Masturboitko nainen koskaan salaa kun miehesi on kotona?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaa?
Haluan olla itsekseni. En halua antaa mitään tilannepäivitystä jälkeenpäin, jota varmasti tiedusteltaisiin jos tietäisi. Enkä oikeastaan halua että mies ajattelee minua runkkaamassa.
Miksi et halua ajatella? Ja miksi et halua antaa tilannepäivitystä? Minä ainakin olisin otettu jos puoliso olisi kiinnostunut minun runkkailuista. Minusta ainakin ajatus kiihottaa ja lisää kiinnostusta naista kohtaan. Tietysti saa runkata mutta miksi ei kerro sitä toiselle? Mitä sanot jos miehesi kysyy asiasta? Valehteletko?
Masturboin kyllä toisinaan. Useimmiten olen kylläkin yksin kotona silloin, mutta joskus on mies paikalla. Tottakai nautin mun seksuaalisuudestani kaikin tavoin. Masturbointi ei ole mulle mikään seksin korvike, vaan sellaisenaan tärkeä osa mun seksielämääni. N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaa?
Haluan olla itsekseni. En halua antaa mitään tilannepäivitystä jälkeenpäin, jota varmasti tiedusteltaisiin jos tietäisi. Enkä oikeastaan halua että mies ajattelee minua runkkaamassa.
Miksi et halua ajatella? Ja miksi et halua antaa tilannepäivitystä? Minä ainakin olisin otettu jos puoliso olisi kiinnostunut minun runkkailuista. Minusta ainakin ajatus kiihottaa ja lisää kiinnostusta naista kohtaan. Tietysti saa runkata mutta miksi ei kerro sitä toiselle? Mitä sanot jos miehesi kysyy asiasta? Valehteletko?
Jos mies kysyy saatan vain virnuilla tai vastata että senhän sä haluaisit varmaan tietää. En jaksa raportoida runkuistani, ei mieskään tee niin kysyttäessä. Ja myönnän kyllä että minusta se oma toimitus ei ole mikään kaikista ihastuttavin ollenkaan. Ehkä se vähän hävettääkin tavallaan, koska Oikea Nainen kai saisi yhdynnässä mutta minä en ja sitä kautta runkkaamiselle on toisinaan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vähän hävettääkin tavallaan, koska Oikea Nainen kai saisi yhdynnässä mutta minä en ja sitä kautta runkkaamiselle on toisinaan tarvetta.
Oikeaa Naista ei määritellä sen mukaan, miten hän orgasminsa saa. Oikea Nainen osaa kertoa kumppanilleen, mistä tykkää ja miten koskettaa. Jos kerta saat mastuboidessa orgasmin, niin siitä vaan kertomaan miehellesi miten se tapahtuu ja siirtämään niitä elementtejä yhteiseen seksiin.
Ei sillä, että masturbointi olisi väärin, mutta tuo sun kommentti antoi ymmärtää, että teet sitä siksi, koska et saa yhdynnässä etkä ilmeisesti (aina) muutenkaan ja sulla on siitä syystä runkkaamiseen "toisinaan tarvetta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaa?
Jos mies kysyy saatan vain virnuilla tai vastata että senhän sä haluaisit varmaan tietää. En jaksa raportoida runkuistani, ei mieskään tee niin kysyttäessä. Ja myönnän kyllä että minusta se oma toimitus ei ole mikään kaikista ihastuttavin ollenkaan. Ehkä se vähän hävettääkin tavallaan, koska Oikea Nainen kai saisi yhdynnässä mutta minä en ja sitä kautta runkkaamiselle on toisinaan tarvetta.
Sinulla on aika sulkeutunut ja lokeroitu näkemys seksuaalisuudesta. Harmi sinänsä.
Ainakin minusta on ERITTÄIN kuumottavaa jos tiedän vaimoni masturboineen ja hän vähän kertoo sekä kuvailee millä tavalla, saiko yhden vai kaksi orgasmia jne. Ei tietysti tarvitse kertoa jos on ajatellut naapurin penaa myös, mutta muuten, kumppanin nautinto omalla kehollaan ja omalla seksuaalisuudellaan on erittäin lämmin ja rakastettava ajatus. En voisi kuvitella eläväni naisen kanssa joka on niin häveliäs ettei kehtaa kertoa itsensä tyydyttämisestä. Se on samankaltainen asia kun hoitaa ihoaan rasvoilla, hoitaa terveyttä kuntoilemalla.Hoitaa seksuaalista terveyttään tyydyttämällä itseään, seon hyvä osa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein seksin jälkeen, mies saa mutta minä en.
Miehen nukahdettua hyväilen kädellä itseni loppuun ja koitan olla hiljaa ettei mies herää ja huomaa.Meinasin tulla kirjoittamaan saman mutta joku ehtikin ensin. Lienee kai aika yleistä?
Miksi te tyydytte tommoseen. Eikö se mies tajua hoitaa teitä omansa jälkeen vai ettekö te osaa käskeä?
Mies tietää että en saa yhdynnässä. En tykkää komennella, se vie kaikki halut jos tietää että mies tekee jotain mitä ei haluaisi eli silloin yritys on väistämättä tuomittu epäonnistumaan. Jos häntä kiinnostaa tehdä jotain asialle niin kiva juttu, muuten hoidan itseni jossain vaiheessa. Koska viihdymme toistemme seurassa ja suhteessa asiat on pääosin muuten ok, en tämän takia ole eroamassa, kaikissa meissä on omat puutteemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se vähän hävettääkin tavallaan, koska Oikea Nainen kai saisi yhdynnässä mutta minä en ja sitä kautta runkkaamiselle on toisinaan tarvetta.
Oikeaa Naista ei määritellä sen mukaan, miten hän orgasminsa saa. Oikea Nainen osaa kertoa kumppanilleen, mistä tykkää ja miten koskettaa. Jos kerta saat mastuboidessa orgasmin, niin siitä vaan kertomaan miehellesi miten se tapahtuu ja siirtämään niitä elementtejä yhteiseen seksiin.
Ei sillä, että masturbointi olisi väärin, mutta tuo sun kommentti antoi ymmärtää, että teet sitä siksi, koska et saa yhdynnässä etkä ilmeisesti (aina) muutenkaan ja sulla on siitä syystä runkkaamiseen "toisinaan tarvetta".
Nyt osuttiin asian ytimeen. Kyseinen henkilö on vaansellainen, joka ei uskalla puhua seksiin liittyvistä asioista. Ei tässä muusta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein seksin jälkeen, mies saa mutta minä en.
Miehen nukahdettua hyväilen kädellä itseni loppuun ja koitan olla hiljaa ettei mies herää ja huomaa.Meinasin tulla kirjoittamaan saman mutta joku ehtikin ensin. Lienee kai aika yleistä?
Miksi te tyydytte tommoseen. Eikö se mies tajua hoitaa teitä omansa jälkeen vai ettekö te osaa käskeä?
Mies tietää että en saa yhdynnässä. En tykkää komennella, se vie kaikki halut jos tietää että mies tekee jotain mitä ei haluaisi eli silloin yritys on väistämättä tuomittu epäonnistumaan. Jos häntä kiinnostaa tehdä jotain asialle niin kiva juttu, muuten hoidan itseni jossain vaiheessa. Koska viihdymme toistemme seurassa ja suhteessa asiat on pääosin muuten ok, en tämän takia ole eroamassa, kaikissa meissä on omat puutteemme.
Seksi on yleensä se, mikä erottaa parisuhteen esim ystävyyssuhteista. Minulle seksissä on tärkeintä se, että molemmat haluavat tuottaa toisilleen mahdollisimman paljon mielihyvää ja nautintoa, tietysti omia ja kumppanin rajoja kunnioittaen. Sen enempää teidän seksielämän yksityiskohtiin menemättä, niin totean vaan, että on monenlaisia tapoja tuottaa sitä nautintoa toiselle. Jos miehesi ei pidä tavasta X, niin kokeilkaa tapaa Y, Z tai Ö. Tai jos kyse on vaan siitä, että miehesi ei kertakaikkiaan halua tai jaksa sua tyydyttää, niin kehotan miettimään asiaa yhdessä ihan ajan kanssa ja mielellään vielä pari- tai seksuaaliterapiassa. Itsekkyys sängyssä ei oo terveen parisuhteen merkki.
Masturboin salaa ja minulla on myös seksileluja joista mieheni ei tiedä.
Ei se nyt varsinaisesti mikään salaisuus ole. Lapsiperheessä vaan pitää olla vähän jonkun yksityisemmän oven takana, eikä olkkarin sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi salaa?
Sinulla on aika sulkeutunut ja lokeroitu näkemys seksuaalisuudesta. Harmi sinänsä.
Ainakin minusta on ERITTÄIN kuumottavaa jos tiedän vaimoni masturboineen ja hän vähän kertoo sekä kuvailee millä tavalla, saiko yhden vai kaksi orgasmia jne. Ei tietysti tarvitse kertoa jos on ajatellut naapurin penaa myös, mutta muuten, kumppanin nautinto omalla kehollaan ja omalla seksuaalisuudellaan on erittäin lämmin ja rakastettava ajatus. En voisi kuvitella eläväni naisen kanssa joka on niin häveliäs ettei kehtaa kertoa itsensä tyydyttämisestä. Se on samankaltainen asia kun hoitaa ihoaan rasvoilla, hoitaa terveyttä kuntoilemalla.Hoitaa seksuaalista terveyttään tyydyttämällä itseään, seon hyvä osa elämää.
Olen samaa mieltä. Ihan jäätävän kuumottavaa jos vaimo kertoo runkanneensa. Mitä enemmän kuvailee jos parempi. Tuo kyllä lisäboostia yhteiseen seksiin. Vielä jos pääsisi katselemaan.
Harmillisesti vaimo ei juurikaan kerro runkkailuistaan saatika esittele sitä. Enimmäkseen valehtelee ettei ole runkannut vaikka usein tiedän näin tapahtuneen.
Ei ole suhteessa kaikki ihan kohillaan, jos täytyy salaa runkata. Siihen en ala ottamaan kantaa, missä vika on.
Pakko myöntää että saan vaan niin paljon paremman ja voimakkaamman orkun kun teen omilla sormilla... Mies ei osaa klitorista esim.hyväillä oikein/oikeasta paikasta tai oikealla voimalla.
Ja joo..oon kertonut kyllä miten pitäisi tehdä mutta ei oikein onnistu siltikään hyvin.
Saa hän kyllä mut usein tulemaan mutta kauan se kestää ja hiukan pitää omilla sormilla usein avittaa...
Ketjun innoittamana haastan itseni.
Väestöliiton sivuilla on jotain harjoitteita joissa kumppanit vuorotellen hierovat toisen kämmeniä (ehkä jotenkin näin?) ja hierottavana olevan täytyy sanallisesti ohjeistaa hierojaa. Mikä tuntuu hyvältä, mitä lisää, missä on paras piste, mikä osa tuntuu herkemmältä.
Tarkoitus kai olisi oppia vähän sanoittamaan niitä omia halujaan ääneen.
Haluaisin session jossa molemmat masturboimme ja annamme toisillemme sanallisia ohjeita. Tai jotain. En ole ihan varma vielä.
Jos en saa unta, niin usein masturboin, niin uni tulee sitten paremmin.
Juu, mutta laitan siitä usein miehelle pienen videon. Se pitää mukavasti jännitettä yllä, kun saan takaisin kuvan, miten video häneen vaikuttaa.
En nyt varsinaisesti 'salaa' mastruboi, mutta kyllä. Haluan välillä nautiskella ihan itsekseni omaan tahtiin ja omien fantasioitteni kanssa piehtarioda. Joskus myös vaikka illlalla, jos mies jää valvomaan ja tekee mieli vähän jotain pikarentoutumista, niin hoitelen itseni sängyssä yksin. Meillä tämä on ihan avointa ja molemmat sitä tekevät ihan niin, että tiedämme toistemme juttuja. Mieheni on kertonut kiihottuvansa, jos saa tietää minun runkanneeni ja jätänkin usein käyttämäni lelun jotenkin nähtäville että hän saa tietää. Tiedossa usein sellaisen päivän jälkeen ihanaa seksiä ja tuhmia puheita. Minuakin kiihottaa, kun joskus aamusella olen yllättänyt mieheni kulli pystyssä hyväilemässä itseään suihkussa, kun olen käväissyt kylppärissä aamupuuhissani tai joskus yöllä havahtunut siihen kun hän runkkailee sängyssä paineitaan pois.
Oispa edes mies jolta salaa vois masturboida!
Kaikki miehet ei vaan pysty,osaa tai halua tyydyttää naistansa.
Ja sama pätee toisinkin päin.