Poliisi: Isossa Omenassa kuollut nainen ei tukehtunut vartijoita epäillään silti: "Kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä henkilö olisi elossa, jos..."
Espoon Isossa Omenassa kuollut nainen ei kuollut tukehtumalla, kertoo poliisi tiedotteessaan.
Poliisin mukaan kuolinsyystä ei kerrota toistaiseksi enempää. Poliisi perustelee tätä sillä, että kuolemansyyn selvittämistä koskevat tiedot ovat salassa pidettäviä.
Poliisin nyt kertomat tiedot naisen kuolemasta perustuvat oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen ja siitä tehtyyn alustavaan lausuntoon.
Tutkinnanjohtaja Jyrki Kallio kommentoi MTV Uutisille, että poliisi uskoo edelleen, että voimankäyttötilanteella ja naisen kuolemalla on syy-yhteys.
Kommentit (10574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä traagisesta naisen kuolemaan johtaneesta päivästä täytyy tehdä liputuspäivä, Päivi Räsänenhän tunsi tämän naisen , hän ehkä voisi ajaa asiaa? Mutta joku muistopäivä tai muisto pitää saada aikaiseksi, jotta tämä muistetaan ja tätä naista muistetaan kunnioittaen.
Tämä kommentti kertoo miten harhaisia tanttoja tässä keskustelussa on.
Luulen että se on yksi ja sama harhainen joka näitä kirjoittelee ja pitää ketjua esillä.
Minua kiinnostaa ylipaljon minkälainen oli se mies, jota niin "ahdisti naisen lähestyminen", että pyysi apua turvallisuusalan työntekijöiltä ja minkälaisia olivat ne vartijat/järjestyksenvalvojat, jotka kävivät kiinni sen perusteella naiseen.
Siinä tilanteessa oli monta vartijaa, olisi luullut, että edes yksi heistä olisi stopannut ja auttanut naista vaan ei annettiin menehtyä.
Siis ajatelkaa, niin monta vartijaa yhden naisihmisen kimpussa! Ja kukaan heistä ei tehnyt elettäkään ammattitaitoisessa mielessä. Järkyttävää!!
Tämä nainen ei koskenut ei edes hipaissut sitä miestä, joka valitti (yhyy) vartijoille, oikein iso raukka , raukkamaisuuden perikuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä traagisesta naisen kuolemaan johtaneesta päivästä täytyy tehdä liputuspäivä, Päivi Räsänenhän tunsi tämän naisen , hän ehkä voisi ajaa asiaa? Mutta joku muistopäivä tai muisto pitää saada aikaiseksi, jotta tämä muistetaan ja tätä naista muistetaan kunnioittaen.
Tämä kommentti kertoo miten harhaisia tanttoja tässä keskustelussa on.
Luulen että se on yksi ja sama harhainen joka näitä kirjoittelee ja pitää ketjua esillä.
Luulo ei ole tiedon väärtti!
Tässä sen huomaa sen , kuinka tunteettomia ihmisiä maa päällään pitää.
Oottakaahan vaan kyllä se teille pahansuopaisille ihmisille vielä jotenkin elämä näyttää miltä tuntuu traagisesti menettää läheinen ihminen.
Vieläkö joku jaksaa mouruta tästä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku jaksaa mouruta tästä?
Vielä ja niin pitkään kuin mahdollista. Eroon ette pääse tästä ketjusta.😠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mun päähän mitenkään tämä juttu, miten tälläistä voi tapahtua, ihan oikeasti miten? Vaikka kuin pähkäilis niin ei vaan voi käsittää.
Ei mene monien monien monien muidenkaan tajuntaan miten tämmöistä pääsee tapahtumaan.
Koskee syvälle sydämeen, kun ajatteleekin, että nuori nainen kuolee ostoskeskuksen lattialla voimankäyttötilanteessa. Yleisö katselee ja osa yleisöstä kuvaa tapahtumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene mun päähän mitenkään tämä juttu, miten tälläistä voi tapahtua, ihan oikeasti miten? Vaikka kuin pähkäilis niin ei vaan voi käsittää.
Ei mene monien monien monien muidenkaan tajuntaan miten tämmöistä pääsee tapahtumaan.
Koskee syvälle sydämeen, kun ajatteleekin, että nuori nainen kuolee ostoskeskuksen lattialla voimankäyttötilanteessa. Yleisö katselee ja osa yleisöstä kuvaa tapahtumaa.
Kannattaa varmaan miettiä omaa toimintaa ettei aja itseään tuollaseen tilanteeseen.
Sääliksi käy niitä vartijoita, heidän elämänsä mullistui työtä tehdessään jonkun häirikön takia.
Aiotaanko tapaus vain lakaista maton alle? Onko signaalina että käyttäydy tai pääset hengestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Aiotaanko tapaus vain lakaista maton alle? Onko signaalina että käyttäydy tai pääset hengestäsi?
Tapauksen pitää perusteellisesti tutkia. Ihmisen kuolema on aina vakava ja traaginen asia. Osanottoni naisen läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapauksen pitää perusteellisesti tutkia. Ihmisen kuolema on aina vakava ja traaginen asia. Osanottoni naisen läheisille.
Niin pitää, olen samaa mieltä, tätä ei saa jättää huomiotta, tätä tragediaa ei saaa väheksyä, ei pitää yhdentekevänä. Tämä vartijoiden aiheuttama kuolema on niin käsittämätön, ettei edes oikeita osuvimpia sanoja löydy kuvaamaan , kuinka käsittämätön teko tämä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolinen henkilö yritti pelastaa naisen. Hän oli ryhtynyt antamaan naiselle tekohengitystä. Miksi vartijat/järjestyksenvalvojat eivät itse ruvenneet heti antamaan tekohengitystä, kun nnainen meni elottomaksi?
Vartijoiden joukossa on äärettömän väärin ihmisiä kohtelevia ihmisiä ja joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies menee itkemään vartijoille yhyyyyyyy tuo nainen lähestyyyyy muaaa., yhyyyyy, yhyyyyy ei se ole edes mies!
Minä olisin itse sanonut selvästi ja painokkaasti, jos naisen lähestyminen olisi "ahdistanut", että tämän on lopetettava seuraani hakeutuminen. Nainen oli sosiaalinen ja ystävällinen. Hän olisi varmasti uskonut puhettani. Minulle ei olisi tullut mieleenikään pyytää turvallisuusalan työntekijöitä avukseni.
Sinun pitää mennä vartijaksi tai vaikka sovittelijaksi kauppakeskuksiin.
Kun oot noin erinomainenEi tarvitse olla mitenkään erinomainen, että pystyy keskustelun avulla selvittämään sosiaaliselle, ystävälliselle, nuorelle naiselle, ettei halua tämän seuraa.
Hoitotyössä olen joutunut monta kertaa käyttämään voimakeinoja, mutta ei koskaan kiinniotettu ole kuollut.
Me haluamme turvalliset puitteet ympärillemme, emme tahdo joutua vartijoiden käsiin menettämään henkeääme.
Vierailija kirjoitti:
Me haluamme turvalliset puitteet ympärillemme, emme tahdo joutua vartijoiden käsiin menettämään henkeääme.
Lässyn lässyn
Jos olisi toimittu toisin, niin nainen luultavasti eläisi vieläkin.