Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d
Hävetkää, naimisissa olevat miehet... yök...
Kommentit (105)
Ylittikö tämä asia nyt tosiaan uutiskynnyksen.
En jaksa näitä juttuja enää. Nykyään riittää kun silmäilee lehtien otsikot niin jo tympii. Eipä siellä paljoa luettavaa ole.
Kaikkia kans saa lukea, no tytön hetki julkisuudessa.
Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.
Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.
Ihmiset itkemässä kusenkeltaisen lehdistön juttujen uutisarvoa 😅 Sama kuin valittaisi että "Miksi tässä Seiska-lehdessä ei ole yhtäkään kirja-arvostelua, käsittämätöntä!!"
Kyllä miehetkin aika usein vaistoavat tai edes hieman tunnustelevat ketä kannattaa yrittää iskeä ja ketä ei, eli sitä kehonkieltä tai signaalia saadaan siltä, ketä lähdetään iskemään.
En siis usko, että ihan 100% vilpittöntä tämän naisen toiminta, kun varta vasten laittaudutaan ja mennään varta vasten sellaisiin paikkoihin, joissa miehet hakevat seuraa.
Ei miesten ja naisten pettämisen yleisyydessä ole juurikaan eroa.
Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.
Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.
Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.
Surullista😔
T. Itsellinen äiti
Mitä tuon kaltainen tyttö tekee yökerhossa/baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen 49v nainen ja minuakin varatut miehet iskee baarissa, jopa nuoremmatkin sinkkumiehet.
Joo ja iskettiin jo Niinankin ikäisenä. Huh, huh mitä huomionhakua. Sama kun laitetaan nettiin itsestä alusasuissa kuvia ja sitten ihmetellään ja pahoitetaan mieli kun niitä katsotaan ja kommentoidaan. Herätys nyt.
Ja sitten heräsit mojovaan pieruusi ja päästit kissan pihalle.
Olen mies ja minulla on niin kaunis ja ihana vaimo, ettei ole tarvetta vilkuilla muita naisia. Ymmärrän kyllä miehiä, jos yrittävät iskeä tuollaista typykkää. Hyvin monilla miehillä on se ikävä tilanne siellä kotona, että seksiä ei tee mieli, kun oma muikkeli näyttää erehdyttävästi Jope Ruonansuulta tuhdeimmassa kunnossaan.
Pitääkö kaikkeen uskoa ? Miksi asiasta pitää kertoa julkisuuteen omalla kuvalla. Haetaanko julkisuutta vai mitä.
Mikä jutun idea siis on? Toi nainenko on hakenut tekohuulet ja silikonit sekä hiusjatkeet, ja lähtee vähissä vaatteissa baariin jotta saa päivitellä mediaan että kuinka moni naimisissa oleva haluaa häntä? Onko niin huono itsetunto edelleen kaiken meikin ja täytteiden alla että täytyy hakea huomiota miehiltä?
Eikö sillä ole muita harrastuksia?
Näyttää muuten pahasti jo siltä Suvi Pitkäseltä ja yli kolmekymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä jo iskemisvaiheessa muka tiedät miesten parisuhdestatuksen? Normaalistihan naiset itkevät lehdissä kuinka ovat olleet tietämättään suhteessa varatun miehen kanssa kuukausien tai jopa vuosien ajan. Ei tässä nyt oikein kaksilla rattailla voi ajaa aina sen mukaan mikä kulloinkin siihen omaan narratiiviin sopii.
Toi nuori(?) nainen näyttää joltain Katiska-Sofia Blörofin fanitytöltä. Leikellyt ittestään saman näkösen ja hakee nyt jotain Seiskalehtihuomiota. Sehän tässä oikeestaan surullisinta on.
Mummotunnelissa vuosia sitten. Oltiin narikassa ja siinä nuori kolli yritti tulla jotain pokaa. Huomasin sormuksen ja mainitsin siitä. Voi surku kun vaimo ei ole antanut pitkään aikaa. Eikä ole eka kundi ja eikä viimeinen tässä maailmassa. En tarkoita itseäni. Myös on pettäviä naisia on. Kysymys mitä auttaa , kun asiasta kertoo lehteen siitä. Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut jo vuosikymmeniä sitten että suurin osa ihmisistä elää kulissielämää.
Parisuhteessa ollaan koska yksin ei pärjätä, ollaan heikkoja. Aikuisuudessa tarvittavia kaikkia taitoja ei ole viitsitty opetella.
Tämän vuoksi pysytään parisuhteessa vaikka puoliso vihaisi niin paljon että on valmis pettämään.
Surullista😔
T. Itsellinen äiti
Jatkan vielä.
Ettekö muka tajunneet mitä Niina tuossa jutussa pohtii?
Sitä, onko aitoa rakkautta olemassa? Voiko hän sitä koskaan saada?
Suurin osa tässä ketjussa pitää pettämistä hyväksyttävänä.
Minun käy teitä sääliksi.
Parempi yksin kuin pettävän puolison kanssa jolloin koko kaupunki nauraa
Vierailija kirjoitti:
Surullista😔
T. Itsellinen äiti
Aikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅
Tjaa. Onko tämä Niina joku julkkis vai miksi hänen tapailuistaan ja baarituttavistaan uutisoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Sen perässä ovat kun vaimolta ei enää saa.
Hyvin todennäköisesti näin. En hyväksy pettämistä, mutta varmasti vaimon kiinnostuksen lopahtaessa kasvaa todennäköisyys pettämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista😔
T. Itsellinen äitiAikamoista jeesustelua ja vaihtaisin sanan "viitsitty" tilalle opetella. Kyllä ihmiset pääosin tekevät parhaansa niillä kyvyillä ja ymmärryksellä mitä on, väittäisin. Ymmärrätkö ollenkaan mitä kaikkea sen takana voi olla ettei ihminen kykene itsenäistymään ja seisomaan omilla jaloillaan? Oletko kenties itse elänyt sellaista elämää ja vieläkin harmittaa niin että pitää tuomita suurin osa ihmisistä heikoiksi kulissielämän viettäjiksi? 😅
Olen nepsy ja silti VALINNUT pärjätä yksin. En sanokaan että helppoa olisi ollut. Mutta tänä päivänä olen onnellinen.
Kukaan ei voi luottaa siihen että elämä tulee olemaan onnellista niin kauan kuin on riippuvainen toisesta.
Kaikenlaisia luusereita on yrittänyt tunkea elämään mutta olen tajunnut etteivät tiedä rakkaudesta mitään.
Huolestuttaa ihan huomata kuinka moni pysyy parisuhteessa hyötyäkseen jotenkin
Sama
Mikä on sitten oikea hyväksyttävä paikka etsiä kumppania?