Kumppani aina harppoo edellä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Narsistimies käveli aina pakosti edellä, jos suostui lähtemään kävelylle alkurakkauspommituksen jälkeen. Nykyisen miehen kanssa ollaan aina onnistuttu kävelemään niin, ettei kumpikaan jää jälkeen.
Reipas kävelytahti = narsisti.
Alkakaahan naiset harrastaa liikuntaa, niin reippasti käveleminen tuntuu mukavalta.
En ole hidas kävelijä ja mies kulkee koko ajan edellä välimatkan muuttumatta. Välillä kaupungilla hidastan tahallani vauhtia ja aika pitkään äijä kulkee ennenkuin huomaa, ettei minua näy missään. En edes halua silloin meidän olevan pari. Kyllä se tympii. Koko äijä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä mies kävelee liian lujaa ja miesten mielestä naiset kävelevät liian hiljaa
Niin. Mutta mies, joka rakastaa naistaan hidastaa kävelytahtiaan oman mukavuutensa kustannuksella siksi, että nainen on tälle arvokas ja tämän hyvinvointiin kannattaa tuhlata omia resursseja. Nämä miehet eivät naisiaan rakasta.
Myös nainen voi pohtia, mikä häntä estää kävelemästä rakkaan kumppaninsa toiveen mukaisesti reippaasti, osoittaen tämän toiveille ja hyvinvoinnille arvostusta.
Reippaasti käveleminen on terveellistä.
Voi pohtia. Mutta biologisesti kyseessä on naisen potentiaali kantaa miehen jälkikasvua kehonsa sisällä. Tästä johtuu se resurssien tuhlaaminen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistimies käveli aina pakosti edellä, jos suostui lähtemään kävelylle alkurakkauspommituksen jälkeen. Nykyisen miehen kanssa ollaan aina onnistuttu kävelemään niin, ettei kumpikaan jää jälkeen.
Alkakaahan naiset harrastaa liikuntaa, niin reippasti käveleminen tuntuu mukavalta.
Kuulostat sosiopaatilta.
Puolisoa minulla ei ole, mutta joskus olen erehtynyt lähtemään kävelylle jonkun maratoonarin kanssa. Ensimmäisen ja viimeisen kerran. Puolijuoksua paikasta toiseen, kaikki mahdolliset oikoreitit käyttäen. Se ei ole käsitykseni kävelystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole hidas kävelijä ja mies kulkee koko ajan edellä välimatkan muuttumatta. Välillä kaupungilla hidastan tahallani vauhtia ja aika pitkään äijä kulkee ennenkuin huomaa, ettei minua näy missään. En edes halua silloin meidän olevan pari. Kyllä se tympii. Koko äijä...
Ette te pari olekaan. Pariskunnan muodostanut mies hidastaa omaa kävelyvauhtiaan. Tämä on todistettu useissa tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä mies kävelee liian lujaa ja miesten mielestä naiset kävelevät liian hiljaa
Niin. Mutta mies, joka rakastaa naistaan hidastaa kävelytahtiaan oman mukavuutensa kustannuksella siksi, että nainen on tälle arvokas ja tämän hyvinvointiin kannattaa tuhlata omia resursseja. Nämä miehet eivät naisiaan rakasta.
Myös nainen voi pohtia, mikä häntä estää kävelemästä rakkaan kumppaninsa toiveen mukaisesti reippaasti, osoittaen tämän toiveille ja hyvinvoinnille arvostusta.
Me ainakin kävellään ihan samaa vauhtia, koska se välimatka pysyy samana koko ajan. Miehen on vaan pakko ottaa se alkuharppominen siihen alkuun, jotta saa itselleen tuntuman, että tässä sitä nyt päällikkönä mennään. En voi häntä estää mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sosiopaatilta.
Sinä olet varmasti kokenut psykiatri, kun osaat tarjota ihmisille diagnooseja tosta vaan.
Ryhtykäähän naiset liikkumaan, niin kroppa tottuu reippaaseen liikuntaan. Vahva ryhdikäs keho nöyttääkin kauniimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän erilainen askelväli 190cm miehellä ja 150cm naisella, fysiologisesti mahdotonta tällaisen naisen kulkea miehen tahdissa. Ei mitään tekemistä arvostuksen kanssa. Mutta trollihan sä olitkin.
En avaa artikkelia, mutta olen meidän suhteessamme itse se, joka harppoo edellä, koska miehellä kaikki vaan yksinkertaisesti kestää niin pitkään. Jo ihan pelkästään autosta nouseminen tai kotoa ulos lähteminen. En minä jaksa odottaa. Esimerkiksi kauppareissut haluan hoitaa pois niin nopeasti kuin mahdollista, en minä halua tuhlata aikaani kaupassa. Äärimmäisen harvoin yhdessä menemme kauppaan, mutta silloin kun sitä tapahtuu, minä juoksen kasaan noin 70 % ostoksista ja hän hakee loput omaan verkkaiseen tahtiinsa. Ja kun mennään kävelylenkille niin haluan sen kohottavan kuntoa, kun taas hän tuppaa jäämään "uneksimaan" ja kävelee kuin olisi näyteikkunoita katselemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan reippaasti ja nopeasti kävelen. Käyn lenkillä joka päivä. Narsisti joutui lähes juoksemaan, että pysyi edellä.
Meillä minä nainen olen se, joka menee aina edeltä. Olen paljon nopeampi kävelijä kuin mies. Joskus jään odottelemaan. Taidan olla tässä suhteessamme muutenkin se leader?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ainakin kävellään ihan samaa vauhtia, koska se välimatka pysyy samana koko ajan. Miehen on vaan pakko ottaa se alkuharppominen siihen alkuun, jotta saa itselleen tuntuman, että tässä sitä nyt päällikkönä mennään. En voi häntä estää mitenkään.
Onko teillä myös keskustelemiseen liittyviä ongelmia. Vai onko hän kertonut syyksi tuon tarpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sosiopaatilta.
Sinä olet varmasti kokenut psykiatri, kun osaat tarjota ihmisille diagnooseja tosta vaan.
Ryhtykäähän naiset liikkumaan, niin kroppa tottuu reippaaseen liikuntaan. Vahva ryhdikäs keho nöyttääkin kauniimmalta.
Mulle on ihan sama miltä näytän sinun silmissäsi. Miksi pitäisi näyttää jotenkin kauniilta sinulle?
Vierailija kirjoitti:
En avaa artikkelia, mutta olen meidän suhteessamme itse se, joka harppoo edellä, koska miehellä kaikki vaan yksinkertaisesti kestää niin pitkään. Jo ihan pelkästään autosta nouseminen tai kotoa ulos lähteminen. En minä jaksa odottaa. Esimerkiksi kauppareissut haluan hoitaa pois niin nopeasti kuin mahdollista, en minä halua tuhlata aikaani kaupassa. Äärimmäisen harvoin yhdessä menemme kauppaan, mutta silloin kun sitä tapahtuu, minä juoksen kasaan noin 70 % ostoksista ja hän hakee loput omaan verkkaiseen tahtiinsa. Ja kun mennään kävelylenkille niin haluan sen kohottavan kuntoa, kun taas hän tuppaa jäämään "uneksimaan" ja kävelee kuin olisi näyteikkunoita katselemassa.
Miehessä on vika tässäkin tapauksessa, koska hän on hidas. Varmaan johtajuuttaan osoittaakseen hidastelee, jotta joudut myötäilemään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sosiopaatilta.
Mulle on ihan sama miltä näytän sinun silmissäsi. Miksi pitäisi näyttää jotenkin kauniilta sinulle?
Puolisollesi.
Ehkä hän siksi kävelee edellä, ettei tarvitse nähdä? Eikä kuulla.
Ei vaan pysty kävelemään niin hitaasti pitkänä miehenä. Jos hidastan rinnalle niin vaimo hidastaa vielä lisää, ei vaan pysty.
Ilmeisesti olen kynnysmatto, koska osaan sopeuttaa kävelyvauhtini milloin minkäkin seuran mukaiseksi, on se sitten koira, lapsi, polvivammainen jne. Oma kävelyvauhti on ihan reipas, mutta tietysti löytynee ihmisiä, jotka pystyvät kävelemään nopeammin kuin itse pystyn, joten raja sopeutumiselle tulee vastaan siinä. Ei kai ole tarkoitus, että toinen kipittää verenmaku suussa, että pysyy rinnalla. Luulen, että jotkut nimenomaan haluavat, ettei se toinen ole siinä rinnalla, ihan kuin teini ja äiti yhdessä kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat sosiopaatilta.
Puolisollesi.
Ehkä hän siksi kävelee edellä, ettei tarvitse nähdä? Eikä kuulla.
Kävelee samaa tahtia.