kun selvästi nuoremmat naiset tulevat flirttailemaan ja ehdottelemaan ihan suoraankin seksiä. Nämä ovat yleensä 25-35v ikäluokassa eikä näytä sormus sormessa heitä haittaavan. Onko naisilla jotenkin halu saada varattu ukkomies sänkyyn? Ei käydä baareissa paljoa, mutta työmatkoilla työkavereiden kanssa istutaan usein iltaa. Ennen tuli pientä flirttiä, kysyttiin tanssimaan. Nykyään ehdotetaan suorempaan.
Kommentit (12)
Sinkkunaiset haluaa varattuja miehiä. Miehen ikä ei ole este, toisaalta ei sillä merkitystäkään ole.
Omatunto ei naisia vaivaa jos varatun kanssa ovat, vikahan on silloin varatussa miehessä, ei sinkkunaisessa.
Panokaveri on panokaveri! Onko siinä jotain outoa?
Haluan!! Täällä yks 29v nainen haluaa vanhempaa herrasmiestä 😛
Vierailija kirjoitti:
Haluan!! Täällä yks 29v nainen haluaa vanhempaa herrasmiestä 😛
Mistä löydetään herrasmies? Miehiä kyllä löytyy!
Vanhempaa kyllä. Mutta varattua vain jos kyseinen mies on avoimessa suhteessa. Ei ole kenellekään naiselle reilua jos oma mies käy vieraissa luvatta.
Toivottavasti tämän ottaa huomioon jokainen nainen tällä palstalla eikä pane varattuja ihan noin vain. Siinä aina joku kärsii. Jos itse ei haluaisi olla samassa tilanteessa ei pidä tehdä sitä muillekaan.
Samaa mieltä, varattua ei minulle kiitos.
todellisuus onkin sellainen , noin 40 vuotias varattu mies panee aika kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset haluaa varattuja miehiä. Miehen ikä ei ole este, toisaalta ei sillä merkitystäkään ole.
Omatunto ei naisia vaivaa jos varatun kanssa ovat, vikahan on silloin varatussa miehessä, ei sinkkunaisessa.
Kiinnostaa vielä vähemmän kuin selvästi nuoremmat. Eli ei kiinnosta.
En. Mutta joka sussa on mitä haluavat.
Vanhempi, säilynyt, kestävä ja varakas kelpaa varattunakin. N19
Etsivät sugar-daddyä. Siitä on tullut hyväksytympää toimintaa nuorille naisille.
Ei minulla ainakaan.