Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joutuuko osa-aikatyön tekijä työnhakukeskusteluihin?

Vierailija
11.01.2023 |

Vai saako olla rauhassa? Tuleeko karenssi, jos ei hae kokoaikatyötä kun tykkää siitä osa-aikahommastaan?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 50-prosenttista työtä jo 2 vuotta. Työkkäri ei ole ollut yhteyksissä kertaakaan. Teen satunnaisesti lisätöitä omalla työnantajallani.

Vierailija
82/87 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla henkillkihtaisia kokemuksia ukrainalaisista Suomessa? Ihan kaikkea ei kannata uskoa mitä Yle sulle syöttää. Olen itse katsellut vierestä pienellä paikkakunnalla ukrainalaisten perseilyä ja eipä suurin osa tee muuta kuin hakee sossun maksukortilla lidlistä viinirypäleitä ja jätskiä sekä aiheuttaa häiriötä pitkin kylää. Nämä sitten ihmisiä, jotka "sotaa" paossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit uskoa että IKINÄ ei tarvi olla huolissaan, että ukrainalaiset vievät työpaikat. Sen takia ei tarvi yöunia menettää

Vierailija
84/87 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla rauhassa, kun et hae mitään työttömyysetuuksia mukaanlukien soviteltu työmarkkinatuki. TE-toimistoa EI kiinnosta kenenkään työllistyminen, vaan etuuksien maksun väheneminen

Vierailija
85/87 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa-aikatyössä saadaan soviteltua työmarkkinatukea. Tällöin työnhakuehdon täyttymiseksi riittää lisätyötuntien hakeminen/saaminen työnantajalta. Eli ei ole tarvetta hakea kokopäivätyötä

Vierailija
86/87 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kokopäivätyö on se tavoite, jos haluat työttömyyspäivärahaa.

Mites sitten osatyökykyiset?

Vierailija
87/87 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa. Jos nyt ymmärsin ketjun oikein niin te-toimisto ei ahdistele jos ei hae soviteltua työttömyysturvaa. Ja jos hakee, työnhakuehdon täyttämiseksi riittää lisätuntien hakeminen työnantajalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi