Kerrostalossa asuvat, ei jouluvaloja ennen 1. adventtia!
Naapurit niitä kuitenkin joutuu kattelemaan. Omakotitaloissa asuvat voivat laittaa valoja niin paljon kun jaksavat...
Kommentit (28)
Meiltä näkyy kymmenittäin kynttelikköjä joulun aikaan. Maltan tuskin odottaa!
Yleensä kuitenkin kerrostaloja on enemmän useampi lähekkäin ja kyllä minua vaan ärsyttää joka kerta kun katson ikkunasta ja näen ne valot vaikken katsokkaan. Ripustelkaa sisälle valokaapeleitanne niin paljon kun huvittaa mutta odottakaa nyt edes parvekkeiden kanssa. Please!! ap
Tosin suosimme ihan värittömiä valoja, ei ilotalotyyliä.
Kai sitä nyt kotinsa voi sisustaa milloin ja miten haluaa???
Elämme arvovapaassa, postmodernissa maaimassa, jossa valinnanvapaus kukoistaa- eli naapurinkin sisutusmakuun on nykyään entistä vaikeampaa puuttua...
RELAX!
Nauti joulunodotuksesta!
Anna Naapurien elää tavallaan...kyllä se siittä!
Niiden näkemiseltä ei oikein voinut välttyäkään kun olivat ikkunassa meidän portin vieressä, eikä 1,5-vuotiaalle oikein saa selitettyä ettei niihin saa katsoa. Naapuri kyllä siirsi ne toiseen ikkunaan kun kohteliaasti pyysin, kiitos siitä.
ja just sellaiset vlöt kuin itse haluaa. Jos jonkun silmiä näkymä häikäisee, sehän voi itse vaihtaa näkmää.
Ja meillä on vastapäisessä talossa jo paljonkin, mut ei ne meille sisälle näy. Eikä yhtään haittaa mua/meitä. Itseasiassa tuollaiset nipottajat saa mut jo harkitsemaan, että jokohan laittais itsekin ne parvekevalot välkkymään.