Itkisitkö onnesta jos tuore aviomiehesi esittäisi sinulle morsiamelle Oikeesti biisin heti vihkimisen jälkeen?
Eikös sellainen olisi oivan ihana lahja morsiammelle? Mielipiteitä?
Kommentit (51)
Suosittelen että opettelet ja esität tämän kappaleen:
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kornia mun makuun...
Mikä ilahduttaisi sinua jos ei tuo?
Vaikka kirje, jossa muistelee seurustelun alun fiiliksiä, mihin minussa ihastui ja milloin tiesi, että olen se oikea. Muistelisi myös vaikeita aikoja, joista selvittiin yhdessä etc. Eli avaisi sydämensä ja mielensä, miksi ollaan tähän pisteeseen päädytty.
Kiva idea mutta ei meillä ole ollut vaikeuksia. Korulahja on ostettu vaimolle ja sen annan kahden kesken mutta laulun lahjoilla loistan kun on yleisöä enemmän ympärillä. Kiitti ideasta. Ehkä saatan rustata lyhyen runon korun yhteyteen.
Ajatuskin on piinaava. Miksi kiusaisit kaikki?
Ei hele.. xD Apua kuolen nauruun. xD xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian kornia mun makuun...
Mikä ilahduttaisi sinua jos ei tuo?
Vaikka kirje, jossa muistelee seurustelun alun fiiliksiä, mihin minussa ihastui ja milloin tiesi, että olen se oikea. Muistelisi myös vaikeita aikoja, joista selvittiin yhdessä etc. Eli avaisi sydämensä ja mielensä, miksi ollaan tähän pisteeseen päädytty.
Kiva idea mutta ei meillä ole ollut vaikeuksia. Korulahja on ostettu vaimolle ja sen annan kahden kesken mutta laulun lahjoilla loistan kun on yleisöä enemmän ympärillä. Kiitti ideasta. Ehkä saatan rustata lyhyen runon korun yhteyteen.
Ajatuskin on piinaava. Miksi kiusaisit kaikki?
Korulahjakin on huono? -Sulho
Saattaisin ehkä kuolla nauruun. 😆 Tuo biisi on samanlainen klisee kuin Orinoco Flow kiitos Satuhäiden.
Tykkään siitä laulusta, mutta en tod haluais mun miesystävän sitä julkisesti esittävän. Hänelläkään ei, kuten ei minullakaan, ole laulunlahjaa.
Vierailija kirjoitti:
En. En pidä kyseisestä biisistä.
Jos esittäisi jonkun rakkauslaulun josta pidän, saattaisin itkeäkin. Varsinkin jos vielä soittaisi itse kitaralla.
Mikä voisi olla parempi rakkauslaulu?
Red Hot Chili Peppers - Hard to Concentrate
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ryystäisin onnessani Alekokkia lavan reunalla tippa linssissä jos mies tuon häissä laulaisi
Surullista. Tuleva vaimo ei ole alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
En ja häät ei ole karaoke.
En laula karaokea vaan osaan oikeasti laulaa. Miksi pidät minua pilkkanasi?
Vierailija kirjoitti:
Hyi #####, eron ottaisin.
Surullista. Ei kannata mennä naimisiin. ;)
Jos laulais Leevi&the Leavingsin "itkisitkö onnesta" niin olis parempi. Ja kyllä, itkisin.
Siis mikä v1t*n Oikeesti? Kertokaa oikeesti. Varmaan harvinaisen surkea biisi, kun ei kukaan tarkemmin kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esittäisi jonkun rakkauslaulun josta pidän, saattaisin itkeäkin. Varsinkin jos vielä soittaisi itse kitaralla.Mikä voisi olla parempi rakkauslaulu?
Vaikka Studio Killersin Who is in your heart now. Akustisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ja häät ei ole karaoke.
En laula karaokea vaan osaan oikeasti laulaa. Miksi pidät minua pilkkanasi?
Karaoke on kaikille. Kyllä sitä laulaa nekin jotka osaavat laulaa.
En pilkkaa sua. En ole arvostellut sun laulamista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta. Minä tahansa itse tehty, runo, maalaus jne.
Itse aion maalata tulevasta miehestäni muotokuvan ja se paljastetaan häissä.
Tää sai mut jostain syystä nauramaan. Vedet tulee silmistä ja vaikee kirjoittaa :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi #####, eron ottaisin.
Surullista. Ei kannata mennä naimisiin. ;)
No oon ollut naimisissa jo yli 20 vuotta, mutta jos mies alkaisi tuota vonkumaan, niin ero tulisi 😂.
Jos esittäisi jonkun rakkauslaulun josta pidän, saattaisin itkeäkin. Varsinkin jos vielä soittaisi itse kitaralla.