Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Ainoo mis nauroin oli ne uutiset ja rydmanin kohderyhmä on hoplopissa ja hän vie kotiin kokoomusnuoren.
Nipunapu nipunapu <3
T. raumalainen
Vielä ku sais sen hahmojen vaihdot tuli kokeeseen, ne ovat joka kerta hyviä ja aina naurattaa yhtä paljon x) xD.
No nyt oli hyvä jakso, paeas tähän mennessä. Kyllä.
Ushman on loistava näyttelijä ja laulaja.
Eikö tämä PASKA koskaan lopu?
Eihän kukaan enää katso putousta
Nauratti eniten kirjeet, joita hahmot saivat omaisilta. Harrin omainen on viranomainen.
Seniori Selviytyjät oli hauska mutta varmasti joku taas loukkaantui tästäkin.
Minä olen ihastunut mainos-Harriin.
Vierailija kirjoitti:
Nauratti eniten kirjeet, joita hahmot saivat omaisilta. Harrin omainen on viranomainen.
Todella uusi vitsi. Varmaan oli hauska juttu 50-luvun Pekka Puupäässä, kun kaavaketta täyttäessä lähiomainen oli viranomainen.
Naiset on parasta tässä ohjelmassa. Kaikki kolme!
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yllättynyt siitä, miten hyvä näyttelijä Köpi on. Onko se opiskellut jossain näyttelemistä?
Täällä Porissa on harvinaisen paljon multitalenttia väkeä! Ja karismaattisimmat naiset!
Se Ushman laulu ja ne sanat:
Hiukset heiluu bam bam bam
Lanteet keinuu bom bom bom
Meil on kivaa dump dump dump
Ja sitten ram pam pam pam
----
Aamun jälkeen tulee päivä
Päivän jälkeen tulee ilta
Illan jälkeen tulee yö
Ja sit taas aamu
----
Tän hiomattoman timantin kun joku vetäisi:
- Mikä on maailman homoin nimi?
- P ut1n 😄
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja miten huono ohjelma! Kestin 5 minuuttia ja sit oli pakko laittaa pois. Aivan luokattoman surkea.
Täyttä 💩:@! Putouksesta tulee vain pahalle tuulelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella uusi vitsi. Varmaan oli hauska juttu 50-luvun Pekka Puupäässä, kun kaavaketta täyttäessä lähiomainen oli viranomainen.
No, meitä on eri-ikäisiä katsojia. Meille nuoremmille Pekka Puupäät ei ole ehkä kovin tuttuja.
Parodioi Lost Society-nimistä orkesteria.