Masturboitko nainen koskaan salaa kun miehesi on kotona?
Kommentit (68)
Harrastan kyllä kotona masturbointia silloin kun mies on kotona ja tiedän että hän ei halua tai ole käytettävissä seksiin. En tiedä tietääkö mies tuosta mutta ihan avoimesti puuhailen, en mitenkään salaa. En nyt miehen vieressä kuitenkaan vaan siis eri huoneessa mutta ei mua yhtään haittaa että mies on kotona tai siis päinvastoin oikeastaan. Varsinkin jos hänellä on vaikka joku puhelu tai palaveri menossa niin saan siitä lisämaustetta kun itsekseni puuhailen samalla "salaa"...
Tyydytään itseni sängyssä joka ilta omin avuin jos mies ei tee sitä. Haluan seksiä päivittäin. Miestä ei häiritse jos on nukkumaan käydessä huomaakin minun pitävän omaa kivaa. Hän saa aina kun haluaa joten ei ole häneltä pois. Varttuessa nyt 51v halut ovat vai lisääntyneet.
NAUTIN 😋
Vierailija kirjoitti:
Tyydytään itseni sängyssä joka ilta omin avuin jos mies ei tee sitä. Haluan seksiä päivittäin. Miestä ei häiritse jos on nukkumaan käydessä huomaakin minun pitävän omaa kivaa. Hän saa aina kun haluaa joten ei ole häneltä pois. Varttuessa nyt 51v halut ovat vai lisääntyneet.
NAUTIN 😋
Selvä.
Onko mielessäsi koskaan-ikinä-milloinkaan tuota tekoa tehdesssäsi käynyt edes mielessä se, että:
- kyse olisi myös pettämisestä?
- kyseessä olisi negatiivinen riippuvaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu käytän ihanaa satisfyeriä, en niinkään salaa. kyllä hän tietää että mulla on sellaiset 3 kpl. Ei se ole häneltä pois, aina iroo kun haluaa. Ihan aina.
Miksi sinulla on niitä 3 kpl jos saan udella?
Ihan kun ovat erilaisia kaikki..en käytä kuin sitä viimisintä mallia, joka paras. Toimii tosi hienosti, sillä voi nautiskella pitemmän kaavan mukaan.
Ihmetyttää tuo alapeukkujen vähyys kommenteissa. Olisiko niin, että naiset ovat kateellisia ja katkeria miesten omasta kivasta, mutta naisten vastaava taas sopii molemmille sukupuolille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo alapeukkujen vähyys kommenteissa. Olisiko niin, että naiset ovat kateellisia ja katkeria miesten omasta kivasta, mutta naisten vastaava taas sopii molemmille sukupuolille.
Miksi ihmeessä olisin katkera tai kateellinen? Tietääkseni osaan runkata ja voin tehdä sitä silloin kun haluan ihan yhtälailla, uskoisin myös että tämä pätee myös suurimpaan osaan suomea puhuvista naisista. Alapeukuille on 1000 ja 1 syytä, mutta jostain syystä tietylle joukolle ihmisiä se on aina se kateus.
Juuri äsken runkkailin kahdesti ennen sängystä nousemista. Mies on jo keittiössä. En varsinaisesti tehnyt salaa mutten kyllä aio asiasta raportoidakaan.
Miksi sinulla on niitä 3 kpl jos saan udella?