Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla omat vaatteet synnärillä?

Vierailija
25.08.2008 |

Eli esikoisen saatuani en ollut osannut varustautua omilla vaatteilla, vaan laahustin 5 päivää siaraalan rytkyissä. Otti päähän, olla sairaan vaatteissa, vaikka en ollut sairas.

Kakkosen kohdalla varustauduin omilla vaatteilla ja olo oli kaikin puolin mukavampi ja ihmismäisempi, kun ei tarvinnut leikkiä "sairasta". Moni muukin oli oivaltanut tämän synnärilä; ol ipaljon mukavampi katsoa hyvinvoivan näköisiä äitejä omissa vaatteissan.

Eri asia on tietysti sitten jos on oikeasti sairas, niin silloin kai on käytännöllisintä, että sängyssä maatessa tai toimenpiteitä odotellessa on sairaalaan vaatteet

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihmiset tule katsomaan sitä vauvaa eikä äitejä!!

Vierailija
2/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kai sitä olla hyvinvoivannäköinen sairaalankin vaatteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan rytkyjä en päälle vedä! Eikä vauvakaan!

terv. 3xsektiomamma

(sektiopäivänä toki sairaalan vaatteet ok)

Vierailija
4/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin tämän ongelman sillä, että lähdin yhden yön jälkeen kotiin... Ei se sairaalassa oleminen vaatteita vaihtamalla kotoisammaksi muutu. Miksi kukaan toissynnyttäjä ylipäätään haluaa venyä ja vanua synnärillä päiväkausia?

Vierailija
5/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko sielläkin vaatinut käyttämään omia?

Vierailija
6/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se karmeaa jos joutuu muutaman päivän kävelemään sairaalan rytkyissä... Vauvan synnyttyä kun ei ole mitään muuta parempaa ajateltavaa niin paras keskittyä omaan ulkoiseen olemukseen.

Minä olen ainakin vatsa turvoksissa, rinnat kipeinä, vuotavana, tikattuna ja kivuissa viihtynyt ihan hyvin niissä tyhmissä ja väljissä rytkyissä. Pääasia on että on hygienia kunnossa, siistitty yleisilme ja puhtaat vaatteet. Sairaalassa asia on ihan samantekevä...

Mutta onhan niitäkin äitejä jotka kihartaa tukkansa ja meikkaa täyden latingin laitoksella... itse en jaksaisi siellä satsata moiseen.

Vierailija
7/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajattele miten tuskaa se on synnyttää niissä vaatteissa. Tukka liimaantuu päätä myöten ja meikit levii... Saisinkohan pitää juhlamekkoni synnytyksessä päällä??

Vierailija
8/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näytti helkkarin typerältä kun joku nuori äiti oli laitoksella tiukkaakin tiukemmissa lantiofarkuissa ja spagettiolkain napatopissa... Hänellä ei varmaan alapää saanut sen kummempia kivunaiheita kun pystyi niin tiukoissa pöksyissä heti hengaamaan...

Vierailija
9/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana kaksi synnytystä, kolmas edessä...

Molemmilla kerroilla olen valinnut omat vaatteet kun se on ollut järkevää, sektion jälkeen ei ekana päivänä voinut toki kuvitellakkaan koska en saanut nousta sängystä ennen iltapäivää.

Sitten toisella kerralla, alateitse synnyttäessä, mulla oli synnytyksessäkin oma paita päällä. Olin valinnut sellaisen jonka raaskin sitten heitää likaisena roskiin.

Poikkeuksena yöpaidat, ekalla kerralla käytin ekana yönä omaa, mutta koska hikoan niin paljon on kivempi aina aamulla heittää se hionnut sairaalan yöpaita pyykkiin ja ottaa taas illalla uusi ja puhdas. Omia ei riittäisi niin montaa.

Sairaalassa ollessa ei ole muuta kuin aikaa, eikä mua väsytä niin että nukkuisin päivällä, joten yleensä olen meikannut ja laittanut hiukset kun olen käynyt joka tapauksessa suihkussa.

Silti normaalisti kotioloissa en useinkaan edes ehdi/varaa aikaa siihen että ehtisin meikkaamaan, ja hiukset on tarkoituksella sellaiset että riittää kun kuivuvat pesun jälkeen,niin yleisilme on ok.

Minulle motiivi on se etten näe estettä käyttää omia vaatteita (myös vauvalla ollut molemmilla kerroilla omat) jo sairaalassa.

Vierailija
10/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut omia enkä ota kyllä seuraavillakaan kerroilla jos niitä tulee. ei oo kiva hikoilla ja tahria omia vaatteita. enkä vauvallekkaan laita. meinasin toki ottaa mukaan enemmän vauvalle mutta onneksi en ottanut kun sitä ternimaitoa mitä nyt onkaan kun tulee aluksi ja sitä valuu niihin vauvan vaatteille niin ihan keltaset sen jälkeen. sama sotkia niitä sairaalanvaatteita minun mielestä.

Vierailija
11/11 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vuosin niin holtittomasti verta että tahrattuani saman päivän aikana kolme sairaalan yöpaitaa päätin olla yrittämättä omilla vaatteilla.

Lisäksi mun raskausmahani laskeutui kunnolla vasta parin viikon päästä synnytyksestä, joten tosi tiukkaa olisi tehnyt mahtua edes isoimpiin omiin vaatteisiin. Ja äitiysvaatteista olin siinä vaiheessa saanut niin tarpeekseni että paremmalta tuntui jopa sairaalan kaapu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän