Vastaa rehellisesti, missä iässä on mielestäsi jo myöhäistä olla tilanteessa, jossa ei ole ikinä pussannut eikä säätänyt mitään kenenkään kanssa?
Älä vastaa, että ei milloinkaan, koska sehän ei pidä paikkansa.
Kommentit (87)
Varmaan siinä 30-vuotiaana jos meinaa vielä perhettä perustaa.
En sano, että missään iässä olisi myöhäistä, mutta en myöskään usko, että kukaan niistä miehistä, joiden kanssa 20+ iästä eteenpäin suutelin, sekstailin, säädin tai seurustelin olisi ollut kokematon.
Miksi säätäminen on velvollisuus ap mielestä? Jos ei halua säätää niin ei ole pakko.
En usko puoliakaan näistä vastauksista. Ainahan tälläkin palstalla sanotaan, että ei voisi seurustella ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa jne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi säätäminen on velvollisuus ap mielestä? Jos ei halua säätää niin ei ole pakko.
Säätö on välttämätön vaihe, jos haluaa parisuhteen. Mutta säätö ei tarkoita, että automaattisesti päätyisi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä pitäisin outona jos on jo yli 20 eikä ole pussannut ja muuten elänyt ns normaalin elämän.
Sinulla on outo käsitys outoudesta.
Se on 33 vuotta, mutta sen jälkeen voi halata naista.
No, itse nyt 27-vuotias ja juna on jo mennyt, koska ei tässä iässä enää kannata alkaa harjoitella perusasioita, jotka muut aloittaa jo lapsena. Turhaa trollausta se vain olisi, jos etsisin kolmekymppisiä miehiä, joiden kanssa treenata kädestä pitämistä, kahden viikon poicciksia, flirttailevaa kiusoittelua ja alax oleen-tekstareita. Suutelemista en edes mieti, koska, kuten mainitsin, kaikki suutelua edeltäväkin on vielä kokematta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä säätänyt termostaattia koko työporukan kanssa.
Ette pussailleet kuitenkaan keskenänne?
Hierottiin pimppejä vastakkain saunassa, aaahhhh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen. Hyvin epätodennäköistä myös, kun on hoivakodin vuodeosastolla tai neliraajahalvaantunut. Muuten mahdollista. (Itse suutelin ekaa kertaa 48-vuotiaana)
Ghostasiko vastapuoli heti, koska olit niin huono suutelija?
Ei, alettiin seurustelemaan ja muutama vuosi myöhemmin meistä tuli aviopari :)
Vierailija kirjoitti:
No, itse nyt 27-vuotias ja juna on jo mennyt, koska ei tässä iässä enää kannata alkaa harjoitella perusasioita, jotka muut aloittaa jo lapsena. Turhaa trollausta se vain olisi, jos etsisin kolmekymppisiä miehiä, joiden kanssa treenata kädestä pitämistä, kahden viikon poicciksia, flirttailevaa kiusoittelua ja alax oleen-tekstareita. Suutelemista en edes mieti, koska, kuten mainitsin, kaikki suutelua edeltäväkin on vielä kokematta
Täytyykö siitä tehdä noin vaikeaa? Itse koin kaiken tuon yli nelikymppisenä, ja homma meni niin, että treffeiltä baariin, pieni känni päälle, sitten alkoi kumpaakin himottaa, siinä suudeltiin ja kosketeltiin ja lopulta sänkyyn. Ei mitään harjoitusta tarvinnut, kyllä ne vaistot vei kun estoja vähän alkoholilla pehmensi.
Minun mielipiteeni on täysin turha, kuten muidenkin. Kaikki tässä maailmassa on kuitenkin täysin normaalia, joten se on ihan sama heitänkö aloituksen kysymykseen vastaukseksi 8v tai 67v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuoleman jälkeen. Hyvin epätodennäköistä myös, kun on hoivakodin vuodeosastolla tai neliraajahalvaantunut. Muuten mahdollista. (Itse suutelin ekaa kertaa 48-vuotiaana)
Ghostasiko vastapuoli heti, koska olit niin huono suutelija?
Ei, alettiin seurustelemaan ja muutama vuosi myöhemmin meistä tuli aviopari :)
Pohditte vuosia, että kantsiiko. Jaa, no kukin tyylillään.
Sinun elämäsi se on ja päätät mitä siinä tapahtuu.
Voihan neitsyyden/poikuuden menettää vielä kuolinvuoteellakin.
Voi hlvtti sun kanssas Teppo taas.