"Älykkäimmät" neuvot joita olet saanut, esim "minulla on kuiva iho - no laita siihen rasvaa!"
Minulla varmaan se, kun olin pyöräilemässä paikkaan x, puhelin soi ja vastasin. Sanoin "soitan sulle ihan kohta takaisin kun akku loppuu ihan just" - no mikset sä laita sitä laturiin?
Ei tietenkään käynyt mielessäkään.
Kommentit (4)
Mulla on tosi kuivat silmät- osta apteekista silmätippoja. Ai jaa...
Puhuin terveydenhoitajalle ongelmastani kehon suhteen, ja anoreksiasta, ja kuinka olin mielestäni liian lihava vieläkin (olin 160cm/37kg)
"No mitä jos vähän tsemppaisit ja menisit vaikka salille niin saisit läskin tilalle lihasta" ja hymyili tekopirteästi. Kiitos juu, tuon jälkeen kuvittelin olevani oikeasti jotenkin superlihava ja laihdutin vielä kolme kiloa lisää. Luojan kiitos isäni huomasi ja pääsin hoitoon. Olin siis jo täysikäinen ja asuin yksin.
Syntymästä asti ollut atopia ja sen mukana iho-oireet ja muutamat ruoka-aine allergiat.
Kädet ei kestä mekaanista rasitusta ja menee rikki helposti jos ei käytä hanskoja.
Monta kertaa sai faijalle huutaa kun jostain ruuvin laittamisesta tai tiilien ruodaamisesta tai mistä lie missä käsiä käytti tullut mitään hanskat kädessä.
"Ota ne hanskat pois niin ne kädet vahvistuu".
Joo varmasti vahvistuu kun puolet kämmenistä on pelkkää kuivunutta ihottumaa jonka alla on melkeen veresliha ja nivelissä pieniä haavaumia kuin olisi partaterällä viillelty. Niitä sitten likaamaan ja pesemään saippualla puhtaaksi.
Onneksi nuo pahimmat oireet alkoi rauhoittua aikuisiällä, mutta hanskoja pidän silti ja vältän turhaa käsienpesua ja käsidesi on nestemäistä ihottuman aiheuttajaa.
Minulla oli teininä akne. Joka toinen vinkki oli "osta clerasilia"