Itkisitkö onnesta jos tuore aviomiehesi esittäisi sinulle morsiamelle Oikeesti biisin heti vihkimisen jälkeen?
Eikös sellainen olisi oivan ihana lahja morsiammelle? Mielipiteitä?
Kommentit (51)
Eikös joku julkkisnainen laulanut tämän kirkossa sulhaselleen matkalla alttarille?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä v1t*n Oikeesti? Kertokaa oikeesti. Varmaan harvinaisen surkea biisi, kun ei kukaan tarkemmin kerro.
Löydät itsekin Oikeesti biisin youtubesta tai vaikka spotifysta. Kotimainen rakkauslaulu.
Toi on jo niin loppuun kulunut biisi että tulisi lähinnä nolo-olo.
Se Tauskin biisi? Kuolisin häpeästä
Näitä polkuja tallaan olisi parempi valinta. Toisille Finlanders uppoaa kybällä ilman huumoria.
Ihan kauhee biisi. Voisin itkeä kyllä, olisi se niin noloa.
En ole koskaan kuullut mieheni laulavan, kuulemma alakoulun musiikkikokeessa vetänyt ukkonooan nuotinvierestä niin varmaan olisi standuptyylinen esitys ja kaikki saisi nauraa oikein kunnolla😄 joo, tykkäisin, häät jäisi kaikille rentoina mieleen.
En , Sillä Minä itse kirjoitan runoja , ja laulan Mezzosopraano äänelläni hyvin
.
Se pitää olla itse keksitty!
Ei mitään Lef Wagerneton Romansseja vaan Itse keksittyjä.
Eri on sitten tanssit.
En olisi itkenyt ainakaan onnesta. Mieheni on aito "viitosen laulaja" ja tietää sen onneksi itsekin. Muuten ihan kelpo.
- Morsian menneiltä vuosilta
Mullakin eka ajatus oli että aika lame biisivalinta mutta kyllä siinä tilanteessa, jos mun mies olisi sen valinnut ja treenannut ja laittaisi itsensä likoon esittämällä sen, niin kyllä mulla sydän sulaisi. <3