Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Tyyppi kirjoitti:
Mut mun mielestä siinä on vähän liikaa ns. aikuisten huumoria. Ei enää oikeen sovi alle 12 v lapsille.
No voi kyynel. Surku niitä aikoja kun oli yllätystehtäviä jossa esiteltiin humalaista ja Aku Hirviniemi sanoi v i t t u suorassa lähetyksessä. Mun mielestä on just parasta se, että Putous ole pelkästään lapsille tarkoitettu. Jos multa kysyttäis, ois pelkästään aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa tuota Kari Mutasta. Jotenkin niin kulunutta läppää. Vähän sama Esterillä. Mainos-Harri taas on hauska ilman jatkuvia alapääjuttujakin.
Minua suorastaan ärsyttää noi Esteri ja K Mutanen. Mainos-Harrille
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä on heikoin lenkki Putouksessa?
Kari Mutanen alias mikäsenniminytolikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisvauvauinti. Silmille ilo.
Hirveät tatuoinnit sillä radiojuontajalla 🤢
Mun piti ihan katsoa onko ne aidot tatuoinnit. Oli niin tyhmän näköisiä.
Kuustosen sisaruksilla on komeita miehiä. Minkalla Aku Sipola. Iinalla on lapset Sebastian Rejmanin kanssa. Aiemmin Iina oli avoliitossa Kai Vaineen kanssa. Mikä se on tuollaisten miesten kanssa käydä "yöpuulle".
Vierailija kirjoitti:
Kuustosen sisaruksilla on komeita miehiä. Minkalla Aku Sipola. Iinalla on lapset Sebastian Rejmanin kanssa. Aiemmin Iina oli avoliitossa Kai Vaineen kanssa. Mikä se on tuollaisten miesten kanssa käydä "yöpuulle".
No ei vissiin niin hohdokasta kuin voisi kuvitella, koska Iina ei enää kummankaan heistä kanssa ole...
Hahmopätkät voi katsoa. Muuten ohjelma on täyttä shaibaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei vissiin niin hohdokasta kuin voisi kuvitella, koska Iina ei enää kummankaan heistä kanssa ole...
On niitä vuosia monet viettänyt punanaamasten kännistenkin kanssa ja sitten vasta päätyneet eroon. Mielummin siis joku tuollainen herkku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut, että myös mies voi jättää muijansa? Ja usein näin käykin, kun mies haluaa uutta piparia.
Vierailija kirjoitti:
Miten typerä kiusaajakysymys.
Vierailija kirjoitti:
Tähän kun vielä P. Tolan miehiä niin puhutaan Suomen komeimmista miehistä.
Musta tää kausi on edelleen ollut hyvä! Monille jutuille oon nauranut ääneen. Teki hyvää, kun on monta uutta kasvoa. Tykkään myös kaikista jäljellä olevista sketsihahmoista!
Aika mautonta haukkua toisten tatuointeja! Eihän niiden olekaan tarkoitus miellyttää muita.
Monet jutut hyviä ja oivaltavia,
Mutta. Tämä kumilenkkien naamaan laitos.. nounou
Oliko Iina kihloissa Kai Vaineen kanssa. Kai Vaine on kai nykyisin Sanni Haahdenmaan kanssa. Avioliitossa?Lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän kun vielä P. Tolan miehiä niin puhutaan Suomen komeimmista miehistä.
Samaa mieltä. Pamelalla hyvännäköisiä miehiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Mutanen alias mikäsenniminytolikaan.
Taidat olla raumalaine.
Ne faija tubettaa -jutut oli ala-arvoisia, kaikin tavoin.
Ei naurattanut. Yhtään.
Esterin ja Harrin tietovisa oli kyllä paras. Esteri : pillimehu ;)
Hirveät tatuoinnit sillä radiojuontajalla 🤢