Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana exälle!

Vierailija
11.01.2023 |

Miten osata päättää pitääkö lapsen vai ei? Olen aikoinaan tehnyt abortin, enkä haluaisi sitä. En silti tiedä haluanko lasta pitää kun jäisin lapsen kanssa yksin. Olen lähempänä 30 kuin 20, en siis mikään nuori enää. Asun yksin, perhe ympäri Suomea.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä ei halua kanssasi lasta, et voi todellakaan sitä häneltä vaatia. T. M34

Vierailija
2/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko exäsi kanssa jutellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelle asiasta kertonut, mutta hän on asiasta minulle maininnut. Että lapsen haluaisi. Kuitenkaan me ei tulla miehen kanssa toimeen, enkä osaa luottaa olisiko mies meidän, minun ja lapsen tukena. Hän kun on hieman menevä tapaus.. -Ap

Vierailija
4/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voisi palata yhteen?

Vierailija
5/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ex, oletko kertonut ja miten suhtautuu? Jos pärjää taloudellisesti, niin eiköhän ystäviä ja turvaverkkoa kerry muista äideistä joihin tutustuu aikanaan. Vaihtovuoroista hoitoapuakin varmaan voisitte järjestää. Lapsi kai on tärkein, ei se että tuntee jäävänsä yksin. Et taida olla kypsä äidiksi.

Tässäpä onkin kysymys, jo toinen kerta olisi....

Vierailija
6/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos exä ei halua kanssasi lasta, et voi todellakaan sitä häneltä vaatia. T. M34

Ei niitä lapsia vaatimalla tule vaan panemalla. Mies on päätöksensä tehnyt tuikatessaan dikkknsä sisään.

Sitä kyllä ihmettelen miten näitä yllätyksiä voi edelleen tapahtua ihmisille 2000-luvulla. Mikä siinä ehkäisyssä on niin hankalaa?

Vierailija
7/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho kävi vahinko

ja Me eletään jo vuotta 2023.!?!!

Vierailija
8/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ex, oletko kertonut ja miten suhtautuu? Jos pärjää taloudellisesti, niin eiköhän ystäviä ja turvaverkkoa kerry muista äideistä joihin tutustuu aikanaan. Vaihtovuoroista hoitoapuakin varmaan voisitte järjestää. Lapsi kai on tärkein, ei se että tuntee jäävänsä yksin. Et taida olla kypsä äidiksi.

Tässäpä onkin kysymys, jo toinen kerta olisi....

Nähtävästi olet erittäin typerä ihmisolento. Vanhempien onnellisuus heijastuu lapseen. Jos äidillä on paha ja yksinäinen olla, se tulee näkymään lapsessa.

Vierailija
9/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki setviytyy. Muistan kun odotin itse esikoistani. Muistan kuinka paljon minua pelotti. Ihan fiksu nainen tytöstä kasvoi. Nykyisin olen mummo.

Vierailija
10/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesvastuutonta touhua.

Vierailija
11/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle noita vahinkoja sattuu useamminkin. mutta ei hätää me veronmaksajat maksamme vapaahaaraisten naikkosten iloitteluiden abortoinnit

Vierailija
12/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h e L v e t t i teitä palstalaisia vaivaa? Joukolla haukutaan vaikkei edes tiedetä tilanteesta kuin älyttömän pieni osa?? Hävetkää!!

Ap, sinulle kaikkea hyvää! Keskusteluapua neuvolasta ennen päätöksen teko!

Vierailija
13/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sulle noita vahinkoja sattuu useamminkin. mutta ei hätää me veronmaksajat maksamme vapaahaaraisten naikkosten iloitteluiden abortoinnit

MiNuN vErOrAhOiLlAnI XD

Vierailija
14/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä sai naurut hyvät!

Vierailija
15/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan vaikka muuttaa äitiysloman ja hoitovapaan ajaksi lähemmäs sukulaisia, ja palata sitten takaisin työpaikkakunnalle kun lapsi 3-vuotias.

Vierailija
16/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on helppo. Jos hetkeäkään mietit, pitääkö lapsi, älä pidä. Ihan sama mitä abortin vastustajat tulevat ulisemaan. Älä ikinä tee lapselle sitä mahdollisuutta, että katuisit hänen saamistaan. Lapsen kannalta on aina parempi, että sinä yksin kadut ettet häntä pitänyt. Vastuu on kuitenkin sinun ja tuo on se hinta mikä siitä voi olla kannettavana. Tsemppiä sinulle. 

Vierailija
17/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä h e L v e t t i teitä palstalaisia vaivaa? Joukolla haukutaan vaikkei edes tiedetä tilanteesta kuin älyttömän pieni osa?? Hävetkää!!

Ap, sinulle kaikkea hyvää! Keskusteluapua neuvolasta ennen päätöksen teko!

ihan tarpeeksi tuli jo tietoa. wt mamma on aiemminkin tehnyt abortteja veronmaksajien piikkiin ja nyt on veronmaksajilla vaihtoehtona elättää yh mamma tuilla tai maksaa taas sen abortti

Vierailija
18/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä exääsi tarvitse mihinkään. Naiset ovat kasvattaneet isojakin katraita yksin tuhansia vuosia, kyllä sinä yhden kanssa pärjäät.

Vierailija
19/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus on helppo. Jos hetkeäkään mietit, pitääkö lapsi, älä pidä. Ihan sama mitä abortin vastustajat tulevat ulisemaan. Älä ikinä tee lapselle sitä mahdollisuutta, että katuisit hänen saamistaan. Lapsen kannalta on aina parempi, että sinä yksin kadut ettet häntä pitänyt. Vastuu on kuitenkin sinun ja tuo on se hinta mikä siitä voi olla kannettavana. Tsemppiä sinulle. 

Kyllä minä vain mietin kauhuissani pitääkkö lapsi vai ei. Olin 29v. Pidin lapsen ja oli parasta mitä minulle on käynyt.

Vierailija
20/60 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan vaikka muuttaa äitiysloman ja hoitovapaan ajaksi lähemmäs sukulaisia, ja palata sitten takaisin työpaikkakunnalle kun lapsi 3-vuotias.

yh ja työ?

hah hah hah hah hah hah hah hah hah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi