Itkisitkö onnesta jos tuore aviomiehesi esittäisi sinulle morsiamelle Oikeesti biisin heti vihkimisen jälkeen?
Eikös sellainen olisi oivan ihana lahja morsiammelle? Mielipiteitä?
Kommentit (51)
Kyllä ryystäisin onnessani Alekokkia lavan reunalla tippa linssissä jos mies tuon häissä laulaisi
Vierailija kirjoitti:
Anteeks mikä biisi?
Oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ryystäisin onnessani Alekokkia lavan reunalla tippa linssissä jos mies tuon häissä laulaisi
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Liian kornia mun makuun...
Mikä ilahduttaisi sinua jos ei tuo?
Mä en kuuntele humppaa vaan heviä joten toi ei soita kelloja mullekaan.
Kuulostaa ihanalta. Minä tahansa itse tehty, runo, maalaus jne.
Itse aion maalata tulevasta miehestäni muotokuvan ja se paljastetaan häissä.
Facepalmaisin ainakin mielessään ja itkisin myötähäpeästä, että on valinnut noin kliseisen biisin. Muuten ajatus on kiva, mutta biisi vaihtoon.
T. karaokejuontaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirje, jossa muistelee seurustelun alun fiiliksiä, mihin minussa ihastui ja milloin tiesi, että olen se oikea. Muistelisi myös vaikeita aikoja, joista selvittiin yhdessä etc. Eli avaisi sydämensä ja mielensä, miksi ollaan tähän pisteeseen päädytty.
Kuulostaa vähän kilttismeiningiltä... Eikä kiltit pääse alttarille
Enpä usko että itkisin, koska en ylipäätään oikein osaa itkeä onnesta. Jostain syystä vain viha ja suru saaavat minut itkemään.
Ennemmin haluaisin että mitä sitten esittääkin (kirjeen, laulun, runon, maalauksen) niin antaisi sen kahden kesken. Ei niin että ison yleisön edessä en voi nauttia asiasta tai kokisin kaiken intiimimmäksi jos sen saa kahden kesken. Jos kaikkien edessä niin minusta tuntuisi että puoliso esittää ennemmin vieraille asiaa mitä minulle.
Mikä ettei, ihan ok biisi ja vähän huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kuuntele humppaa vaan heviä joten toi ei soita kelloja mullekaan.
Heviversiona Oikeesti. Kelpaako?
Vierailija kirjoitti:
Facepalmaisin ainakin mielessään ja itkisin myötähäpeästä, että on valinnut noin kliseisen biisin. Muuten ajatus on kiva, mutta biisi vaihtoon.
T. karaokejuontaja
Minkä biisin kelpuuttaisit?
Ei täällä palstalla kannata kysyä, takuulla saa kaikki ehdotukset haukut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirje, jossa muistelee seurustelun alun fiiliksiä, mihin minussa ihastui ja milloin tiesi, että olen se oikea. Muistelisi myös vaikeita aikoja, joista selvittiin yhdessä etc. Eli avaisi sydämensä ja mielensä, miksi ollaan tähän pisteeseen päädytty.
Kiva idea mutta ei meillä ole ollut vaikeuksia. Korulahja on ostettu vaimolle ja sen annan kahden kesken mutta laulun lahjoilla loistan kun on yleisöä enemmän ympärillä. Kiitti ideasta. Ehkä saatan rustata lyhyen runon korun yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että itkisin, koska en ylipäätään oikein osaa itkeä onnesta. Jostain syystä vain viha ja suru saaavat minut itkemään.
OK mutta ei ole hautajaiset vaan häät.
Sarjapanijatuttuni soittaa tuon kaikille hoidoilleen huijatessaan heitä uskomaan, että on tosissaan heidän kanssaan.
Anteeks mikä biisi?