Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko elää seuraavanlaisessa parisuhteessa?

Vierailija
25.10.2022 |

Sinulla on avo/tai aviomies. Suhde on kestänyt useita vuosia (ei lapsia). Miehen elämään ilmestyy toinen nainen (pari vuotta sinua nuorempi). Mies kertoo siitä avoimesti sinulle, ja on myös toiselle naiselle kertonut olevansa varattu. Mies ylläpitää molempiin naisiin siten, että tulee aina yöksi sinun luo, ja myös viettää kaikki vuosijuhlat ja sukujuhlat sinun kanssasi. Toisen naisen kanssa hän tapailee harvakseen (kolmena päivänä viikossa muutamia tunteja), mutta viestittelee joka päivä, käyvät harrastuksissa ja heidän suhteeseensa kuuluu myös "läheisyyttä".
Ja mies on muuten mukava ja hänen kanssaan on helppo tulla toimeen.

Pystyisitkö sinä olemaan se "ensimmäinen" tai "toinen nainen" tai kumpikaan tuossa kuvatussa tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, mitä helvettiä?

Vierailija
2/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, nyt valoja päälle... Ja itsestäänselvä vastaus että no en tod!

Vierailija
4/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteeni tekisi noin? Vaikka rehellisesti asian keroisi? Ymmärtäisin EN hänelle riitä itse ja se olisi kerrasta poikki!

Vierailija
5/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja jättäisin lapset miehelle. Siinäpä sitten taikoo romantikkaa yksinhuoltajana. Ei nimittäin ole ihan yksinkertaista.

Vierailija
6/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Lisään vielä, että tämä tilanne on aika tuore, kestänyt vasta kolmisen kuukautta, joten sen vuoksi ajattelin olla kärsivällinen, jos vaikka uusi ihastus menee ohitse yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Olen vaan ollut niin helvetin masentunut ja loukkaantunut tästä tilanteesta.

-ap-

Vierailija
7/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen parin tunnin "läheisyyttä"? jos on seksiä, niin on seksiä ja todennäköisesti toteaisin miehelle, että nyt keskustellaan asiasta avoimesti. Eli annapa ne auton avaimet tänne, samoin mökin avaimet ja muuta samantien, kuten muistanet, on talo ja tavarat minun.

Vierailija
8/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut samassa tilanteessa, paitsi että meillä oli lapsia. Parin kuukauden jälkeen ymmärsin, ettei kyse ole vain ystävästä. Laitoin miehen valitsemaan. Hän valitsi sen toisen.

Jälkeenpäin olen tajunnut, kuinka onnekas olen, kun kusipäisyys paljastui noin. Silloin ei tuntunut onnekkaalta.

Vierailija
9/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en tommoista sietäisi! Eli ei. 

Vierailija
10/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh,hohh,hoijaa nätä aloituksia :(

Vierailija
11/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin.

Vierailija
12/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Lisään vielä, että tämä tilanne on aika tuore, kestänyt vasta kolmisen kuukautta, joten sen vuoksi ajattelin olla kärsivällinen, jos vaikka uusi ihastus menee ohitse yhtä nopeasti kuin ilmestyikin. Olen vaan ollut niin helvetin masentunut ja loukkaantunut tästä tilanteesta.

-ap-

Kolmisen kuukautta sinuun on siis pyyhitty jalat mennen tullen. Kai nyt tajuat ettei tuo ihminen arvosta tai rakasta sinua tippaakaan, ja kunnioitus vähenee koko ajan mitä enemmän matelet.

Vierailija
13/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse keksit tämän typerän aloituksen??

Vierailija
14/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

L O L

olipa hauska

Vierailija
15/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

-ap-

No lähde menemään tai hanki oma rakastaja! Avoimen suhteen tulee olla tasapuolisesti avoin kaikille, eikä suhdetta voi avata yksipuolisella ilmoituksella.

Olen itse avoimessa suhteessa, ja tiedän ihan hyvin, ettei tämä ole kaikkien juttu.

N44

Vierailija
16/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin varmaan mutta aika hyvät syyt pitäisi olla jos haluaisin.

Vierailija
17/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuollainen mies saa potkun perseelle.

Vierailija
18/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa omituinen aloitus.

Jos ap on oikeasti tarinan vaimo, niin suosittelen heti eroa ja muista ottaa kunnon elarit ja tapaamissopimus, jos teillä on lapsia. Ellei ole, suosittelen muuttamaan kämpästä pois sillä välin, kun mies on toisen naisen kanssa. Älä jätä edes lappua pöydälle ja estä koko hyypiö. Siinähän ihmettelee.

Vierailija
19/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua väsyttää.

Taidan ottaa pienet unoset.

Hyvää yötä!!!

Vierailija
20/39 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla tuo toinen nainen, jos haluaisin vain hyödyntää miestä esim. seksiin ja kevyeksi harrastuskaveriksi. Lopettaisin, jos tulisi tunteita. Ensimmäisellä naisella oletettavasti on tunteita ja suhde vakavampi, joten en missään nimessä siihen rooliin suostuisi.

Ihan vaan näpäyttääksesi suosittelen, että joko teet oikeasti tai alat vähintään valehdella miehelle, että sullakin on joku toinen. Olisi vain kiva nähdä miehen reaktio. Usein miehillä on eri säännöt itselleen kuin naiselleen.

Suhteenne on kyllä ohi. Miksi jatkaisit suhteessa, joka tekee sinut masentuneeksi ja joka loukkaa sinua? Varsinkin, jos kumppanisi ei edes pode asiasta huonoa omaatuntoa. Ei mitään toivoa olisi jatkolle minun silmissäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi