Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Hävetkää, naimisissa olevat miehet... yök...

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on tällaisia kunnollisia, suoraselkäisiä naisia kuin tämä Niina, ja kurjaa, miten sikamiehet nakertaa tätä luottamuksen tunnetta.

Mutta on niitä hyviäkin miehiä, toivottavasti Niina löytää sellaisen <3

Pettäjät (yritys on jo yhtä paha) häpeäisitte. Tuotatte hetken tyydytyksellä suurta kärsimystä. Toivon teille kaikkea pahaa.

Vierailija
82/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä naisestakin jotain kun pitää julki tämä tuoda. Haluaa kuitenkin vain esitellä itseään, katsokaa olen niin kaunis nainen ja ukkomiehetkin mun kimpussa!! Voih eihhh... oon niin kuumaa kamaa... ja sinkku!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia ne suomimiehet on ja sitten moni nainen roikkuu takertuneena näissä ihanissa miehissään jotka kuitenkin etsivät muuta seuraa tilaisuuden tullen :D 

SÄÄLTTÄVÄÄ.

Vierailija
84/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Jatkan vielä.

Ettekö muka tajunneet mitä Niina tuossa jutussa pohtii?

Sitä, onko aitoa rakkautta olemassa? Voiko hän sitä koskaan saada?

Suurin osa tässä ketjussa pitää pettämistä hyväksyttävänä.

Minun käy teitä sääliksi.

Parempi yksin kuin pettävän puolison kanssa jolloin koko kaupunki nauraa

Kenelle sinä nyt puhut? Luulet olevasi joku uniikki lumihiutale? Kaikki muut naiset ovat nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miesten sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Kyllä todellakin, enkä vain luule vaan tiedän.

Mietippä nyt vaikka kymmentä omien läheistesi tai tuttujen ihmisten parisuhdetta. Kuinka moni niistä perustuu TÄNÄ PÄIVÄNÄ MOLEMMIN PUOLISEEN rakkauteen. Rehellisesti

Äärestä vaikea löytää edes kymmentä ketkä ovat parisuhteessa.🤣

Vierailija
85/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Olen nepsy ja silti VALINNUT pärjätä yksin. En sanokaan että helppoa olisi ollut. Mutta tänä päivänä olen onnellinen.

Kukaan ei voi luottaa siihen että elämä tulee olemaan onnellista niin kauan kuin on riippuvainen toisesta.

Kaikenlaisia luusereita on yrittänyt tunkea elämään mutta olen tajunnut etteivät tiedä rakkaudesta mitään.

Huolestuttaa ihan huomata kuinka moni pysyy parisuhteessa hyötyäkseen jotenkin

Sama

Sulla on omien traumojen työstö siis kesken. Sitä en nyt ymmärrä että miten neuropsykologinen poikkeavuus tähän liittyi?

Vierailija
86/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vosun oloinen. Ei millään pahalla.

Vierailija
87/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä naisestakin jotain kun pitää julki tämä tuoda. Haluaa kuitenkin vain esitellä itseään, katsokaa olen niin kaunis nainen ja ukkomiehetkin mun kimpussa!! Voih eihhh... oon niin kuumaa kamaa... ja sinkku!

No juuri näin. Tosi luontevia kuvia kotialbumista 🤭

Vierailija
88/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Miehet on super janosia. Eroneita naisia ahdistellaan Facessa. Uu kuulin erosta. Lähekö kahville? Mies tarvii elämäänsä naista vaikka hitusen rumempana. Päästessään ylemmälle tasolle päivittää naisen priimaan.

Kyllä, miehet etsivät jotain johon masturboida. Vaikka naiset kuinka luulette, että miehet tarvitsee teitä ylläpitämään kotia tälläisen asiat ovat miehelle yhdentekeviä.

Ketään ei kiinnosta (paitsi kolmea kaltaistasi) se että sinä olet katkera naisia kohtaan. Kai se sinun ongelmasi onkin itseasiassa se ettei ketään ole koskaan kiinnostanut. Voit ajatella naisia vapaasti masturbointivälineinä, itseäsi sinä vain tuhoat.

Vierailija
89/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin varatut yrittävät iskeä baarissa, vaikka olen jo 50v. nainen. Paljonkin nuoremmat miehet. Ei kiinnosta varatut oli selitys mikä hyvänsä.

Vierailija
90/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä uutisointia tuossa on?

Olen jo eläkkeellä, mutta kävinhän minäkin viihteellä paljon nuorena.  Ihan samanlailla ne baareissa ja ravintoloissa kökkivät miehet yrittivät iskeä nuoria naisia silloinkin.  Ei sillä heille tuntunut mitään väliä olevan, olivatko naimisissa vai ei.

Oman isän ikäiset miehet yritti lähennellä jos vaan mahdollista oli.  Kavereiden isätkin.

Jo äitini kertoi aikanaan, kuinka pappa oli päissään yrittänyt tunkea saunaan kun hän ja toinen miniä olivat siellä kylpemässä.  

Eikä tästä ole itse asiassa kovin montaa vuotta, kun ulkomaanmatkalla yksi tuttavamies yritti päästä mun hotellihuoneeseeni yöksi, naimisissa oleva mutta vaimo kotona.  Että vielä sitä olisi kelvannut tässäkin iässä.  

Vierailija
91/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin aika usein vaistoavat tai edes hieman tunnustelevat ketä kannattaa yrittää iskeä ja ketä ei, eli sitä kehonkieltä tai signaalia saadaan siltä, ketä lähdetään iskemään.

En siis usko, että ihan 100% vilpittöntä tämän naisen toiminta, kun varta vasten laittaudutaan ja mennään varta vasten sellaisiin paikkoihin, joissa miehet hakevat seuraa.

Tuo on totta. Aina on sänkyyn päädytty, kun olen lähestynyt naista pelkkä seksi päämääränä.

Vierailija
92/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen perässä ovat kun vaimolta ei enää saa.

Tää on vaan monesti tekosyy, jota petturit käyttävät. Meillä oli miehen kanssa erittäin aktiivinen s-elämä. Silti meni hakemaan myös muita. Varmaan heille selitti just tota, kun ei kotona saa.

Vierailija
93/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut hutsuli. Huulitäytteet, tissitoppi, vesirajamekko ja tyhjä katse, miksi oi miksi miehet pitävät minua helppona panona!

Vierailija
94/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommosia ne suomimiehet on ja sitten moni nainen roikkuu takertuneena näissä ihanissa miehissään jotka kuitenkin etsivät muuta seuraa tilaisuuden tullen :D 

SÄÄLTTÄVÄÄ.

Uskotko että jossain muussa maassa on toisin?

Vierailija
95/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo melko ruma, tuleva tosi-tv-ankkahuuli.

Vierailija
96/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Heräsit 60-luvulta suoraan vuoteen 2023? Sukupuolet eivät on ole enää vuosikymmeniin tarvinneet toisiaan tullakseen toimeen(toki joitakin ressukoita on) ja perinteinen parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia ja häviäjiä ovat ne, jotka sen perinteisen parisuhteen vielä haluaisi. Niina on lapsuuden kodissaan saanut sen parisuhteen mallin, jonka perään hän haikailee vielä kun ei ymmärrä maailmasta kuin sen mikä nenästä suuhun valuun. Elämme kertakäyttökultuurissa, jossa miehet ja naiset käyttäytyvät toisiaan kohtaan enevissä määrin katkerasti ja vihamielisesti.

Kyllä suurin osa on niitä ressukoita vielä tänäkin päivänä. Miksi muuten niin monet alistuisivat elämään alkoholistin, väkivaltaisen tai muuten itsekkään ihmisen kanssa. Parhaimmat pakottaa vielä lapsetkin elämään valitsemaansa p#skaa elämää

Vierailija
97/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla.

Aiemmin ei vain tehty juttuja tästä aiheesta. Ainoa ero.

Vierailija
98/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Olen nepsy ja silti VALINNUT pärjätä yksin. En sanokaan että helppoa olisi ollut. Mutta tänä päivänä olen onnellinen.

Kukaan ei voi luottaa siihen että elämä tulee olemaan onnellista niin kauan kuin on riippuvainen toisesta.

Kaikenlaisia luusereita on yrittänyt tunkea elämään mutta olen tajunnut etteivät tiedä rakkaudesta mitään.

Sama

Sulla on omien traumojen työstö siis kesken. Sitä en nyt ymmärrä että miten neuropsykologinen poikkeavuus tähän liittyi?

Hän ilm tarkoittaa sitä että vaika hänen elämänsä on ollut jo syntämästä asti moninkerroin vaikeampaa kuin norm ihmisen niin hän ei huonoa puolisoa ole tietään tasoittamaan ottanut. Niin kuin suurin osa tekee.

Vierailija
99/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Sama

Ei vaan traumat on nimenomaan jo käsitelty. Omilla jaloilla seison, ylpeänä, talous turvattuna.

Ne jotka hyväksyy muilta huonon käytöksen esim.pettämisen ovat vielä raakileita

Vierailija
100/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat haukkuu, karavaani kulkee.

Miehet tulevat iskemään nuoria naisia koska eihän siinä mitään laitonta ole, ja pikku flirtti piristää, ja miehet tietävät kokemuksesta, että joskus voi jopa käydä flaxi. Ja voi sitä vaakamambon tahtia ja intensiteettiä jos niin pääsee käymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme