Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos flunssa iskee, niin teetkö vielä koronatestin?

Vierailija
13.01.2023 |

Teetkö testin? Jos se näyttää, että on kotona, niin onko edelleen jotain karanteeniohjeistuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä koronatestistä on ollut tähänkään saakka? Sitä joko on kipeä ja kotona tai sitten terve ja menee töihin.

Vierailija
2/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä AP. Oon siis kipeä ja mietin vaan että pitääkö tässä nyt alkaa vieläkin jotain tikkua työntää nenään ja varoitella tapaamiani henkilöitä, jos näyttää koronaa.

Olen itse sillä kannalla, että flunssa kun flunssa, sairastan kotona ja palaan töihin kun koen olevani terve. Hehe, haen täältä vähän vain vahvistusta, etten toimi väärin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n mukaan ei tarvi.

Vierailija
4/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse tehnyt. Johtuen mm siitä, että lähipiiri on halunnut tietää ja työskentelen alalla jossa paljon tauteja.

Eipä se nyt iso homma ole kun tuli joskus noita testejä ostettua isot läjät.

Vierailija
5/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori tekee. Hän tuo meillä taudit kotiin.

Vierailija
6/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit... testeistä, 7/2022 kipeänä tod. näk. korona, olisiko se muuttunut johonkin testin myötä?

Vierailija
7/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tehdään tai oikeammin käydään virallisessa ilmaistestissä. Riskiryhmäläinen käy hus:in testissä jos oireinen.

Käytämme myös ffp2 maskeja esim kaupoissa.

Vierailija
8/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ja tein. Nyt kuukausi 2. koronasta.

Ihan vaan sen takia etten lähde tartuttamaan muita. Normiräkiksessä ei niin väliä

Vierailija
9/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti auttamassa eläkeläisiä vanhempiani erilaisissa askareissa. Jos flunssa iskee päälle, teen korona -testin sillä siihen nyt en ainakaan haluaisi heitä tartuttaa.

Jos nega, kerron heille että olen vaikka nuhainen, saavat sitten itse päättää miten toimitaan.

Jos pos. tiedän ettei he halua minua sinne

Vierailija
10/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee testiä. En mene kipeänä mihinkään, oli tauti mikä hyvänsä. Miksi jotkut testaa ja sitten jollei se ole koronaa, niin liikkeelle vaan?? Tarttuu se tavallinenkin flunssa.

Vierailija
11/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt ainuttakaan koronatestiä, enkä tee.

Piikkejä en myöskään ole ottanut.

Vierailija
12/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kahdesta syystä. Muutenkin kroppa ihan puolisökönä ja jos huonolla tuurilla oireet pitkittyy, niin

tietää mikä homma. 2. mulla on riskiryhmäläisiä lähipiirissä.

Vierailija
13/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee, tuloksella ei enään ole mitään väliä. Sairaana ollaan kotona ja oireettomana takaisin töihin ja maailmalle. Turhaa roskaa ja rahanmenoa. Nyt on paljon muitakin hengitystieinfektioita liikkeellä, influenssaa, adenovirusta, monet rinovirukset.. Ei niitäkään kannata riskiryhmäläisiin tartuttaa joten yhtälailla sairaana hyvä välttää tarpeettomat lähikontaktit.

Vierailija
14/14 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko k-testiin tai oikeestaan koronaankaan enkä muutenkaan lähde työntelemään nenääni jäykkiä keppejä. Kerran oli ennäverenvuoto hanaklassa paikassa enkä tahdo attä sieltä mistään alkaisi uudestaan vuotaa. Sormen päästä voisin ottaa k-testin;  jos siihin tulee siitä haava niin sen saa ainakin nopeasti laastaroitua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän