Masturboitko nainen koskaan salaa kun miehesi on kotona?
Kommentit (68)
No miksi ei välillä salaa?
Ihana vaan keskittyä omaan nautintoon ihan kaikessa rauhassa... koskettaa juuri sieltä mistä tuntuu kaikista parhaalle:)
Vierailija kirjoitti:
En nyt varsinaisesti 'salaa' mastruboi, mutta kyllä. Haluan välillä nautiskella ihan itsekseni omaan tahtiin ja omien fantasioitteni kanssa piehtarioda. Joskus myös vaikka illlalla, jos mies jää valvomaan ja tekee mieli vähän jotain pikarentoutumista, niin hoitelen itseni sängyssä yksin. Meillä tämä on ihan avointa ja molemmat sitä tekevät ihan niin, että tiedämme toistemme juttuja. Mieheni on kertonut kiihottuvansa, jos saa tietää minun runkanneeni ja jätänkin usein käyttämäni lelun jotenkin nähtäville että hän saa tietää. Tiedossa usein sellaisen päivän jälkeen ihanaa seksiä ja tuhmia puheita. Minuakin kiihottaa, kun joskus aamusella olen yllättänyt mieheni kulli pystyssä hyväilemässä itseään suihkussa, kun olen käväissyt kylppärissä aamupuuhissani tai joskus yöllä havahtunut siihen kun hän runkkailee sängyssä paineitaan pois.
Tämä on upean kuuloista, teillä on toimiva parisuhde selvästikin!
mieheni on älykäs , hän huomaa ja lukee tilanteita. minulla avautuvat mahdollisuudet kun niitä tarvitsen ....
Aloitan aina päivän masturboinnilla, rentouttaa ja lisää keskittymiskykyä.
Masturboin silloin tällöin etätyöpäivän aikana ruokatunnilla. Mies on töissä muualla ja lapset koulussa, on siis aika vaivatonta kaivaa satisfyer patjan alta ja ottaa pikainen nautinnon hetki. Se ei ole keneltäkään pois, ennemminkin vaan lisää haluja illalla, kun miehen kanssa suljemme makkarin oven ja riisumme yökkärit...
S74 kirjoitti:
Masturboin silloin tällöin etätyöpäivän aikana ruokatunnilla. Mies on töissä muualla ja lapset koulussa, on siis aika vaivatonta kaivaa satisfyer patjan alta ja ottaa pikainen nautinnon hetki. Se ei ole keneltäkään pois, ennemminkin vaan lisää haluja illalla, kun miehen kanssa suljemme makkarin oven ja riisumme yökkärit...
Anteeksi, vastasin kysymyksen ohi koska kysyttiin masturboitko kun mies on kotona. No olen mä silloinkin masturboinut ja sillä samalla satisfyerilla (se on ihana) koska ei sitä muut huomaa. Jos mies vaikka katsoo telsua toisessa huoneessa niin annan kyllä joskus mennä ihan huolella.
Mieheni huomaan usein öisin runkkaavan vierelläni sängyssä kun se luulee että nukun, jotenkin se kiihottaakin ja välillä saatan sitä salaa kuunnellessa ja hämärässä katsellessa varovasti hyväillä itseäni...
Mies luulee tekevänsä salaa mutta oikeasti se olen minä joka tekee sillä hetkellä sitä salaa:)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni huomaan usein öisin runkkaavan vierelläni sängyssä kun se luulee että nukun, jotenkin se kiihottaakin ja välillä saatan sitä salaa kuunnellessa ja hämärässä katsellessa varovasti hyväillä itseäni...
Mies luulee tekevänsä salaa mutta oikeasti se olen minä joka tekee sillä hetkellä sitä salaa:)
Hmm, saisinkohan minä tuolla konstilla vaimoni tyydyttämään itseään salaa? Jos toimisi niin silloinhan pitäisi vallan alkaa hieroa itseään yöllä "salaa". Se ei nimittäin ainakaan toimi, että tyydytän itseäni avoimesti hänen vieressään. Ei haittaa, mutta ei saa häntä innostumaankaan, mutta jos se konsti onkin tuossa että hän uskoisi katselevansa salaa minun touhujani?
Voi kunpa saisin mieheni joskus katsomaan kuinka masturboin!
Hän on niin ikävän estynyt ihminen mitä seksiin tulee.
Minä mielelläni katsoisin kun nainen masturboi. Voitaisiin masturboida yhdessä.
Kerran luulin masturboivani salaa mutta mieheni yllätti minut kesken kaiken, se jos mikä oli noloa!
1-3 kertaa viikossa. En nyt varsinaisesti salaa, mutta en suoraan sanokkaan, että mitä aion tehdä. Menen siis päikkäreille ja ennen nukahtamista pidän hetken omaa kivaa.
Usein jään vielä saunomaan miehen jo lähdettyä ja siellän masturboin toisinaan lauteilla makoillen, lämmöstä ja sormien hyväilystä nauttien....
Ihana mennä viileään suihkuun orgasmin jälkeen.
Kyllä, tälläkin viikolla jo monesti.
Liekö lämpö ja kesäloma nostanut halukkuutta?
Illalla ja aamulla seksiä miehen kanssa ja pieni "väli-helpotus" päivällä omin sormin pikaisesti😊
Juu käytän ihanaa satisfyeriä, en niinkään salaa. kyllä hän tietää että mulla on sellaiset 3 kpl. Ei se ole häneltä pois, aina iroo kun haluaa. Ihan aina.
Jos mies lähtee reissuun, menen aina julkiselle paikalle runkkaamaan. Muulloin joudun tekemään sen salaa.
Kyllä...esim.vessassa vaikka mies on ihan lähellä😊
Tunnen "sattuneista syistä" muutaman vuoden jo erään aivan ihanan upean , eroottisen, fiksun , kiihkeän ja kauniin ikäiseni keski-ikäisen yrittäjänaisen. Hän on varattu kuten minäkin, mutta asumme turhan kaukana ettemme voi useinkaan tavata. Viimeksi kuukausi sitten olimme...
Hänellä on oikeasti aika juntti, vähän vanhempi mies, joka on halunnut nukkua omassa huoneessaan jo kauan. Nainen saa mieheltä tylsää kotiseksiä ehkä kerran kuukaudessa vain lauantaina saunan jälkeen jos vain onnistuu jollain tempulla "hyökkäyksessään" eikä äijä katso telkkaria tms mieluummin... Viikolla ei mies voi koskaan rakastella kun on niin kaavoihinsa juuttunut. Ei suostu hakemaan erektiolääkkeitä tai testoa vaikka tarvitsisi.
Nainen kaipaisi sexiä ainakin pari kertaa viikossa. Hän on seksissä aivan upean aktiivinen, kiihkeä ja tosi huomaavainen nainen. Osaa todella nauttia seksistä ja antaa nautintoa. Tykkää mm ratsastaa ja osaa sen hyvin. Nuolemalla hän saa monia ihania orgasmeja jo ennen yhdyntää. Rakastaa juuri kieltäni.Viimeksi kun olimme hän oli tahallaan säästänyt ainakin pari viikkoa halua minulle ja hän voihki ja nautti ihan huikeasti sitten.
Kotona hänen pitää puuttessaan kerran viikossa ainakin masturboida salaa yöllä ihan ääneti. Joskus videopuhelulla teemme sitä yhdessä jos on mahdollisuus. On se niiiin väärin...
En salaa, koska leluista lähtee sen verran ääntä. Eikä hiljainen vessarunkkailu onnistu. Muutenkaan asiassa ei ole salattavaa. Esim yöllä jos mies kuorsaa saatan runkkailla että saan paremmin unen päästä kiinni. Muutenkin tarvitsen enemmän orkkuja mitä mies jaksaa hoitaa.
Miksi salaa, estot ja häpeät kannattaa heittää pois. Meillä yli 25 vuotta yhdessä ja useasti esileikki päättyy siihen että rouva hoitaa itsensä loppuun asti ja sitten vasta naidaan. Ja sepä vasta saa meidät molemmat tajunnan rajamaille.
Ei ole päänsärkyä, kummallakaan.
Nauttikaa hyvät ihmiset