Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Hävetkää, naimisissa olevat miehet... yök...

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Olen nepsy ja silti VALINNUT pärjätä yksin. En sanokaan että helppoa olisi ollut. Mutta tänä päivänä olen onnellinen.

Kukaan ei voi luottaa siihen että elämä tulee olemaan onnellista niin kauan kuin on riippuvainen toisesta.

Kaikenlaisia luusereita on yrittänyt tunkea elämään mutta olen tajunnut etteivät tiedä rakkaudesta mitään.

Huolestuttaa ihan huomata kuinka moni pysyy parisuhteessa hyötyäkseen jotenkin

Sama

Sulla on omien traumojen työstö siis kesken. Sitä en nyt ymmärrä että miten neuropsykologinen poikkeavuus tähän liittyi?

Hän ilm tarkoittaa sitä että vaika hänen elämänsä on ollut jo syntämästä asti moninkerroin vaikeampaa kuin norm ihmisen niin hän ei huonoa puolisoa ole tietään tasoittamaan ottanut. Niin kuin suurin osa tekee.

👍

Vierailija
102/105 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on olemassa myös MIEHIÄ jotka ovat samassa tilanteessa kuin tämä NINA

Ihan totta moni nainen laskee housunsa tilanteen tullen toiset eivät edes kadu sitä

, MISTÄ olet varma voitko luottaa mieheesi/naiseesi (tilanteen tullen 101%?) kysynpä vain.

Moni suostuu seksiä harrastamaan eikä siitä tule sellaista morkkista kaikille että kertoisivat puolisoilleen.

Oli kyseessä nainen tai mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit, Tinderit jne osa jokamiehen ja -naisen tosielämän paratiisihotellia, jossa koko ajan pyritään vonkaamaan varattuja. Niinakin hakee vain julkisuutta, että saisi parempia saaliita.

Vierailija
104/105 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se elämä sellaista. Mutta tämäkin on asia jota ei pidä yleistää jaetaan nyt ihmiset vaikka 4 osaan tässäkin. On olemassa todella todella luotettavia sanotaanko 25% eivät petä sit olemassa ihmisiä jotka tilanteen tullen tekevät mitä vain 25% heitäkin. Sit on 25% keille ei tulisi kuuloonkaan moiset asiat.

ja loput 25% eivät ole varmoja.

Meitä on moneen junaan, ja sitä paitsi uskon kuten tämä jutun nainenkin nina sellaiseen oikeaan suhteeseen enkä mihinkään mikä perustuu vilppiin, ei se olisi muuten suhde. Se olisi hengailua parempaa odottaessa.

Vierailija
105/105 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria O. kirjoitti:

Tästä Iltalehti tekee jutun.

On alas vajonnut journalismi.

Jokainen pikku peipponen pääsee hetkeksi lehteen, kunhan syyttää miehiä.

Vuosia ollut sanonta ettei kannata mainostaa olevansa poikamies jos yhden illan seuraa hakee. Joten miten vakavasti sitten kannattaa ottaa tuollaisen puheet joka pyrkii julkisuuteen, muuten ei olisi juttua tehty jos olisi pyrkyri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän