Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Hävetkää, naimisissa olevat miehet... yök...

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylittikö tämä asia nyt tosiaan uutiskynnyksen.

En jaksa näitä juttuja enää. Nykyään riittää kun silmäilee lehtien otsikot niin jo tympii. Eipä siellä paljoa luettavaa ole.

Olen elänyt koko elämäni Suomessa, jossa naisilla on ollut täysin yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa kuin miehillä. Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen. Miehet eivät tätä pakkovoimaantumista keksineet, naiset ovat keksineet sen ihan keskenään.

Vierailija
42/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän jutun uutisarvo niinkuin muka on? Siis ikävä juttuhan tuo on ja ärsyttää takuulla näitä nuoria, mutta oliko tässä nyt jotain uutta tai yllättävää joka ei olisi jo ollut yleisessä tiedossa? Noita limanuljaskaukkoja on ollut kautta aikojen. Ymmärrän että se tuon nuoren mielestä voi olla hämmentävää, mutta että toimittajatkin on ajatelleet tällä olevan uutisarvoa?

Toimittajakin näyttää nuorelta naiselta.

No on kai siellä toimituksessa muitakin töissä, tuskin toimittaja yksin keksii mitä julkaistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Jatkan vielä.

Ettekö muka tajunneet mitä Niina tuossa jutussa pohtii?

Sitä, onko aitoa rakkautta olemassa? Voiko hän sitä koskaan saada?

Suurin osa tässä ketjussa pitää pettämistä hyväksyttävänä.

Minun käy teitä sääliksi.

Parempi yksin kuin pettävän puolison kanssa jolloin koko kaupunki nauraa

Kenelle sinä nyt puhut? Luulet olevasi joku uniikki lumihiutale? Kaikki muut naiset ovat nyrkin ja hellan välissä kotiarestissa rajoittavassa vankilassa, jota miesten sorto, alistaminen ja epätasa-arvo aitaa?

Vierailija
44/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa on uutinen? 

Sehän ei ole uutinen, että jos on tyrkyn näköinen, niin miehet tulevat iskemään. Vaikka jokainen saa näyttää just siltä kuin haluaa, niin kyllähän tuo henkilö itse kerjää iskemistä. 

Uutinen lienee se, että varatut tulevat iskemään, vai?

Vierailija
45/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.

Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.

Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Jatkan vielä.

Heh, olet keksinyt polkupyörän uudelleen? Nainenkin voi olla itsellinen?

Vierailija
46/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Jatkan vielä.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostaa sitä omaa egoaan.

Vierailija
47/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia kans saa lukea, no tytön hetki julkisuudessa.

Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.

Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.

Mistä sä jo iskemisvaiheessa muka tiedät miesten parisuhdestatuksen? Normaalistihan naiset itkevät lehdissä kuinka ovat olleet tietämättään suhteessa varatun miehen kanssa kuukausien tai jopa vuosien ajan. Ei tässä nyt oikein kaksilla rattailla voi ajaa aina sen mukaan mikä kulloinkin siihen omaan narratiiviin sopii.

No vaikka siitä sormuksesta? Tai siitä että ne myöntää asian? Ihmisiä on erilaisia, jotkut on parempia valehtelemaan kuin toiset, ja toisaalta jotkut on sinisilmäisempiä kuin toiset. Ihan yhtä lailla joku onnistuu huijaamaan jotakuta, jotain toista ei, ja joku toinen jää kiinni jo heti iskemisvaiheessa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
48/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaankaan harvinaista että mies haluaa naimisiin polkaisten muijan paksuksi jotta sillä kotitöitä riittää itse juosten missä sattuu ollen muka kavereilla öitänsäkkin ja on aina hotelli mihinkä palata. Jos sitten muija saa tarpeekseen ottaen eron niin ei makseta elareita kostaakseen exälleen, lapsistaan mitään piittaamatta. Aina löytyy miehelle uusi hyväuskoinen nainen uskotellen sille kaiken vian olevan siinä exässä.

Tämmöisestä kodista olen itsekkin lähtöisin. 

Vierailija
49/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haen selityksiä ongelmilleni? Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet pettävien miesten piikkiin? Tervetuloa aikuisuuteen. Yksikään suhde ei ole turvassa.

Kun täyttää huulet ja laittaa törölleen, laittaa kammarisilmät, kovasti antavan yläosan ja tarjoavan alaosan, ja lähtee metsästämään miehiä, saa mitä tilaa. Satunnaista seksuaalista huomiota keski-ikäisiltä miehiltä.

Jos etsii rakkautta (oman ikäisiltä vapailta) miehiltä, ei kannata antaa ymmärtää, että tarjoaa vain hupia halukkaille. Siten ne varatut keski-ikäiset näyttää asian hahmottavan -samoin kuin ne toivotut rakkauden osoittajat, jotka ovat kateissa häneltä.

Pettämishalukkaat miehet eivät jaa huomiotaan niin innokkaasti naisille, jotka eivät luo raukeita katseita ympärilleen ja töröttele ulokkeitaan joka suuntaan.

Törötelkööt miten tykkäävät, mutta on vähän hassua valittaa miesten reaktioista ja petosyrityksistä lööpeissä, ainakaan klassisilla "antaa ymmärtää"-kuvilla. Naisilta ei heru ymmärrystä tyttöparalle, miehiltä heruu kun herutetaan.

Vierailija
50/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.

Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.

Mistä sä jo iskemisvaiheessa muka tiedät miesten parisuhdestatuksen? Normaalistihan naiset itkevät lehdissä kuinka ovat olleet tietämättään suhteessa varatun miehen kanssa kuukausien tai jopa vuosien ajan. Ei tässä nyt oikein kaksilla rattailla voi ajaa aina sen mukaan mikä kulloinkin siihen omaan narratiiviin sopii.

No vaikka siitä sormuksesta? Tai siitä että ne myöntää asian? Ihmisiä on erilaisia, jotkut on parempia valehtelemaan kuin toiset, ja toisaalta jotkut on sinisilmäisempiä kuin toiset. Ihan yhtä lailla joku onnistuu huijaamaan jotakuta, jotain toista ei, ja joku toinen jää kiinni jo heti iskemisvaiheessa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Kyllä mä vähän epäilen, että varatut miehet tulisivat säännönmukaisesti iskemään tuntemattomia naisia sormukset sormissa tai myöntäsivät heti olevansa naimisissa. Kuulostaa naisten epäloogiselta selittelyltä.

Vierailija
51/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Heräsit 60-luvulta suoraan vuoteen 2023? Sukupuolet eivät on ole enää vuosikymmeniin tarvinneet toisiaan tullakseen toimeen(toki joitakin ressukoita on) ja perinteinen parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia ja häviäjiä ovat ne, jotka sen perinteisen parisuhteen vielä haluaisi. Niina on lapsuuden kodissaan saanut sen parisuhteen mallin, jonka perään hän haikailee vielä kun ei ymmärrä maailmasta kuin sen mikä nenästä suuhun valuun. Elämme kertakäyttökultuurissa, jossa miehet ja naiset käyttäytyvät toisiaan kohtaan enevissä määrin katkerasti ja vihamielisesti.

Vierailija
52/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen menee baariin etsimään seuraa?

Jos etsii kumppania tositarkoituksella niin baarit kannattaa kiertää kaukaa.

Turha juttu.

Baarista mä löysin nykyisen mieheni. :D En kyllä seuraa etsinyt, mutta tarttui mies kuitenkin mukaan ja matkassa pysynyt melkein 10 vuotta. Vihillekin perhana vieköön vei. :D 

Eiköhän moni suhde ole saanut alkunsa kun on tavattu baarissa.

Vierailija
53/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vähän epäilen, että varatut miehet tulisivat säännönmukaisesti iskemään tuntemattomia naisia sormukset sormissa tai myöntäsivät heti olevansa naimisissa. Kuulostaa naisten epäloogiselta selittelyltä.

Jaa no et varmaan ole sitten nainen. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen torjunut iskuyrityksen sanoilla "olen varattu" ja iskijä vastaa "ei se mitään niin minäkin". Että näin. Mutta varmaan suurin osa yrittää edes jotenkin salailla asiaa, kaikki ei vaan ole kovin taitavia siinä. Olihan tuossa jutussakin kerrottu miten nämä sit paljastuu.

Vierailija
54/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha juttu.

Itse löysin kumppanini baarista. Toki tämä tapahtui 2010-luvun alussa, jolloin se oli vielä ihan mahdollista ja normaalia. Gay-miehille saattaa olla sitä vieläkin. (Hetero)naiset kuitenkin menevät baariin vain pitämään hauskaa tyttöjen kesken -puolialasti ja muutenkin sen näköisinä kuin olisivat lomalla p*rttolasta. Sitten ruikutetaan lehdessä kun miehet yrittävät iskeä.

Pane tyttökulta paita päälke ja housut jalkaan niin saat rauhassa lipittää sidukkaa kavereiden kanssa.

T. N38

Vierailija
55/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista😔

T. Itsellinen äiti

Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅

Miehet on super janosia. Eroneita naisia ahdistellaan Facessa. Uu kuulin erosta. Lähekö kahville? Mies tarvii elämäänsä naista vaikka hitusen rumempana. Päästessään ylemmälle tasolle päivittää naisen priimaan.

Vierailija
56/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haen selityksiä ongelmilleni? Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet pettävien miesten piikkiin? Tervetuloa aikuisuuteen. Yksikään suhde ei ole turvassa.

Kun täyttää huulet ja laittaa törölleen, laittaa kammarisilmät, kovasti antavan yläosan ja tarjoavan alaosan, ja lähtee metsästämään miehiä, saa mitä tilaa. Satunnaista seksuaalista huomiota keski-ikäisiltä miehiltä.

Jos etsii rakkautta (oman ikäisiltä vapailta) miehiltä, ei kannata antaa ymmärtää, että tarjoaa vain hupia halukkaille. Siten ne varatut keski-ikäiset näyttää asian hahmottavan -samoin kuin ne toivotut rakkauden osoittajat, jotka ovat kateissa häneltä.

Pettämishalukkaat miehet eivät jaa huomiotaan niin innokkaasti naisille, jotka eivät luo raukeita katseita ympärilleen ja töröttele ulokkeitaan joka suuntaan.

Törötelkööt miten tykkäävät, mutta on vähän hassua valittaa miesten reaktioista ja petosyrityksistä lööpeissä, ainakaan klassisilla "antaa ymmärtää"-kuvilla. Naisilta ei heru ymmärrystä tyttöparalle, miehiltä heruu kun herutetaan.

Jaa...Mä saan huomiota vaan vanhoilta miehiltä vaikka olen hillityn neutraali ja luonnonkaunis tyylinen. Näin on ollut ihan 18 vuotiaasta asti. Omanikäisille sensijaan olen näkymätön.

N26

Vierailija
57/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no et varmaan ole sitten nainen. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun olen torjunut iskuyrityksen sanoilla "olen varattu" ja iskijä vastaa "ei se mitään niin minäkin". Että näin. Mutta varmaan suurin osa yrittää edes jotenkin salailla asiaa, kaikki ei vaan ole kovin taitavia siinä. Olihan tuossa jutussakin kerrottu miten nämä sit paljastuu.

Jutussa sanottiin, että kun useamman kerran kysyy, niin sitten miehet myöntävät olevansa varattuja. Miksi myöntäisivät, kun sillä vain varmistaa, ettei nainen lähde mukaan? Ei ole mitään järkeä tuossa "selityksessä".

Vierailija
58/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sormuksesta jäänyt rusketusraja on myös aika paljastava, vaikka sen sormuksen ottaisi baariin mennessä pois 😅 juu voihan kyseessä olla vasta eronnutkin, mutta mutta... Kyllä sitä kaikenlaista hiihtäjää mahtuu joukkoon eikä kaikki ole kovin fiksuja. Paras oli se joka kertoi (vai olikohan ne kaverit jotka kertoi) vaimon olevan synnärillä ja hän viettämässä poikien kanssa varpajaisia.

Vierailija
59/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksilla ei ole mitään virkaa. Ei se paperi ole mikään este vaan hidaste. Ihan turhaa sellaisia sormuksia on edes hankkia. Ei me olla koskaan tarvittu koruja eikä kumpikaan pitäisi sellaisia. Se on naurettavaa että jollain renkailla pellellemällä muka suhdetta ylläpidettäisiin. Jos se ei toimi niin ei siihen sormi renkaat auta. 

Vierailija
60/105 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha juttu.

Mikä on sitten oikea hyväksyttävä paikka etsiä kumppania?

Totta kai baaristakin saa hakea kumppania tositarkoituksella. Ihan niin kuin resquekoiratarhalta voi mennä katselemaan kissaa.

Tyhmäähän se on, eikä kovin loogista. Vai onko tarkoitus teeskennellä tyhmää ja valkopestä itsensä, kun nimenomaan hakee seuraa varatuista miehistä? Aika kaksinaismoralistista, miksi ei voi sanoa suoraan? Sillä tavalla voimaantuneesti?

En tiedä enää, onko nuoret naiset nykyään tyhmiä tipuja, vai eikö vaan kehtaa sanoa, mitä ovat vailla. Ja syyttävät niitä yhtä tyhmiä miehiä, jotka ottavat sen mitä heidän naamaansa hierotaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi