Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Hävetkää, naimisissa olevat miehet... yök...

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kans saa lukea, no tytön hetki julkisuudessa.

Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.

Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.

Mistä sä jo iskemisvaiheessa muka tiedät miesten parisuhdestatuksen? Normaalistihan naiset itkevät lehdissä kuinka ovat olleet tietämättään suhteessa varatun miehen kanssa kuukausien tai jopa vuosien ajan. Ei tässä nyt oikein kaksilla rattailla voi ajaa aina sen mukaan mikä kulloinkin siihen omaan narratiiviin sopii.

No vaikka siitä sormuksesta? Tai siitä että ne myöntää asian? Ihmisiä on erilaisia, jotkut on parempia valehtelemaan kuin toiset, ja toisaalta jotkut on sinisilmäisempiä kuin toiset. Ihan yhtä lailla joku onnistuu huijaamaan jotakuta, jotain toista ei, ja joku toinen jää kiinni jo heti iskemisvaiheessa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Kyllä mä vähän epäilen, että varatut miehet tulisivat säännönmukaisesti iskemään tuntemattomia naisia sormukset sormissa tai myöntäsivät heti olevansa naimisissa. Kuulostaa naisten epäloogiselta selittelyltä.

Jaa no et varmaan ole sitten nainen. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen torjunut iskuyrityksen sanoilla "olen varattu" ja iskijä vastaa "ei se mitään niin minäkin". Että näin. Mutta varmaan suurin osa yrittää edes jotenkin salailla asiaa, kaikki ei vaan ole kovin taitavia siinä. Olihan tuossa jutussakin kerrottu miten nämä sit paljastuu.

Jutussa sanottiin, että kun useamman kerran kysyy, niin sitten miehet myöntävät olevansa varattuja. Miksi myöntäisivät, kun sillä vain varmistaa, ettei nainen lähde mukaan? Ei ole mitään järkeä tuossa "selityksessä".

Mistä lähtien humalaiset baarissa kävijät ja iskijät on toimineet järkevästi ja loogisesti, aina omien etujensa mukaisesti?

Vierailija
62/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Miehet on super janosia. Eroneita naisia ahdistellaan Facessa. Uu kuulin erosta. Lähekö kahville? Mies tarvii elämäänsä naista vaikka hitusen rumempana. Päästessään ylemmälle tasolle päivittää naisen priimaan.

Kyllä, miehet etsivät jotain johon masturboida. Vaikka naiset kuinka luulette, että miehet tarvitsee teitä ylläpitämään kotia tälläisen asiat ovat miehelle yhdentekeviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Miehet on super janosia. Eroneita naisia ahdistellaan Facessa. Uu kuulin erosta. Lähekö kahville? Mies tarvii elämäänsä naista vaikka hitusen rumempana. Päästessään ylemmälle tasolle päivittää naisen priimaan.

Kyllä, miehet etsivät jotain johon masturboida. Vaikka naiset kuinka luulette, että miehet tarvitsee teitä ylläpitämään kotia tälläisen asiat ovat miehelle yhdentekeviä.

Siksipä naiset vaatii etenevissä määrin maksua. Reilu diili.

Vierailija
64/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haen selityksiä ongelmilleni? Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet pettävien miesten piikkiin? Tervetuloa aikuisuuteen. Yksikään suhde ei ole turvassa.

Kun täyttää huulet ja laittaa törölleen, laittaa kammarisilmät, kovasti antavan yläosan ja tarjoavan alaosan, ja lähtee metsästämään miehiä, saa mitä tilaa. Satunnaista seksuaalista huomiota keski-ikäisiltä miehiltä.

Jos etsii rakkautta (oman ikäisiltä vapailta) miehiltä, ei kannata antaa ymmärtää, että tarjoaa vain hupia halukkaille. Siten ne varatut keski-ikäiset näyttää asian hahmottavan -samoin kuin ne toivotut rakkauden osoittajat, jotka ovat kateissa häneltä.

Pettämishalukkaat miehet eivät jaa huomiotaan niin innokkaasti naisille, jotka eivät luo raukeita katseita ympärilleen ja töröttele ulokkeitaan joka suuntaan.

Törötelkööt miten tykkäävät, mutta on vähän hassua valittaa miesten reaktioista ja petosyrityksistä lööpeissä, ainakaan klassisilla "antaa ymmärtää"-kuvilla. Naisilta ei heru ymmärrystä tyttöparalle, miehiltä heruu kun herutetaan.

Jaa...Mä saan huomiota vaan vanhoilta miehiltä vaikka olen hillityn neutraali ja luonnonkaunis tyylinen. Näin on ollut ihan 18 vuotiaasta asti. Omanikäisille sensijaan olen näkymätön.

N26

Okei. Olisi kiinnostavaa tietää, miksi "kaikki miehet" toimivat samalla tavalla. Ovatko kaikki nuoret miehet ujoja samanikäisten kanssa? Ja vasta vanhoina kaikki miehet alkavat iskeä nuoria naisia? Omassa tuttavapiirissä on myös pariskuntia, joissa mies on saman ikäinen tai jopa nuorempi kuin vaimonsa. Tämän ei pitäisi olla mahdollista. Tai sitten kiinalaisissa äidinmaidonvastikkeissa on ollut jotain tosi outoa.

Vierailija
65/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että Niinan näköisiin eivät vakituista suhdetta etsivät poikamiehet tuhlaa aikaansa edes baarissa.

Vierailija
66/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormuksilla ei ole mitään virkaa. Ei se paperi ole mikään este vaan hidaste. Ihan turhaa sellaisia sormuksia on edes hankkia. Ei me olla koskaan tarvittu koruja eikä kumpikaan pitäisi sellaisia. Se on naurettavaa että jollain renkailla pellellemällä muka suhdetta ylläpidettäisiin. Jos se ei toimi niin ei siihen sormi renkaat auta. 

On naisia, jotka tarkoituksella hakee miehiä joilla on sormus. Varatuilla miehillä on monta etua puolellaan, he eivät huutele kylillä ketä käy painamassa, käyttää ehkäisyä sanomatta, ei jää roikkumaan, jne.

Vierailija
67/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mikään ihme ole. Ihan käytävä tyttö tosin liian nuori ja ei tosiaan kenellekään vaimomatskua. Näitä on aina ollut. M48

Vierailija
68/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Siksipä naiset vaatii etenevissä määrin maksua. Reilu diili.

Niin vaan se luonto käänsi maailman kulkemaan niin kuin luonto on sen tarkoittanut.

Vierailija
69/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuon kaltainen tyttö tekee yökerhossa/baarissa?

En osaa arvata. Kuvien perusteella olisin veikannut samaa kuin ne varatut miehet.

Vierailija
70/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haen selityksiä ongelmilleni? Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet pettävien miesten piikkiin? Tervetuloa aikuisuuteen. Yksikään suhde ei ole turvassa.

Kun täyttää huulet ja laittaa törölleen, laittaa kammarisilmät, kovasti antavan yläosan ja tarjoavan alaosan, ja lähtee metsästämään miehiä, saa mitä tilaa. Satunnaista seksuaalista huomiota keski-ikäisiltä miehiltä.

Jos etsii rakkautta (oman ikäisiltä vapailta) miehiltä, ei kannata antaa ymmärtää, että tarjoaa vain hupia halukkaille. Siten ne varatut keski-ikäiset näyttää asian hahmottavan -samoin kuin ne toivotut rakkauden osoittajat, jotka ovat kateissa häneltä.

Pettämishalukkaat miehet eivät jaa huomiotaan niin innokkaasti naisille, jotka eivät luo raukeita katseita ympärilleen ja töröttele ulokkeitaan joka suuntaan.

Törötelkööt miten tykkäävät, mutta on vähän hassua valittaa miesten reaktioista ja petosyrityksistä lööpeissä, ainakaan klassisilla "antaa ymmärtää"-kuvilla. Naisilta ei heru ymmärrystä tyttöparalle, miehiltä heruu kun herutetaan.

Jaa...Mä saan huomiota vaan vanhoilta miehiltä vaikka olen hillityn neutraali ja luonnonkaunis tyylinen. Näin on ollut ihan 18 vuotiaasta asti. Omanikäisille sensijaan olen näkymätön.

N26

Okei. Olisi kiinnostavaa tietää, miksi "kaikki miehet" toimivat samalla tavalla. Ovatko kaikki nuoret miehet ujoja samanikäisten kanssa? Ja vasta vanhoina kaikki miehet alkavat iskeä nuoria naisia? Omassa tuttavapiirissä on myös pariskuntia, joissa mies on saman ikäinen tai jopa nuorempi kuin vaimonsa. Tämän ei pitäisi olla mahdollista. Tai sitten kiinalaisissa äidinmaidonvastikkeissa on ollut jotain tosi outoa.

Nuoret miehet hakevat seksiä vanhemmilta naisilta. Vanhemmilla naisilla on monta etua puolellaan. Suhteessa vanhempaan naiseen valtasuhde saattaa kääntyä päinvastoin kuin yleensä ja nuoresta miehestä tulee seksuaalinen objekti. Se on hieno ja ennen kokematon tunne monille miehille. On mukavaa olla haluttu. Vanhemmat naiset ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa.

Vierailija
71/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.

Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.

Mistä sä jo iskemisvaiheessa muka tiedät miesten parisuhdestatuksen? Normaalistihan naiset itkevät lehdissä kuinka ovat olleet tietämättään suhteessa varatun miehen kanssa kuukausien tai jopa vuosien ajan. Ei tässä nyt oikein kaksilla rattailla voi ajaa aina sen mukaan mikä kulloinkin siihen omaan narratiiviin sopii.

No vaikka siitä sormuksesta? Tai siitä että ne myöntää asian? Ihmisiä on erilaisia, jotkut on parempia valehtelemaan kuin toiset, ja toisaalta jotkut on sinisilmäisempiä kuin toiset. Ihan yhtä lailla joku onnistuu huijaamaan jotakuta, jotain toista ei, ja joku toinen jää kiinni jo heti iskemisvaiheessa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Kyllä mä vähän epäilen, että varatut miehet tulisivat säännönmukaisesti iskemään tuntemattomia naisia sormukset sormissa tai myöntäsivät heti olevansa naimisissa. Kuulostaa naisten epäloogiselta selittelyltä.

Kyllä näin on. Itse aikoinani yksinhuoltajana tulin siihen tulokseen, että jostain syystä juuri ukkomiehet ovat innokkaimmin iskemässä. Meni usko miehiin, vaikka vielä luulin uuden itselleni löytyvän.

Se ero heissä oli, etteivät he lyöneet heti hanskoja tiskiin, kun taas sinkut lopettivat pokaamisen välittömästi kun selvisi ettei meikätyttö ota mukaan tilapäistä yöseuraa. Siihen asti oli mennyt kivasti, mutta sen jälkeen pyöriteltiin jo uutta mimmiä. Sekin vaikutti monen kohdalla ihan epätoivoiselta.

Vakavasti otettavia en löytänyt, vaikka irtonumeroiksi pyrkiviä piti välillä ravistella irti. Sinkkuna olen edelleen, ja ihmettelen ketä varten mä oikeastaan olen edes olemassa.

Vierailija
72/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormuksilla ei ole mitään virkaa. Ei se paperi ole mikään este vaan hidaste. Ihan turhaa sellaisia sormuksia on edes hankkia. Ei me olla koskaan tarvittu koruja eikä kumpikaan pitäisi sellaisia. Se on naurettavaa että jollain renkailla pellellemällä muka suhdetta ylläpidettäisiin. Jos se ei toimi niin ei siihen sormi renkaat auta. 

On naisia, jotka tarkoituksella hakee miehiä joilla on sormus. Varatuilla miehillä on monta etua puolellaan, he eivät huutele kylillä ketä käy painamassa, käyttää ehkäisyä sanomatta, ei jää roikkumaan, jne.

Juurikin sormuksisilla on jopa enemmän vientiä, olen kuullut miesten puheista. Joka sormeen kalliin näköiset sormukset niin vienti on taattua. 😅

Vierailija
73/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin sormuksisilla on jopa enemmän vientiä, olen kuullut miesten puheista. Joka sormeen kalliin näköiset sormukset niin vienti on taattua. 😅

Hih hih, yksi riittää. Vasen nimetön. Varattuja miehiä pidetään esim turvallisempina.

Vierailija
74/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maailmansensaatio, että 23-vuotias nainen saisi yöseuraa baarista halutessaan.

Vierailija
75/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin on. Itse aikoinani yksinhuoltajana tulin siihen tulokseen, että jostain syystä juuri ukkomiehet ovat innokkaimmin iskemässä. Meni usko miehiin, vaikka vielä luulin uuden itselleni löytyvän.

Se ero heissä oli, etteivät he lyöneet heti hanskoja tiskiin, kun taas sinkut lopettivat pokaamisen välittömästi kun selvisi ettei meikätyttö ota mukaan tilapäistä yöseuraa. Siihen asti oli mennyt kivasti, mutta sen jälkeen pyöriteltiin jo uutta mimmiä. Sekin vaikutti monen kohdalla ihan epätoivoiselta.

Vakavasti otettavia en löytänyt, vaikka irtonumeroiksi pyrkiviä piti välillä ravistella irti. Sinkkuna olen edelleen, ja ihmettelen ketä varten mä oikeastaan olen edes olemassa.

Itseäsi.

Vierailija
76/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet olemassa silkkaa vanhempiesi itsekkyyttä. Lapsia tehdään tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeita. Poistamaan yksinäisyyden pelkoa, täyttämään läheisyyden kaipuuta, jne.

Vierailija
77/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no et varmaan ole sitten nainen. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen torjunut iskuyrityksen sanoilla "olen varattu" ja iskijä vastaa "ei se mitään niin minäkin". Että näin. Mutta varmaan suurin osa yrittää edes jotenkin salailla asiaa, kaikki ei vaan ole kovin taitavia siinä. Olihan tuossa jutussakin kerrottu miten nämä sit paljastuu.

Jutussa sanottiin, että kun useamman kerran kysyy, niin sitten miehet myöntävät olevansa varattuja. Miksi myöntäisivät, kun sillä vain varmistaa, ettei nainen lähde mukaan? Ei ole mitään järkeä tuossa "selityksessä".

Miesten, tai ihmisten ylipäätään, käytöksessä ei aina ole järkeä, ei kai tän pitäis olla yllätys kenellekään :D ei nekään kovin järkevästi käyttäydy jotka puristelee naisten perseitä tanssilattialla tai ne jotka lähettää dickpickejä yllätyksenä, tai ne jotka haastaa riitaa nakkikioskilla, tai ne jotka umpikännissä pois lähtiessään yrittää iskeä vielä narikassa työskentelevää tai taksikuskia. Silti sitä vaan tehdään.

Vierailija
78/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntönä voi sanoa että baareissa naisia hakevat miehet ovat useimmiten varattuja.

Varatulla miehellä on itseluottamusta suomalaisen naisen iskemiseen riittävästi. Toisin kuin yksinjääneillä joiden on jokseenkin turha vaivautua. 

Niinan kannattaa siksi etsiä sinkkumiestä jostain ihan muualta kuinbaareista.

Vierailija
79/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies on aina varma valinta. On kelvannut jo jollekin, ei jää itkemään perään ja pitää suunsa kiinni (useimmiten).

Yksinäinen mies on aina kysymysmerkki. Miksi hän on yksin? Mikä on se suurin turn-off? Onko hän kotoisin tuppukylästä?

Vierailija
80/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Jatkan vielä.

Ettekö muka tajunneet mitä Niina tuossa jutussa pohtii?

Sitä, onko aitoa rakkautta olemassa? Voiko hän sitä koskaan saada?

Suurin osa tässä ketjussa pitää pettämistä hyväksyttävänä.

Minun käy teitä sääliksi.

Parempi yksin kuin pettävän puolison kanssa jolloin koko kaupunki nauraa

Kenelle sinä nyt puhut? Luulet olevasi joku uniikki lumihiutale? Kaikki muut naiset ovat nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miesten sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Kyllä todellakin, enkä vain luule vaan tiedän.

Mietippä nyt vaikka kymmentä omien läheistesi tai tuttujen ihmisten parisuhdetta. Kuinka moni niistä perustuu TÄNÄ PÄIVÄNÄ MOLEMMIN PUOLISEEN rakkauteen. Rehellisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän