Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrostalossa asuvat, ei jouluvaloja ennen 1. adventtia!

Vierailija
15.11.2006 |

Naapurit niitä kuitenkin joutuu kattelemaan. Omakotitaloissa asuvat voivat laittaa valoja niin paljon kun jaksavat...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on vastapäisessä talossa jo paljonkin, mut ei ne meille sisälle näy. Eikä yhtään haittaa mua/meitä. Itseasiassa tuollaiset nipottajat saa mut jo harkitsemaan, että jokohan laittais itsekin ne parvekevalot välkkymään.

Vierailija
22/28 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä näkyy kymmenittäin kynttelikköjä joulun aikaan. Maltan tuskin odottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kuitenkin kerrostaloja on enemmän useampi lähekkäin ja kyllä minua vaan ärsyttää joka kerta kun katson ikkunasta ja näen ne valot vaikken katsokkaan. Ripustelkaa sisälle valokaapeleitanne niin paljon kun huvittaa mutta odottakaa nyt edes parvekkeiden kanssa. Please!! ap

Vierailija
24/28 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suosimme ihan värittömiä valoja, ei ilotalotyyliä.

Vierailija
25/28 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt kotinsa voi sisustaa milloin ja miten haluaa???

Vierailija
26/28 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme arvovapaassa, postmodernissa maaimassa, jossa valinnanvapaus kukoistaa- eli naapurinkin sisutusmakuun on nykyään entistä vaikeampaa puuttua...

RELAX!

Nauti joulunodotuksesta!

Anna Naapurien elää tavallaan...kyllä se siittä!

Vierailija
27/28 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden näkemiseltä ei oikein voinut välttyäkään kun olivat ikkunassa meidän portin vieressä, eikä 1,5-vuotiaalle oikein saa selitettyä ettei niihin saa katsoa. Naapuri kyllä siirsi ne toiseen ikkunaan kun kohteliaasti pyysin, kiitos siitä.

Vierailija
28/28 |
18.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just sellaiset vlöt kuin itse haluaa. Jos jonkun silmiä näkymä häikäisee, sehän voi itse vaihtaa näkmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi